FS22 Centrum logistyczne v1.6.0.0

FS22 Obiekty

FS22 Centrum logistyczne v1.6.0.0


Wersja 1.6.0.0
Co zostało zmienione, dostosowano odległość klipu
Tekstury zostały poprawione
Obiekt 3D został zmieniony w częściach, np. Chłodnia została powiększona, można teraz tworzyć więcej palet
istniejące wyświetlacze zostały poprawione
dodano nowe wyświetlacze
Wymieniono przełączniki świateł i bram
Biuro ma teraz komputery PC z aktywnymi wyświetlaczami
Naprawiono błędy ogólne, np. pomieszane ciasta i jajka
Trwały prace nad tłumaczeniami, jeszcze raz dziękuję bob51160 za francuskie tłumaczenie
Dodając nowe wyświetlacze zewnętrzne możesz zmienić nazwę lub nazwę lokalizacji w xml, tutaj w standardowym hanowerskim wpisie
jako przykład

<!–Wyświetl wskaźnik celu1 –>
<display rootNode="0>4|17" font="DIGIT" mask="000000000" size="0,1" scaleX="0,5" scaleY="0,5" color="0 0 1 1" hiddenColor="0,05 0,05 0,05 0" emissiveScale="1" titleAlignment="LEWO" fillLevelAlignment="PRAWO" pojemnośćAlignment="PRAWO">
<displayLine headLineText="$l10n_1LogisticsCenter" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.075" headLineNode="0>4|17|0|0" lineColor="1 1 1 1" />
<displayLine headLineText="$l10n_1Hannover" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.075" headLineNode="0>4|17|0|1" lineColor="1 1 1 1" />
<displayLine headLineText="$l10n_1TOR&WCF_AMPERSAND 1" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0,12" headLineNode="0>4|17|0|3" lineColor="0,413 0,220 0,074 1" />
<displayLine headLineText="$l10n_1Przyjęcie towaru" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.075" headLineNode="0>4|17|0|2" lineColor="1 1 1 1" />
<displayLine headLineText="$l10n_1TOR&WCF_AMPERSAND 1" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.25" headLineNode="0>4|26|0|0" lineColor="1 1 1 1" />
</display>

Zmienia displayLine $l10n_1Hannover np. na $l10n_1NFMarsch. Jedyną ważną rzeczą jest tutaj przepisanie zmiany w tłumaczeniu lub po prostu pominięcie $l10n_1 i wpisanie tylko NfMarsch
problem ze śniegiem również został naprawiony, śnieg nie pojawia się już w halach
Plik został znacznie zmniejszony
Wybór koloru łożyska działa teraz lepiej również po zmianie tekstury.
Na koniec potrzebujesz tych modów do obozu

Ten jest do wyświetlaczy
https://farmingsimulator22mods.com/info-display-extension-v1-5-2-fs22/

Następnie przerób
https://farmingsimulator22mods.com/production-revamp-v1-4-1-1-fs22/

A potrzebujesz produkcji pustych palet, które mają typ wypełnienia EMPTYPALETTS, polecam ten
https://farmingsimulator22mods.com/empty-pallets-production-v1-0-fs22-2/

Centrum logistyczne służy do przechowywania wszystkich standardowych produktów. Obóz podzielony jest na 4 części.
Punkt przeładunkowy: Tutaj towary mogą zostać przyjęte i załadowane. Wszystkie bramy można otwierać i zamykać za pomocą przełącznika.
Magazyn główny: Można tu znaleźć większość produktów, np. mąkę, cukier, tkaniny itp.
Chłodnia: Tutaj możesz przechowywać produkty, takie jak pomidory, sałata, czekolada itp. Chłodnia ma jeszcze 2 drzwi, przez które możesz bezpośrednio przechowywać.
Mały magazyn: Tutaj znajdziesz miejsce do przechowywania np. pustych palet, wełny itp.
Wszystkie składowane towary są również widoczne na półkach od określonej ilości, a wszystkie półki wyposażone są w wyświetlacze pokazujące aktualny stan.
Cała produkcja, jak i centrum logistyczne oparte są na Revamp Mod Script.

Autor:
LSFactoryMODS BOB51160


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS22 Obiekty mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!