FS22 Enhanced Animal System v2.1.0.0

FS22 Inne

FS22 Enhanced Animal System v2.1.0.0


Dziennik zmian 2.1.0.0:
1.) Nowość: Owce i kozy są teraz podzielone na poszczególne rasy (samce barana i kozy zostały utracone w aktualizacji).
2.) Cecha: Szwajcarskie krowy powracają.
3.) Zmiana: Zdrowie zwierząt spada dopiero po 12 godzinach przepełnienia.
4.) Poprawka: Jeśli na mapie są już zainstalowane inne zwierzęta niż krowy, świnie, owce, konie i kurczaki, tylko one zostaną nadpisane. Wszystkie pozostałe pozostają i są ładowane z mapy.
5.) Bugfix: Zwierzęta mogą teraz stać się starsze niż 60 miesięcy.
6.) Poprawka: Na koniach znów można jeździć.
7.) Poprawka: Zwierzęta nie zmieniają już swojej tekstury na duże odległości.

Dziennik zmian 2.0.0.0:
1.) Nowa funkcja: Wiele nowych wizualizacji zwierząt (podziękowania dla Farmera Andy'ego za zatwierdzenie).
2.) Nowa funkcja (punkt 5.): Potomstwo zwierząt może być płci męskiej lub żeńskiej.
3.) Poprawka: Kiedy zabierasz młode zwierzęta z hodowli z przyczepą, menu nie aktualizowało się.
4.) Poprawka: W menu można było wybrać więcej zwierząt niż hodowla.
5.) Bugfix: Poprawiona synchronizacja.
6.) Poprawka: Naprawiono błąd, który mógł powodować znikanie zwierząt po wejściu do stajni.

Dziennik zmian 1.1.0.0:
1.) Nowa funkcja (punkt 4.), w której zwierzęta mogą być usuwane przy 0% zdrowia.
2.) Poprawka: Jeśli nie wprowadzono wartości dla przepełnienia w hodowli, wystąpiły błędy podczas zapisywania.
3.) Poprawka: Obecny stan przeludnienia powinien być teraz synchronizowany również w trybie dla wielu graczy.

Ten skrypt dostosowuje cztery punkty:
1. zwierzęta nie otrzymują już tylko jednego zwierzęcia jako potomstwa, ale specjalnie wiele dla odpowiednich gatunków zwierząt (z rozproszeniem).
2. stajnie mogą być przepełnione przez potomstwo, ale ma to wpływ na zdrowie zwierząt. Alternatywnie zwierzęta, które nie mieszczą się już w oborze, można sprzedać bezpośrednio. Można to ustawić w menu zwierząt.
3. zbyt stare zwierzęta będą usuwane losowo
4. zwierzęta z 0% zdrowia zostaną usunięte
5. potomstwo zwierząt może być płci męskiej lub żeńskiej

Bardziej szczegółowe wyjaśnienie:
Do 1.)
Domyślnie następujące wartości są ustawione dla elementów potomnych.

Krowy:
0 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 1%
1 zwierzę -> prawdopodobieństwo z 98
2 zwierzęta -> prawdopodobieństwo z 1%

Wieprzowy:
8 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
9 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
10 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
11 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
12 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%

Owce:
0 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 1%
1 zwierzę -> prawdopodobieństwo z 59
2 zwierzęta -> prawdopodobieństwo z 30%
3 zwierzęta -> prawdopodobieństwo z 10%

Konie:
0 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 1%
1 zwierzę -> prawdopodobieństwo z 98%
2 zwierzęta -> prawdopodobieństwo z 1%

Kurczaki:
9 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
10 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
11 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
12 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
13 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%

Do 2.)
Istnieją dwa tryby, które można ustawić w stabilnym menu.

Tryb 1.)
Jeśli stajnia jest pełna i rodzą się nowe zwierzęta, są one sprzedawane bezpośrednio. Tutaj przyjmuje się normalną cenę zwierzęcia z gry/mapy pomniejszoną o 25% kosztów transportu. Należy zauważyć, że kurczaki są warte 0 €, jeśli dopiero co się urodziły.

Tryb 2.)
Zezwalaj na przeludnienie w stodole. Jest to domyślnie możliwe do 100%. Oznacza to, że stajnia ze 100 miejscami może pomieścić 200 zwierząt. Jest to jednak możliwe tylko poprzez narodziny, a nie poprzez zakup nowych zwierząt! Ten tryb ma na celu umożliwienie dystrybucji nowych zwierząt nawet w innych stajniach. Jeśli stajnia jest przepełniona, ma to wpływ na zdrowie zwierząt. Zdrowie spada w zależności od przepełnienia, co godzinę, jeśli stodoła jest przepełniona przez ponad 12 godzin. Jest to od 0 do 5%. Oznacza to, że jeśli występuje minimalne przeludnienie, tylko stan zdrowia ulega stagnacji. W najgorszym przypadku spada o 5% na godzinę. Jeśli brakuje również pożywienia, zdrowie może spaść jeszcze bardziej.

Do 3.)
Stare zwierzęta zostaną usunięte z prawdopodobieństwem 5%. Oblicza się to raz w miesiącu, kiedy zwierzę osiąga maksymalny wiek. Wartości domyślne są ustawione w następujący sposób.

Krowy 300 miesięcy lub 25 lat
Świnie 180 miesięcy lub 15 lat
Owce 144 miesiące lub 12 lat
Konie 360 miesięcy lub 30 lat
Kurczaki 180 miesięcy lub 15 lat

Do 4.)
Zwierzęta z 0% zdrowia można usunąć, jeśli to ustawienie jest włączone w menu.

Do 5.)
Zwierzęta mogą teraz mieć męskie lub żeńskie potomstwo. Prawdopodobieństwo, która to będzie płeć, wynosi 50:50.

Ważne wskazówki:
– Kurczaki produkują teraz obornik, jeśli sam kurnik ma obornik.
– Konie płci żeńskiej zostaną zresetowane wraz z aktualizacją 2.1.0.0.
– Kozy produkują kozie mleko, a nie wełnę. W tym celu jednak obora musi mieć zatkane mleko kozie (Instrukcja zawiera: GoatMilkInstruction.txt) lub użyć obór dla owiec ze wsparciem dla mleka koziego z T4xs (Modname: FS22_husbandryGoatMilk).
– Jeśli modderzy nie chcą, aby ich Animals xml został nadpisany, mogą teraz dodać klucz doNotOverwriteAnimals do swojego Animal xml mapy.

Wielkie dzięki dla następującej osoby za tłumaczenie:
P_E_T_O (czeski), Jankus (polski)

Autor:
Chissel


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!