Dodano realizm dla pojazdów v1.4.1 FS19
Dodano realizm dla pojazdów v1.4.1 FS19
Celem tego moda jest uczynienie gry bardziej realistyczną i
dostosowanie pojazdu do bardziej satysfakcjonującego zadania.
Celem jest, aby mod był uniwersalny.
Ten mod obsługuje gry wieloosobowe i serwery dedykowane.
Nie są potrzebne żadne zmiany w XML. Niektóre dane z XML są nadpisywane!
Koła:
W grze podstawowej wiele pojazdów nie bierze na przykład pod uwagę rodzaju opon
pickup lizard doświadcza nierealistycznego wysokiego tarcia na wszystkich typach podłoża.
Ten mod uzupełnia brakujące dane w oparciu o indeks opony, dzięki czemu jest uniwersalny.
Różne typy opon działają teraz zupełnie inaczej na różnych typach podłoża i
inaczej cierpi podczas deszczu i zapadania się w ziemię.
Ten mod obsługuje tylko 4 standardowe typy opon: MUD, STREET, OFFROAD i CRAWLERS!
Oblicza tarcie na podstawie rozmiaru opony, tworząc szerokie opony, podwójne i gąsienice warte swojej ceny
ciężka praca w terenie, ale zwężenie cierpi, co czyni go idealnym do łatwiejszych zadań w późniejszym okresie wzrostu.
Dodaje znaczenie oporu toczenia i bocznego:
Większy nacisk na koła, małe opony i miękki grunt = większa siła potrzebna do ciągnięcia lub pchania.
Mniejsze obciążenie koła, duże opony i twardy grunt = mniejsza siła potrzebna do ciągnięcia lub pchania.
Koła wbijają się teraz w ziemię.
Przybory:
Na siłę uciągu „pługów”, „kultywatorów” i „maszyn siewnych” ma wpływ rodzaj podłoża.
Prasy i przyczepy zbierające wykorzystują moc zależną od prędkości napełniania.
1.1.0.0:
Zwiększone zagłębienie kół, utrudni to ciągnięcie małych kółek w miękkim podłożu.
Dodano brakujące informacje o prasach do belowania i przyczepach załadunkowych wykorzystujących moc w oparciu o prędkość napełniania.
Moc dodana przez prędkość napełniania jest teraz oparta na masie materiału,
trawa potrzebuje na przykład więcej mocy niż słoma.
Nieznacznie zwiększone tarcie opon ulicznych.
Dodano koło wbijające się w ziemię, jeśli nie ma przyczepności.
Usunięta skrzynia biegów.
1.2.0.0:
Dodano obsługę „REA Dynamic dirt”, wjeżdżającego do stojącej wody
stworzony przez „REA Dynamic dirt” zmniejsza tarcie i zwiększa pochylenie kół.
Zmniejszona moc dodana przez prędkość napełniania o 25%.
Zmniejszono opadanie w roślinach okopowych z 0,15 m do 0,1 m.
Dodano minimalny opór boczny, aby pojazd był bardziej stabilny.
Rozwiązano problem z ekstremalnymi oporami toczenia i niskim tarciem dla gąsienic.
1.3.0.0:
Zmniejszono utratę tarcia opon STREET na polu podczas zapadania się w ziemię.
Remont koła zapadającego się w ziemię: obciążenie koła, szerokość opony i wilgotność podłoża
teraz ma większy wpływ na to, jak głęboko koła zagłębiają się w polu.
Wysokość środka ciężkości jest regulowana w zakresie 0,1-0,6 m nad osią koła, chyba że
już wyższa pierwotna wartość, dotyczy to tylko pojazdów wyposażonych w koła.
Położenie środka ciężkości w stosunku do długości jest ustawione bliżej osi koła.
Przednia oś nie jest już domyślnie zablokowana, gdy podłączony jest ładowacz czołowy.
Zmieniony GUI.
1.3.1.0:
Naprawiono konsolę pokazującą tylko dwie linie.
Fillspeed do obliczania fillspeed wykorzystuje teraz całkowitą prędkość wypełniania wszystkich fillunits, a nie
każda jednostka napełniająca indywidualnie.
Długość środka ciężkości jest teraz zmieniana tylko w przypadku pojazdów silnikowych.
Regulacja wysokości środka ciężkości jest teraz obniżona do 0,05-0,3 m nad osią koła.
1.3.2.0:
Dodano minimalny rozmiar koła, który ma wprowadzić REA,
bardzo małe koła osiągną mniejszy efekt dzięki REA.
Środek ciężkości zmienia się teraz tylko podczas załadunku pojazdu,
koryguje to efekt „księżyca” niektórych pojazdów.
Jeśli środek ciężkości jest regulowany przez dostosowanie pojazdu, dane te nie są teraz ignorowane.
1.4.0.0:
Zwiększone cząsteczki błota za kołami.
Cząsteczki były oparte na prędkości pojazdu, ale teraz są oparte na prędkości obrotu kół,
powoduje to powstawanie cząstek również wtedy, gdy pojazd stoi nieruchomo i obraca się koło.
Ślad opon jest teraz zmieniany, gdy koła się ślizgają, dodając wizualny efekt kopania kół.
Naprawiono problem w oryginalnym skrypcie tworzącym ślady opon pod ziemią jako klient gry wieloosobowej.
Zmniejszone straty tarcia spowodowane zagłębieniem koła.
Zwiększona utrata tarcia spowodowana wilgocią gruntu.
Nieznacznie zmniejszono tarcie pełzaczy w polu.
Naprawiono błąd, w wyniku którego HUD był widoczny nawet po wyłączeniu.
Dodano oddzielne tarcia podczas mokrego gruntu dla seansonów i „wanilii”.
Środek ciężkości nigdy nie może być wyższy niż 3-krotność średnicy koła,
niektóre pojazdy jednoskładnikowe mają bardzo wysoko położony środek ciężkości.
Optymalizacja kodu.
1.4.1.0:
Wilgoć odgrywa teraz większą rolę w zmniejszaniu zagłębienia i obciążenia koła,
stare WheelLoad 50% / Wilgotność 50%, nowe WheelLoad 40% / Wilgotność 60%.
Zwiększone efekty REA spowodowane wilgocią, gdy pory roku są obciążone, aby zrównoważyć ją wanilią.
W przypadku bardzo niskich prędkości opór toczenia nie został dodany, teraz jest to naprawione.
Dodano wygładzanie obciążenia koła, aby uzyskać bardziej równomierny opór toczenia.
Zlew jest teraz zmniejszany tylko przez poruszanie kołem w kierunku toczenia lub o
przesuwanie koła na boki i jednoczesne podnoszenie.
Prędkość boczna i prędkość toczenia są teraz oparte na tej samej wartości odniesienia.
900Hasse
Prosze dodajcie to na konsolach tak tego nam brakuje