1960 Chevrolet ElCamino v1.0 FS19

FS19 Samochody

1960 Chevrolet ElCamino v1.0 FS19


Cechy pojazdu Otwierane drzwi i maska silnika oraz obrotowa kierownica. W tej chwili to tylko kierowca. Klapa tylna nie otwiera się i nie można załadować łóżka.

Pickup El Camino w wersji sedan wystartował w ekstrawaganckim stylu na rok modelowy 1959, zakończył się gwałtownie w 1960, a następnie wznowiono produkcję w 1964 roku na nadwoziu typu A średniej wielkości Chevelle / Malibu, gdzie pozostał do 1987 roku.

Chevrolet El Camino sprzedawał się dobrze w swoim inauguracyjnym roku, ale jego liczba spadła w porównaniu z mniejszym Fordem Falcon Ranchero, więc zarówno El Camino, jak i jego kolega ze stajni, sedan, zostały wycofane w 1960 roku.

Ponieważ El Camino opierał się na dostawie sedana, wprowadzono pewne ulepszenia konstrukcyjne w stosunku do kombi Brookwood, aby nadać nadwoziu i podwoziu większą sztywność. Na przykład dodatkowe usztywnienie dachu zostało odziedziczone po wersji sedan, podczas gdy tylny panel kabiny obejmował przyspawane usztywnienie, które pomogło usztywnić nadwozie w miejscu styku kabiny i skrzyni. Boki pudła i tylna klapa zostały pokryte podwójnymi ściankami, aby chronić panele zewnętrzne przed uszkodzeniem i zwiększyć wytrzymałość, podczas gdy podłoga łóżka była solidnym przykręcanym panelem wykonanym z blachy falistej o grubości 18 mm. W międzyczasie cztery stalowe progi pod podłogą pomogły chronić spód przed uszkodzeniem.

El Camino jechał na ramie X Chevroleta „Safety Girder” z zawieszeniem na sprężynach śrubowych z przodu iz tyłu. Podłoga łóżka miała 6 stóp długości i mogła przewozić ładunek nawet 8 stóp przy opuszczonej tylnej klapie. Podobnie jak wiele kompaktowych ciężarówek, El Camino oferował 46,5 cala przestrzeni między nadkolami – niewiele mniej niż 48 cali potrzebnych do przewożenia płasko leżącego arkusza sklejki lub płyty gipsowo-kartonowej o wymiarach 4 x 8 cm.

Maksymalna ładowność El Camino została oceniona na 1200 funtów, co wydaje się optymistyczne. Zalecana ładowność wahała się od 650 funtów do 1150 funtów, w zależności od układu napędowego, a gdzieś pomiędzy tymi liczbami, prawda o tym, ile El Camino z 1959 roku może bezpiecznie unieść, prawdopodobnie kłamie.

Podstawowy El Camino był napędzany 135-konnym silnikiem Chevroleta 235-cu.in. sześciocylindrowy silnik rzędowy, z gaźnikiem z jedną lufą. Nowy profil wałka rozrządu w silniku 1959 charakteryzował się mniejszym wzniosem i mniejszym nakładaniem się zaworów, dzięki czemu Chevrolet mógł pochwalić się o 10 procent lepszym przebiegiem paliwa dla szóstki. Moment obrotowy również nieznacznie wzrósł z nowym wałkiem rozrządu.

Podstawowa skrzynia biegów z sześciocylindrowym silnikiem była trzybiegową manualną skrzynią biegów. Powerglide lub jednostka nadbiegowa dla instrukcji były opcjonalne. Przełożenia przekładni końcowej z silnikiem sześciocylindrowym obejmowały 3,55, 3,36 i 4,11. (Trzy prędkości były standardem w 3.55, Powerglide w 3.36 i overdrive w 4.11.)

El Camino był również dostępny z dwulufową, 185-konną, 283-cu.in. V-8; czterolufowy silnik 283 o mocy 230 KM; lub grupa 348-cu.in. V-8s. Trzystopniowa manualna skrzynia biegów była standardową skrzynią biegów za każdym z V-8; opcje obejmowały dwubiegową automatyczną skrzynię biegów Powerglide, manualną z nadbiegiem i trzybiegową automatyczną turboglide ze stałym momentem obrotowym.

Wewnątrz El Camino było przeznaczone wyłącznie dla biznesu, wyposażone w kanapę i gumową wycieraczkę. Opcje tapicerki były ograniczone do szarego lub (tylko z zielonymi lub niebieskimi kolorami zewnętrznymi) zielonego lub niebieskiego winylu z dopasowaną wstawką z tkaniny. Opcjonalnie dostępne były siedzisko z gumy piankowej i wyściełana deska rozdzielcza.

Nabywcy El Camino mogli wybierać z palety 13 jednolitych kolorów lub 10 kombinacji dwukolorowych, wszystkie nakładane lakierem akrylowym. 14-calowe stalowe koła El Camino zostały pomalowane na kolor nadwozia; Opcją były opony z białymi ścianami.

Historia El Camino z wiadomości silnikowych Hemmings.

BrianC: model.
REDNECK: wprowadzanie do gry
Glen Stuhlmacher: Koła i opony
David Horn / Wade Spivey / PSY / Trayscapes I wiele innych
kto pomógł, kiedy utknąłem, i zachęta do kontynuowania
kiedy byłem gotowy, aby zdemolować samochód i modyfikować.

Autor:
BrianC: /REDNECK: / Glen Stuhlmacher


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS19 Samochody mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!