FS22 Gdzieś w Turyngii III v2.0.0.2

FS22 Mapy

FS22 Gdzieś w Turyngii III v2.0.0.2


Gdzieś w Turyngii III Witamy w Ilm Valley 4x.

Dziennik zmian v2.0.0.2 (Aktualizacja dostarczona przez zespół ModHub):
Zwiększona wersja modDesc
Naprawiono Shader terenu

Oryginalna replika obszaru Turyngii w dolinie Ilm wokół małej wioski Dienstedt.
Rzeczywisty model wysokości, dostępne dane Google Maps oraz budynki, ulice itp. modelowane od podstaw w zależności od obszaru.

Możesz się spodziewać:
4x Mapa
4 fermy + 1 gruntowa z tuczu kurczaków
2 farmy tego z przygotowanym BGP
238 obszarów do kupienia
152 pola (powierzchnia 0,7-32ha)
Punkty zakupu obornika, gnojowicy, nasion, nawozów i wapna
6 Produkcja (kamieniołom, nawozy mineralne/nasiona, tartak, stolarstwo, młyn, piekarnia)
7 punktów sprzedaży (wszystkie zakłady produkcyjne + restauracja)
Kompletne prawdziwe oznakowanie dla orientacji
Plan wzrostu dostosowany do obszaru (bez oliwek, bawełny i trzciny cukrowej)
Dane pogodowe regionu (uśrednione, niemiecki serwis pogodowy)
Dostosowana mapa rodzaju gleby dla DLC Precision Farming
Pełna kompatybilność z kukurydzą Plus
Zmodyfikowany model światła zainstalowany na mapie (FS22_Relight)

Start znajduje się na pięknej farmie średniej wielkości, w sercu Dienstedt.
Do pełnego wykorzystania gospodarstwa należy zakupić odpowiednią ziemię rolną.
(W MP ta farma MUSI zawsze być farmą 1.)

Wszystkie inne gospodarstwa mogą być używane po nabyciu odpowiednich gruntów rolnych.
(W MP tutaj kolejność po farmie 1 nie ma znaczenia.)

Wszystkie budynki z początkowej farmy, farmy firmy Kontrahent i stadniny koni można sprzedać w całości (wraz z dekoracją), aby zbudować całkowicie własną farmę.
Małej, położonej na zboczu trzody chlewnej nie da się całkowicie zburzyć.

Ważna uwaga!
Przestrzegaj niezbędnych modów
Rozpoczynając grę MP z nowym zapisem gry, może się zdarzyć, że po zakupie poszczególnych farm nie będzie można rozładować silosów (brak autoryzacji).
Aby to naprawić, serwer musi zostać raz zrestartowany. Po tym problem nie powinien już występować.
Płyta gnojowa w GEA Stall Land 153 musi być umieszczona przez użytkownika. Nierozpoznany przez grę podstawową, jeśli został już umieszczony wcześniej, ponieważ nie ma ustalonego FarmId.
Misje bel w MP, które trafiają do jednego z BGA, wymagają ładowacza czołowego i praw firmy kontraktowej do odpowiedniej farmy, jeśli nie powinna ona być własnością.
Ze względu na ograniczenia gry podstawowej dodatkowe dostępne łąki (łąki Beyleron i Elmcreek) nie mogą zostać wylosowane.
Podobnie alpejska łąka jest oznaczona tylko jako trawa w przeglądzie i siewniku, ale można ją przetoczyć.

Dziennik zmian v2.0.0.1
Naprawiono brakujące bele Goeweil

Dziennik zmian v2.0.0.0
kompletna przerobiona map.i3d
Naprawiono misje żniwne. wydajność powinna być teraz więcej niż wystarczająca
koszenie łąki bez pokosu, stałe
niewidoczna krawędź stacji sprzedaży zrębków, stała
wyświetlanie kamieni/chwastów podwojone, naprawione
zagubiony handlarz zwierzętami z ogrodzenia, usunięty
dodano brakujące obszary wewnętrzne w kilku lokalizacjach
ostatnie 2 przedmioty kolekcjonerskie nie do zebrania, naprawione
użytki rolne 153, małe wiaty niezbywalne, stałe
spust stacji załadunkowej do produkcji nasion/nawozów, wyregulowany

Zmiany:
zastąpione pole silosowe dwuklinowe 153 (LU Dienstedt)
z 2 pojedynczymi silosami klinowymi pasującymi do nowego BunkerSetU.
produkcja nasion/nawozów, wydzielone magazyny nasion i nawozów
aby zapobiec zablokowaniu produkcji, jeśli magazyn jest całkowicie wypełniony produktami wejściowymi.
lekko skorygowane położenie silosu przejezdnego i pryzmy obornika gospodarstwo 1
balony na ogrzane powietrze, mniej widoczne, inne czasy
znak dealera samochodowego został zmieniony na niemiecką nazwę dla lepszego dopasowania do regionu
Tablice rejestracyjne pojazdów AI zmieniono na znaki regionalne
Zmodyfikowano miejsca odradzania dealerów samochodowych, zapobiega pojawianiu się wypożyczonych pojazdów misji, jeśli główne miejsce jest zablokowane
tekstury podłoża do malowania, podniesione 8 –> 38
kąty podłoża, podniesione 8 –> 32
limit typów wysokości, podniesiony 64 –> 256
obiekty dekoracyjne do malowania (krzaki, łąka…), podniesione 4 –> 10
łąka teraz również nadająca się do zasiewu, zamiast zwykłej trawy (nieco wyższy wynik niż trawa)
płot boczny przy tuczu kurcząt sprzedam do powiększenia terenu
ogrodzenie za stacją benzynową i płotem bocznym tartak do sprzedania (rozbudowa terenu tartaku)
tekstura limonki osłabiona

Wzbogacenie:
Dostępne są teraz 3 różne rodzaje łąk
obsługa samochodu dostępna w gospodarstwie 1
kilka lokalizacji to teraz pola uprawne, które można kupić
3 oddzielne pastwiska dla krów (nie produkują mleka, obornika i gnojowicy)
tłumaczenie na hiszpański (wykonane przez caterpillardock)

Dla wszystkich, którzy już grają na mapie i chcą ją zaktualizować, nowy zapis stanu gry jest bezwzględnie obowiązkowy!
Nie ma możliwości przekonwertowania starego zapisu gry na Mapversion 2.0.0.0. Doprowadzi to do nieoczekiwanych błędów i
dziwne zachowanie podczas grania. Ze względu na duże zmiany w pliku i3d, nowego zapisu gry nie da się uniknąć!

W przypadku pytań i pomocy, a nawet komunikatów o błędach, odwiedź nas na naszym Discordzie
Miłej zabawy i szczęśliwej orki. Powodzenia, zespół DSA.
Zrobione z miłości

Autor:
Kastor [d-s-agrarservice]


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS22 Mapy mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!