Aktualizacja produkcji FS22 v1.4.0.0

FS22 Inne

Aktualizacja produkcji FS22 v1.4.0.0


Skrypt przebudowy produkcji

Wersja 1.4
Korekta wskaźników receptury i poziomu napełnienia dla bardzo szerokich monitorów.
Korekta ceny zakupu działa teraz również z silosami zakupu, które można wypełnić
StoreItems za pośrednictwem funkcji przebudowy mają ponownie tytuły modów
Wyzwalacz drewna dostosowuje teraz swój tekst bez przeładowywania, między sprzedażą a przechowywaniem

Revamp przerabia wewnętrzny system produkcyjny, rozbudowuje go i dodaje różne funkcje. Revamp sam w sobie jest podstawowym modem skryptowym, ale także samodzielnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje ułatwiające grę.

Wybór funkcji:
Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
Automatyczne łamanie linii na wyświetlaczu receptury na stronie wejścia i wyjścia (4 składniki na linię).
Kolorowy wyświetlacz receptur ułatwia zrozumienie, dlaczego produkcja nie produkuje. Gdzie: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
Możliwość zakupu towarów w menu produkcyjnym do produkcji za podwójną cenę rynkową.
System priorytetów: Przychodzące towary można teraz ustawić według różnych priorytetów za pomocą menu produkcji i będą one dystrybuowane w oparciu o te priorytety. Obowiązuje następująca zasada: Priorytet 1 jest najważniejszy i towary będą dostarczane w pierwszej kolejności, aż do zapełnienia magazynu. Priorytet 2 dopiero później itd. Wejścia można również dezaktywować, w takim przypadku nie będą one otrzymywać żadnych dostaw.
Tylko aktywne linie produkcyjne mogą być zasilane w trybie dystrybucji.
Dostępny nowy tryb wyjściowy: Sprzedaj bezpośrednio, Dystrybuuj, Outsourcing (poprzednio Zachowaj) i Zamień (Nowy). Jeśli produkcja jest ustawiona na magazynowanie, palety nie pojawiają się automatycznie.
Dodano ręczny generator palet, bel i drewna – Wszystkie produkcje z generatorem palet mogą również ręcznie tworzyć palety i bele – za pomocą menu lub wyzwalacza.
Koszty dostawy produkcji są teraz raportowane oddzielnie (wcześniej część kosztów produkcji).
Produkcje, które są celami misji, mogą przyjmować nieograniczoną liczbę towarów z misji, dopóki misja nie zostanie zakończona. Towary misji nie trafiają już do samej produkcji podczas misji.
Wyświetlanie maksymalnych ilości magazynowanych i odpowiednich jednostek.
Sortuj produkcje alfabetycznie i filtruj według aktywnych/nieaktywnych.
W przypadku produkcji wyświetlane jest, czy przebiegają one równolegle (II), czy rozproszone (Y).
Własne menu ustawień.

Musi być aktywnie zainstalowany w produkcjach:
Przepisy:
Przepisy można tworzyć z kilku równych składników w grupach (maksymalnie 5).
Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej musiały być tworzone oddzielnie, można połączyć w jedną linię produkcyjną.
Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych wzmacniaczy, które zwiększają produkcję wychodzącą.
Wzmacniacze można wyłączyć lub odwrócić dla poszczególnych towarów.
Wyświetlanie rzeczywistej bieżącej produkcji w zależności od wzmacniacza. Bieżąca wartość wzmocnienia jest wyświetlana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
Możliwość tworzenia receptur poprzez FillTypeCategories.
Możliwość produkcji zależnych od pogody.
Możliwość poziomów napełnienia zależnych od pogody.

Opis:
Możliwość zainstalowania na produkcjach wyświetlaczy mogących pokazywać aktualny poziom w magazynie. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Możliwość wyświetlania obiektów w zależności od stopnia zapełnienia np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt odradzania, którego można użyć do odradzania bel i palet.

Inne funkcje:
Nowe typy wypełnienia można wprowadzać za pomocą funkcji Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnego zmieniania istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już potrzebny.
Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
Różne opcje ustawień dla powyższych funkcji.
Wszystko w pełni zdolne do gry wieloosobowej.
Własna pomoc w grze wyjaśniająca najważniejsze funkcje moda.
I wiele więcej

Pełna lista opcji, pomoc w instalacji i wsparcie są dostępne w Dokumentacji:
To tylko scenariusz, sam scenariusz nie zmienia żadnych receptur produkcyjnych! Muszą one zostać utworzone oddzielnie.

Lista zmian:
(Pełny dziennik zmian można znaleźć w dokumentacji)

Innowacje
Możliwość wykorzystania zwierząt w produkcjach
Ukryte linie produkcyjne
Możliwość dezaktywacji sprzedaży bezpośredniej i dystrybucji
Silo- i ProductionSpawner mogą teraz przechowywać więcej niż jeden przedmiot na raz
W silosie można teraz wybrać typ sadzonki, usuwając odpowiednie palety
Po usunięciu palety sadzonek wyświetlany jest teraz właściwy gatunek drzewa
Podczas usuwania kłód można teraz wybrać długości 1-20m (regulowane w XML, domyślnie 6m)
Towary w produkcjach są sprzedawane w momencie ich sprzedaży/wyburzenia
Dodano MixMode i BoosterMode dla całych linii produkcyjnych/produkcyjnych
Tryby produkcji są wyświetlane jako osobna linia w przeglądzie
Nowe i zaktualizowane tłumaczenia

Autor:
Braeven


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!