FS22 General Electric Windturbines v2.1.0.0

FS22 Obiekty

FS22 General Electric Windturbines v2.1.0.0


Turbiny wiatrowe General Electric o różnych wysokościach piast

Aktualizacja 2.1.0.0:
Dzięki najnowszej aktualizacji możesz przełączać się między wariantem z niemieckim oznakowaniem przeszkód a międzynarodowym oznaczeniem dla kilku systemów.
W tym celu zdecydowałem się na całkowicie białe systemy z oświetleniem dziennym w ciągu dnia oraz oświetleniem wieży i gondoli w nocy. Mam świadomość, że nie dotyczy to wszystkich krajów, ale wiele z nich nadal używa tego rodzaju oznaczeń przeszkód.
W tym celu dodano drugi spust przed drzwiami u podnóża wieży. Spust do włączania i wyłączania systemu został przesunięty nieco w lewo. Nowy spust jest skierowany nieco w prawo. Strefy wyzwalające „dotykają” centralnej osi drzwi. Jako wejście wybrano prawy przycisk myszy lub przycisk X na kontrolerze.

Witam wszystkich!
Ten mod składa się z 6 turbin wiatrowych o różnych wysokościach piast.

Oto cechy systemów:
-Wszystkie systemy dostosowują się do wiatru i zmieniają swoją prędkość w zależności od prędkości wiatru.
-Anemometry są animowane i dostosowują się do prędkości wiatru.
-Oznaczenia przeszkód dostosowują się do warunków oświetleniowych w różnych porach roku.
-Cena zakupu i dochód z poszczególnych systemów jest obecnie obliczany na podstawie określonej mocy nominalnej, długości łopat wirnika i wysokości wieży.

Oznacza to, że cenę zakupu oblicza się w następujący sposób: 100 000€/1000kW moc nominalna + 500€/1m długości łopaty wirnika + 100€/1m wysokości wieży.
Dochód składał się z 1000€/1000kWh (jako wartość przyjmuje się moc nominalną) + 5€/1m długości łopaty wirnika + 1€/1m wysokości wieży.
-Możliwe jest wyłączenie WSZYSTKICH systemów „wizualnie”. W tym celu przed drzwiami u podnóża wieży systemu EACH znajduje się spust, za pomocą którego można włączać i wyłączać system za pomocą lewego przycisku myszy lub przycisku B na kontrolerze. W tym celu zmienia się położenie łopatek wirnika, a wirnik obraca się tylko nieznacznie. Systemy w dalszym ciągu generują pieniądze, zatem tylko „wizualnie”. O ile wiem, nie można tego wdrożyć w żaden inny sposób; w końcu trzeba wziąć pod uwagę, że FS22 to symulacja rolnictwa, a nie symulacja energetyki wiatrowej.

W zestawie znajdują się następujące załączniki:
GE 2.85-103: wysokość piasty 75 m(***), 85 m(***) i 98,3 m(***) (moc nominalna: 2,85 MW)
GE 2.75-120: wysokość piasty 85 m(***), 110 m(***) i 139 m(*) (moc nominalna: 2,75 MW)
GE 3.2-130: wysokość piasty 85 m(***), 134 m(*) i 155 m(*) (moc nominalna: 3,2 MW)
GE 3.8-137: wysokość piasty 110 m(***), 134 m(*) i 164,5 m(*) (moc nominalna: 3,8 MW)
GE Cypress 5.5-158: wysokość piasty 121 m(***), 141 m(**) i 161 m(*) (moc znamionowa: 5,5 MW)
GE Cypress 6.0-164: wysokość piasty 112 m(***) i 167 m(*) (moc nominalna: 6,0 MW)

Autor:
FSven


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS22 Obiekty mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!