Aktualizacja produkcji FS22 v1.2.0.8

FS22 Inne

Aktualizacja produkcji FS22 v1.2.0.8


Modernizacja produkcji — skrypt

Dziennik zmian:
(Pełny dziennik zmian można znaleźć w dokumentacji)

Wersja 1.2
Dodano nowe tłumaczenia: hiszpański, włoski i francuski
Wbudowany system priorytetowy
Kup wbudowaną funkcję
Zainstalowany skrypt spawnera produkcji
Zainstalowano skrypt Sellpoint
Zaimplementowano podział linii
Kolorowe przepisy
Maksymalne ilości magazynowe i sortowanie produkcji
Obsługa kategorii FillType
Dodano wyświetlanie i wyświetlanie obiektów
Zainstalowano skrypt odradzania magazynu

Revamp przerabia wewnętrzny system produkcyjny, rozbudowuje go i dodaje różne funkcje. Sam Revamp jest podstawowym modyfikacją skryptów, ale także samodzielnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje zwiększające komfort.

Wybór funkcji:
Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
Automatyczne zawijanie słów na wyświetlaczu przepisów dla produktów przychodzących i wychodzących (4 składniki na linię, 2 na linię dla wzmacniaczy).
Kolorowa prezentacja receptur ułatwia zorientowanie się, dlaczego produkcja nie produkuje: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
Możliwość zakupu towarów z menu produkcyjnego do produkcji za podwójną cenę rynkową.
System priorytetów: Przychodzące towary można teraz ustawić według różnych priorytetów za pomocą menu produkcyjnego i będą one dystrybuowane w oparciu o te priorytety. Obowiązuje zasada: Priorytet 1 jest najważniejszy i przyjmie towar jako pierwszy, aż do zapełnienia magazynu. Priorytet 2 dopiero potem itd. Wejścia można również dezaktywować, w takim przypadku nie otrzymają żadnych dostaw.
Tylko aktywne linie produkcyjne mogą być zasilane w trybie dystrybucji.
Dostępny jest nowy tryb wyjściowy: Sprzedaj bezpośrednio, Rozdaj, Przechowywanie (wcześniej zachowaj) i Odradzanie (nowe). Jeśli produkcja jest ustawiona na magazynowanie, nie tworzy ona automatycznie palet.
Dodano ręczny spawner palet i bel — Wszystkie produkcje ze spawnerem palet mogą również spawnować palety i bele ręcznie — za pomocą menu lub wyzwalacza.
Koszty dostawy produkcji są teraz raportowane osobno (poprzednio część kosztów produkcji).
Produkcje, które są celami misji, mogą przyjmować nieograniczoną liczbę towarów z misji, dopóki misja nie zostanie ukończona. Towary misji nie trafiają już do samej produkcji podczas misji.
Wyświetlanie maksymalnych pojemności pamięci.
Alfabetyczne sortowanie produkcji.
W przypadku produkcji wyświetlane jest, czy są one uruchomione równolegle (II) czy rozproszone (Y).

Należy aktywnie dodawać do produkcji:
Przepisy:
Receptury można tworzyć z kilku równych składników w grupach (maksymalnie 5).
Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej trzeba było tworzyć osobno, można połączyć w jedną linię produkcyjną.
Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych dopalaczy, które zwiększają produkcję wychodzącą.
Wspomagacze można wyłączyć lub odwrócić dla poszczególnych towarów.
Wyświetlanie rzeczywistej bieżącej produkcji w zależności od wzmacniacza. Aktualna wartość wzmocnienia jest pokazana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
Możliwość tworzenia receptur poprzez FillTypeCategories.

Opis:
Możliwość dodania wyświetlaczy na produkcjach, które mogą pokazywać aktualny poziom w magazynie. Możliwe również w przypadku czystych magazynów.
Możliwość wyświetlania obiektów w zależności od stanu napełnienia np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również w przypadku czystych magazynów.
Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt zaszczepiania, który można wykorzystać do zaszczepiania bel i palet.

Inne funkcje:
Nowe FillTypes można wprowadzać za pośrednictwem Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnej zmiany istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już wymagany.
Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
Różne możliwości ustawień powyższych funkcji.
Wszystkie w pełni kompatybilne z trybem wieloosobowym.

Pełna lista opcji, pomoc w instalacji i wsparcie jest dostępna w Dokumentacji:
To tylko scenariusz, sam skrypt nie zmienia żadnych przepisów produkcyjnych! Muszą one być tworzone osobno.

Autor:
Braeven


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!