GC feedManufactoryHall v1.0 FS19
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2021/01/gc-feedmanufactoryhall-v1-0-fs19-5.jpg)
![FS19 Obiekty](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2021/11/fs19-thumb.png)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2021/01/gc-feedmanufactoryhall-v1-0-fs19-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2021/01/gc-feedmanufactoryhall-v1-0-fs19-1-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2021/01/gc-feedmanufactoryhall-v1-0-fs19-2-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2021/01/gc-feedmanufactoryhall-v1-0-fs19-3-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2021/01/gc-feedmanufactoryhall-v1-0-fs19-4-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2021/01/gc-feedmanufactoryhall-v1-0-fs19-5-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2021/01/gc-feedmanufactoryhall-v1-0-fs19-6-150x150.jpg)
GC feedManufactoryHall v1.0 FS19
Duża hala mieszania paszy dla krów i świń
Ważne: tego moda nie można zmienić ani zaoferować do ponownego pobrania bez mojej zgody. Wymaga „GlobalCompanyMod”, który można znaleźć w kategorii „Placeable Objects> GlobalCompanyPlaceables” i kosztuje 350 000 euro na zakup i 10 euro dziennie na utrzymanie.
Ważne: Plac budowy, na którym ma stanąć hala, powinien być wcześniej wyrównany w ramach „kształtowania krajobrazu”, ponieważ mod wykorzystuje „funkcję poziomowania” do wykopania dołu pod bunkier w obszarze rozładunku. Reszta obszaru nie ulegnie zmianie!
Jest to duża mieszalnia pasz do produkcji paszy dla krów i świń. Jest „gotowy na sezon” i przystosowany do wielu graczy.
Hala wyposażona jest w kilka animowanych bram oraz oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne. Obszar rozładunku przejazdowego jest wyposażony w „wyzwalacze łopaty i beli”. Odpowiednie wypełnienie można odczytać na wyświetlaczach.
Zaawansowany system rurociągów dostarcza surowce do dwóch potężnych, animowanych mieszalników pasz o wydajności 160 000 l na godzinę. Dwa obszary wyjściowe, każdy dla paszy dla krów lub świń, są połączone, gdzie pasza jest stale podawana jako „DynamicHeap”. Należy go usunąć łopatą.
Wyzwalacze odtwarzacza dla funkcji GC znajdują się w hali maszyn, przed mikserami, na których wyświetlaczu można sprawdzić wielkość wejściową i wyjściową.
Fabrycznie produkcje są ustawione na „OFF”, więc trzeba je uruchamiać ręcznie, nawet gdy gra rozpocznie się od nowa.
Autor:The hall is originally based on the Mod FS19_GlobalCompanyPlaceabele_DynamicStorageHall \"by VertexDezign. Approval is available! Thank you very much for that.
The two feed mixers are heavily modified objects from the mod \"FS19_Fl_FeedMixers\" by GtX, but are based on the GC script