Stary pakiet produkcyjny v1.1 FS19

FS19 Obiekty

Stary pakiet produkcyjny v1.1 FS19


To jest mój stary pakiet do produkcji kiszonki, siana i karmy dla świń. Poniższe notatki są oparte na ustawianych fabrykach autorstwa erShaba.

Changelog v1.0.0.1
– Naprawiono problem z wyświetlaniem siana w interfejsie produkcji karmy dla świń i kiszonki.
– Naprawiono typy wypełnień dla produkcji paszy dla świń i kiszonki.
– Dostosowano wartości karmy dla świń w pliku informacyjnym.

Changelog v1.1.0.0
– Skorygowano wartości krów w pliku informacyjnym.
– Drobne poprawki i ulepszenia.
– Dodano trawę do produkcji kiszonki.
– Nieznacznie zwiększona produkcja palet.
– Dodano nawóz, płynny nawóz i produkcję nasion.
– Dodano wyzwalacze beli do produkcji kiszonki, siana i nawozów.
– Dodano fillTriggerVehicle do wszystkich palet spawnujących.
– Dodano informacje dotyczące obsługi sezonów.
WAŻNA UWAGA: Wsparcie sezonów będzie wymagało sezonu: twórca GEO zaktualizuje swój GEO za pomocą dostarczonych linii kodu.
– Obecnie działa tylko z Seasons GEO: NML Production by Farmer Mahnew.

Ten pakiet produkcyjny nie działa obecnie z sezonami.

WAŻNA UWAGA: Ten pakiet produkcyjny działa obecnie tylko na No Mans Land od ALiEN JiM. Aby ten pakiet produkcyjny działał na innych mapach, twórca mapy musi dołączyć wymagane pliki i wiersze kodu do swojej mapy, jeśli sobie tego życzy.
Informacje można znaleźć w folderze „info” w tym pakiecie modów.

Przypomnijmy, podobnie jak pakiet fabryk erShaby, zostały one stworzone z systemu zwierząt używanego w podstawowej grze.

Ważne: pamiętaj, że gra jest ograniczona do 10 stajni dla zwierząt umieszczonych w jednym zapisie gry.
Tak więc suma stajni i fabryk nie może nigdy przekraczać 10. Zaleca się, aby łączna liczba fabryk i stajni dla zwierząt nigdy nie przekraczała 8 w tym samym zapisie gry.

Sprzedaj wszystkie stajnie dla zwierząt zainstalowane na mapie (jeśli to możliwe), na których grasz, przed postawieniem jednego z tych zakładów produkcyjnych.
Zaleca się również zapisanie gry przed przystąpieniem do umieszczania zakładu produkcyjnego, aby uniknąć utraty postępów w grze.

Aby móc korzystać z obiektu, musisz go aktywować tak, jakbyś kupował zwierzę, spust, który go aktywuje, znajdziesz przy drzwiach wejściowych.

Obiekty te można sprzedać tak, jakby były innymi budynkami, które można ustawić w grze. Pamiętaj, że musisz
całkowicie opróżnij produkcję (Animal) z zakładu, zanim będziesz mógł ją sprzedać.

Zakłady produkcyjne zawarte w tym pakiecie:
-Kiszonka: uzyskiwana poprzez dostarczanie plew.
-Siano: uzyskiwane przez dostarczanie trawy.
– Pokarm dla świń: otrzymywany z pszenicy, jęczmienia, rzepaku, soi, słonecznika, kukurydzy, ziemniaków, buraków cukrowych.

-Cena jednej sztuki: 30000.
-Konserwacja: 30 / dzień.
-Przybliżona produkcja: 3 do 4 palet dziennie.

Dzięki ALiEN JiM.

Wymagane mody:
No Man's Land (Autor: ALiEN JiM)

Autor:
Farmer Mahnew


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS19 Obiekty mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!