Regulacja owoców v1.0 FS19




Regulacja owoców v1.0 FS19
Ten mod dostosowuje dane różnych owoców do mojego stworzenia na realistycznych statystykach. Owoce są dostosowywane według zużycia nasion, plonów i ceny sprzedaży.
Zmiany w zużyciu nasion są szczególnie widoczne w przypadku owoców, które są sadzone siewnikiem punktowym. Tutaj zużycie nasion dobrze zgadza się z małymi zbiornikami magazynowymi tych maszyn.
Ale w rzeczywistości pojawia się również wyjątkowo niskie zużycie nasion rzepaku.
Dokonując korekt dochodu i cen sprzedaży, owoce i ich dochody są ze sobą zgodne. Plony tych owoców zostały przeliczone z rzeczywistości na zwierzynę łowną i uwzględniono takie czynniki, jak wysiłek związany z uprawą i zbiorami.
Ponadto ziarno pszenicy, jęczmienia, owsa (o ile występuje także żyto, orkisz, pszenżyto) uzyskuje różne specjalizacje poprzez zmianę plonów i cen sprzedaży, co czyni je atrakcyjnymi do różnych zastosowań.
Pszenica, owies (i pszenżyto) są bardziej odpowiednie do karmienia, a jęczmień (żyto i orkisz) do sprzedaży.
Możesz użyć trybu Hardcore, aby uzyskać prawdziwy plon.
Obsługiwane są następujące owoce:
– Domyślne owoce (bez bawełny, topoli, chwastów i trzciny cukrowej)
– Żyto, Orkisz, Pszenżyto, Koniczyna, Lucerna, Incarase_Grass, Cebula, Marchew, Kapusta, Czerwona kapusta, Sałata, Mak, Trawa Polna, Fasola, Energiemaize
Polecam używanie Seasons-Mod, MaisPlus-Mod i RealisticSeeder-Mod.
Autor:RedFoxModding