Mapa Herzberg by Spieler11 v1.0 FS19

FS19 Mapy

Mapa Herzberg by Spieler11 v1.0 FS19


Przedmowa:
Ta mapa została stworzona według moich indywidualnych pomysłów i skłonności.
W szczególności teren i związany z nim układ dróg muszą być dla mnie odpowiednie do codziennego użytku.
Nie mam na myśli nierealnych stoków.
Dla każdego powinno być jasne, że mapa obiektów stworzonych przez moderów lub gigantów „żyje”.
Żaden twórca map nie może powiedzieć o sobie, że stworzył wszystkie obiekty, które zbudował.
Dlatego chciałbym skorzystać z okazji i podziękować wszystkim modderom, których obiekty zainstalowałem.
O ile wiem, nazwisko zostanie wymienione osobno w napisach końcowych (patrz koniec artykułu).

W folderze modów muszą znajdować się następujące mody:
Światowa firma
Łatwe automatyczne ładowanie
System obornika

Dodatkowe mody do mapy do transportu towarów:
http://modsfile.com/fgh3hgahlmv4/aQVNCCrM.zip.html

Do mapy:
Jako dodatkowe owoce dodałem kapustę białą, czerwoną, tytoń i mak.
Te owoce są potrzebne, aby móc uruchomić określone produkcje
Ponieważ sam nie potrzebuję wolnego miejsca na obiekty do umieszczania, nie ustawiłem żadnego.
Mapa nie jest przyjazna dla pomocników, tzn. Nie ma pól kwadratowych ani prostokątnych.
Niektóre pola wymagają uwrocia, które należy utworzyć samodzielnie, zanim będzie można użyć pomocnika.
Pola można również łączyć.
Punkt resetowania umieszcza twoje pojazdy bezpośrednio przed dziedzińcem.

Obsługa gry:
Sąd:
Na początku gry farma jest już całkowicie dostępna dla Vfg.
Dlaczego wszystko jest już dostępne na początku gry, wynika z faktu, że kojce dla zwierząt są testowane po rozpoczęciu gry
zakup nie powiódł się, ponieważ nie można ich było umieścić dokładnie tam, gdzie zaplanowałem je w GE.
Inne umiejscowienie niż miejsce docelowe prowadziło do problemów z ukształtowaniem terenu lub z obsadzeniem i dekoracją stanowisk dla zwierząt.
Sprzedaż za pieniądze nie jest zalecana, ponieważ ten sam problem występuje przy późniejszym odkupie towaru, który już opisałem.
W ramach niewielkiej rekompensaty flota pojazdów jest raczej słabo zaprojektowana.
Do magazynów w Vfg jest duży silos zbożowy.
Posiadasz również magazyn na nasiona, wapno i nawozy w postaci stałej, a także magazyn na herbicydy,
Woda i płynny nawóz oczywiście muszą być najpierw napełnione.
Aby skorzystać ze stacji benzynowej na dziedzińcu, należy ją również najpierw napełnić.
Do transportu płynów potrzebna jest odpowiednia przyczepa (oryginały nie działają, bo mogą załadować tylko wodę lub mleko).
Aby kupić artykuły, masz trzy punkty zakupu w Vfg.
Lokalizacje to stacje benzynowe, a także port, handlarz bydłem i punkty skupu konserw.
Oczywiście możliwy jest również zakup w sklepie, ale artykuły dostarczane są tylko na paletach.
Wapno można kupić na dworcu lub wyprodukować w żwirowni.

Porada dotycząca gry:
Wynajmij Rubicon, aby wykonywać lukratywne prace natryskowe.
Jeśli twoje dochody są wystarczająco wysokie, pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest zakup lasu, aby dostać się do leśnictwa.
Tylko część ściętego drewna powinna zostać sprzedana. Jedną trzecią ściętego drewna należy wykorzystać do produkcji drewnianych statków.
Są one potrzebne do uruchomienia systemu dostarczania ropy w celu uzyskania ropy naftowej.
Po uruchomieniu instalacji do produkcji oleju sensowne byłoby rozpoczęcie produkcji Pharmatec jako drugiego do produkcji nawozów,
Aby wyprodukować herbicyd, płynny nawóz i olej napędowy, zakłada się, że masz surowy olej do Vfg.
Dalszy przebieg gry jest wtedy twoją własną sprawą.

Flota pojazdów:
Jak już napisano, jeśli masz już kompletną stocznię na początku gry, flota pojazdów jest dość uboga, ale wykonalna.

Pola:
Na początku gry masz dwa pola (5, 11), które są gotowe do zbioru oraz łąki na farmie. Łącznie dostępnych jest 15 pól o powierzchni od 1 do około 32 ha.
Misje są możliwe w następujących polach 1,2,3,4,6,7,8,9,10,12,13,14,15
Pole 1 (pole 01): 16,252 ha
Pole 2 (pole 02): 24030 ha
Pole 3 (pole 03): 32186 ha
Pole 4 (pole 04): 6592 ha
Pole 5 (pole 05): 1012 ha
Pole 6 (pole 06): 16 798 ha
Pole 7 (pole 07): 16 991 ha
Pole 8 (pole 08): 11 344 ha
Pole 9 (pole 09): 10 604 ha
Pole 10 (pole 10): 8543 ha
Pole 11 (pole 11): 7846 ha
Pole 12 (pole 12): 21 776 ha
Pole 13 (pole 13): 13687 ha
Pole 14 (pole 14): 21 543 ha
Pole 15 (pole 15): 22 493 ha

Przy wycenie pól / działek posłużyłem się średnią ceną za hektar w Szlezwiku-Holsztynie.
Obecnie wynosi to około 28 000 euro na hektar.
Aby nie było zbyt tanio, trochę zwiększyłem współczynnik.

Punkty sprzedaży:
Dostępne są następujące punkty sprzedaży:
KrebacherMuehle, port, stacja kolejowa, Ledli, mleczarnia, stajnie jeździeckie Meier,
Tartak, przędzalnia, stodoła, BGA, portowa stacja paliw i karczma Waldner.

KrebacherMuehle:
Pszenica, jęczmień, kukurydza, soja, nasiona, nawozy płynne, wapno, nawozy, środki chwastobójcze, kapusta biała, kapusta czerwona, cukier

Port:
Pszenica,

Autor:
Giants Software GmbH Spieler11 For detailed credits, please refer to the spoiler in the post


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS19 Mapy mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!