FS22 General Electric Windturbines v2.0.0.0

FS22 Obiekty

FS22 General Electric Windturbines v2.0.0.0


Turbiny wiatrowe General Electric z różnymi wysokościami piast

Wersja 2.0.0.0
– Cena zakupu i dochód zostały ponownie obliczone i są teraz oparte na mocy nominalnej, długości łopat wirnika i wysokości wieży.
– WSZYSTKIE systemy można teraz „wizualnie” wyłączyć (więcej informacji w opisie!)
– Nowe łopaty wirnika dla wszystkich roślin.
-134 mln MB, 139 mln MB, 155 mln MB i 164,5 mln MB zostały poprawione.
– GE 5,5-158 151m zastąpiony przez GE 5,5-158 141m.

Witam wszystkich!
Ten mod składa się z 6 turbin wiatrowych o różnych wysokościach piast.

Oto cechy roślin:
Wszystkie turbiny dostosowują się do wiatru i zmieniają swoją prędkość w zależności od prędkości wiatru.
Anemometry są animowane i dostosowują się do prędkości wiatru.
Oznakowanie przeszkód dostosowuje się do warunków oświetleniowych w różnych porach roku.

W zestawie następujące systemy:
GE 2.85-103: wysokość piasty 75 m, 85 m i 98,3 m (moc nominalna: 2,85 MW)
GE 2.75-120: wysokość piasty 85 m, 110 m i 139 m (moc nominalna: 2,75 MW)
GE 3.2-130: wysokość piasty 85 m, 134 m i 155 m (moc nominalna: 3,2 MW)
GE 3.8-137: wysokość piasty 110 m, 134 m i 164,5 m (moc nominalna: 3,8 MW)
GE Cypress 5.5-158: wysokość piasty 121m, 141m i 161m (moc znamionowa: 5,5 MW)
GE Cypress 6.0-164: wysokość piasty 112 m i 167 m (moc znamionowa: 6,0 MW)

Więcej zdjęć znajdziesz pod poniższym postem, ponieważ tutaj można załączyć maksymalnie 5 plików: Turbiny wiatrowe General Electric

Wersja 2.0 dodaje kilka głębokich zmian:
1. Cena zakupu/przychód
Cena zakupu i dochód z poszczególnych systemów jest teraz obliczany na podstawie określonej mocy nominalnej, długości łopat wirnika i wysokości wieży.
Oznacza to, że: 100 000 €/1000 kW mocy nominalnej + 500 €/1 m długości łopaty wirnika + 100 €/1 m wysokości wieży oblicza się jako cenę zakupu.
Dochód składa się z 1000€/1000kWh (jako wartość używana jest moc nominalna) + 5€/1m długości łopaty wirnika + 1€/1m wysokości wieży.

2. Innowacje wizualne
Możliwe jest teraz wyłączenie WSZYSTKICH systemów „wizualnie”. W tym celu przed drzwiami u podstawy wieży KAŻDEGO systemu znajduje się spust, za pomocą którego można włączać i wyłączać systemy za pomocą lewego przycisku myszy lub przycisku B na kontrolerze. W tym celu zmienia się położenie łopat wirnika, a wirnik obraca się tylko nieznacznie. Systemy nadal zarabiają, więc tylko „wizualnie”. O ile mi wiadomo, nie da się tego w żaden inny sposób zaimplementować, wszak trzeba wziąć pod uwagę, że FS22 to symulacja rolnicza, a nie wiatrowa.

PROSZĘ ZANOTOWAĆ:
Nie są to szczegółowe ilustracje rzeczywistych modeli. Tylko wysokość piasty, średnica wirnika i surowy wygląd są oparte na rzeczywistych zdjęciach!
Ten mod może być publikowany na innych stronach internetowych, o ile pobieranie prowadzi do łącza pobierania LS Modcompany!!!
Baw się dobrze! Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie, zostaw komentarz!

Autor:
FSven


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS22 Obiekty mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!