Edytor gigantów FS22 w wersji 9.0.1

FS22 Inne

Edytor gigantów FS22 w wersji 9.0.1


– Wsparcie dla formatu i3d Farming Simulator 22
– Dodano podstawową konwersję modów z Farming Simulator 19 do Farming Simulator 22
+ Konwertuje mapy gęstości i dodaje nowe mapy gęstości
+ Konwertuje tekstury odległości pola
+ Konwertuje SunAdmirer, Nightlight, Nightlight2, NightIllumination na tworzenie nowych warunków widoczności
+ Zastępuje niestandardowe shadery
+ Konwertuje liście
+ Konwertuj atrybuty warstwy terenu
+ Dodaj nowe adnotacje z nazwami edytora dla map gęstości i warstw informacyjnych
+ Wymaganych jest kilka ręcznych kroków:
++ Konwertuj mapy normalnego terenu (dodaj kanał wysokości, przesuń kanał gładkości)
++ Konwertuj tekstury odległości (kanał alfa to teraz płynność)
– Dodano wsparcie dla referencji i3d
– Dodano atrybut „Zablokowana grupa” dla dowolnego węzła. Umożliwia wybieranie zamkniętych grup zamiast ich dzieci
– Dodano skrót do tworzenia „Zablokowanej grupy” dla zaznaczenia: Ctrl + Shift + G
– Dodano nowy tryb malowania siatką
– Dodano poziomy pasek przewijania do panelu scenegraph
– Dodano funkcję przycisku myszy „erozja” w panelu edycji terenu
– Dodano obsługę trybu wysokiego kontrastu systemu Windows w panelu scenegraph
– Dodano pasek wyszukiwania dla scenegraph
– Dodano oddzielne tryby Gizmo (Q: połączone, E: skalowanie, R: obracanie, T: tłumaczenie)
– Dodano tryb pierwszej osoby
– Dodano ocenę prefabrykatów
– Naprawiono ruch PPM + WASD
– Dodano obsługę dodawania wielu plików audio do źródła dźwięku
– Naprawiono awarię kopiowania/wycinania/wklejania podczas wklejania w tym samym węźle, który został skopiowany/wycięty (wycinanie i cofanie, aby uzyskać stary węzeł)
– Dodano możliwość edycji nazwy węzła za pomocą F2
– Dodano prostszą geometrię do stworzenia (WASD + ctrl + spacja + mysz do sterowania, esc do wyjścia)
– Dodano opcję zmiany różnych pól wyboru przy wybranych wielu obiektach
– Dodano nową opcję renderowania siatki pomocniczej tłumaczenia podczas tłumaczenia w samolocie
– Dodano menedżera warstw terenu do modyfikowania warstw terenu
– Dodano okno dialogowe do edycji skrótów
– Dodano wybór prostokątnych obiektów w rzutni
– Dodano niemiecką lokalizację
– Naprawiono usuwanie węzłów grup, gdy historia cofania/ponawiania jest wyczyszczona
– Ulepszony wybór obiektów (picking)
– Dodano pozycję menu „Domyślne” dla menu Widok/Debug/, która resetuje widok debugowania
– Dodano opcję przełączania, jeśli nierenderowalne obiekty są wybieralne
– Dodano opcję przełączania, jeśli można wybrać splajny
– Możliwość odłączenia głównego okna widokowego
– Dodano opcję zastępowania „limitu tekstur” przy malowaniu tekstur
– Naprawiono aktualizację widoku dla listowia podczas rzeźbienia terenu
– Dodano przyciąganie również w trybie lokalnym dla translacji, obrotu i skalowania
– Naprawiono przeciąganie węzłów w scenegraph
– Dodano skróty do zwiększania i zmniejszania rozmiaru gadżetu
– Dodano nowe skróty ALT+G, ALT+R, ALT+S do resetowania translacji, obrotu i skali
– Dodano obsługę CTRL+x,CTRL+c,CTRL+v do wycinania, kopiowania, wklejania w kontroli skryptów edytora
– Dodano obsługę myszy 3DConnexion SpaceMouse
– Esc wychodzi z bieżącego trybu malowania
– Dodano opcję nazwania rozwijanych list dla warstw szczegółów terenu
– Dodano opcję tymczasowego włączenia przyciągania do siatki poprzez przytrzymanie „X”

Autor:
GIANTS Software


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!