FS22 Produkcja ModPack V1.8.0.0

FS22 Obiekty

FS22 Produkcja ModPack V1.8.0.0


Wersja 1.8.0
– Od teraz można produkować nasiona i nawozy mineralne
– Do nasion wymagana jest pszenica lub jęczmień oraz nawozy mineralne
– Do nawozów mineralnych wymagany jest obornik i wapno
– 3000L/h do produkcji nasion/nawozów
– FillPlane do produkcji wapna V4 przystosowany do WaterPlane

Wersja 1.7.0
– W produkcji mieszanek paszowych, zamiast trawy wprowadzane jest ponownie siano (błąd ortograficzny) „Opróżnij trawę przed aktualizacją, w przeciwnym razie silos jest pusty”
– Wydajność produkcyjna w produkcji mieszanek paszowych wzrosła z 6000L do 10 050L
– Kiszonkę można teraz wytwarzać z posiekanego materiału w paszy All In One
– Uzupełnienie do produkcji pasz mineralnych: słoneczniki na tłuszcze, jęczmień na węglowodany, odrobina wapna na wapń i buraki cukrowe na cukier

Wersja 1.6.0
– Od teraz można produkować paszę mineralną
– Pasza mineralna jest teraz wymagana również dla porcji mieszanej

Wersja 1.5.0
– Nieco powiększone wyzwalacze dla towarów masowych w szklarniach

Wersja 1.4.0
– Oryginalny magazyn gnojowicy Giants przerobiony na zakład produkcji wapna
– Wejście: woda
– Wyjście: wapno
– Zmieniono ikony hotspotów dla produkcji

Wersja 1.3.0
– Oryginalna stacja sprzedaży kruszarek skał Giants została przepisana na zakład produkcyjny.
– Dodano rurę wyjściową
– Zmieniono i przesunięto znacznik hotspota

Wersja 1.2.0
– Dodano wyzwalacz kulowy dla następujących elementów: Food_All_In_One, Pasza_All_In_One
– Spusty kulowe są przeznaczone do: trawy, siana, słomy, kiszonki

Wersja 1.1.0
– Dodano nowy wyzwalacz dla nasion materiałów sypkich i obornika
– Znacznie powiększony spust dla towarów masowych w szklarniach

Wersja 1.0.1
– Dodano szklarnie jako linię produkcyjną
– Szklarnie potrzebują teraz nasion, obornika i wody
– Szklarnie w małych, średnich i dużych
– Usunięto znaki specjalne w etykietach

Wersja 1.0.0
– Dodano nowy budynek jako alternatywę dla każdego łańcucha produkcyjnego
– Teraz w zestawie 6 modów
– Zmieniono ikony hotspotów dla produkcji
– Dostosowany do ModDesc

FS22 Jedzenie w jednym:
Cena: 110 000 €
Pojemność: 10 000 000 l
Koszty utrzymania: 110 € / dzień
Produkcja / godzina: 10 000 litrów
Wymagane surowce: trawa, słoma, kiszonka, pasza mineralna, jęczmień, słonecznik, burak cukrowy, wapno, ziemniaki, kukurydza, pszenica, rzepak
Produkt: racja mieszana, pasza mineralna, pasza dla świń
Spust bel do: trawy, słomy, kiszonki

FS22 Pasza w jednym:
Cena: 110 000 €
Pojemność: 6 000 000 l
Koszty utrzymania: 110 € / dzień
Produkcja / godzina: 6000 litrów
Wymagane surowce: trawa
Produkt: siano, kiszonka
Spust bel do: trawy, siana, kiszonki

Szklarnia FS22Duża:
Cena: 10 000 €
Pojemność: 40 000 l
Koszty utrzymania: 100 € / dzień
Produkcja / godzina: 400 litrów
Wymagane surowce: woda, nasiona, obornik
Produkt: pomidory, sałata, truskawki

Szklarnia FS22Średnia:
Cena: 5000€
Pojemność: 20 000 l.
Koszty utrzymania: 50 € / dzień
Produkcja / godzina: 200 litrów
Wymagane surowce: woda, nasiona, obornik
Produkt: pomidory, sałata, truskawki

Szklarnia FS22Mała:
Cena: 2500 €
Pojemność: 10 000 l.
Koszty utrzymania: 25 € / dzień
Produkcja / godzina: 100 litrów
Wymagane surowce: woda, nasiona, obornik
Produkt: pomidory, sałata, truskawki

FS22 Produkcja wapna:
Cena: 10 000 €
Pojemność: 100 000 l
Koszty utrzymania: 10 € / dzień
Produkcja / godzina: 2000 litrów
Wymagane surowce: kamienie
Produkt: limonka

Autor:
Modell: GiantsTextur: GiantsScript: GiantsIdee / Konzept: SwittyTester: SwittySonstige: 


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS22 Obiekty mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!