Zarządzanie na uwrociach v1.0 FS19






Zarządzanie na uwrociach v1.0 FS19
Zarządzanie na uwrociach dla ciągników, opryskiwaczy polowych, kosiarek i kombajnów.
Dzięki zarządzaniu na uwrociach funkcje pojazdów można łączyć i aktywować za pomocą jednego przycisku, aby uprościć manewry skrętu podczas pracy w polu. Wszystkie funkcje można aktywować i dezaktywować indywidualnie dla każdego pojazdu za pomocą GUI, aby uzyskać idealne dopasowanie do wykonywanej pracy.
System zarządzania na uwrociach należy dodać do odpowiedniego pojazdu w sklepie lub w warsztacie jako konfigurację, zanim będzie można go używać. Koszt to 3000,-.
Można go aktywować i dezaktywować w pojeździe za pomocą Shift-X. Alternatywnie można skonfigurować różne przyciski do aktywacji i dezaktywacji. GUI jest wywoływane domyślnie za pomocą Shift+Ctrl+X.
Zawarte funkcje:
– Zmniejsz prędkość (tempomat) i ponownie podnieś.
– Podnieś opuszczone narzędzia i opuść je ponownie
– Pług obracany, jednostopniowy lub dwustopniowy (poprzez położenie środkowe)
– Podnieś i zmień znaczniki kalenicy
– Wyłączyć i ponownie włączyć przystawki odbioru mocy i hydraulikę
– Sygnał dźwiękowy, gdy włączone jest zarządzanie uwrociem
Dodatkowo, jeśli VCA Mod (FS19_VehicleControlAddon) jest obecny:
– Wyłącz i ponownie włącz prowadzenie po śladzie GPS
– Rozłączyć i ponownie włączyć aktywne blokady mechanizmu różnicowego
Dodatkowo, jeśli dostępny jest tryb kierowania naprowadzaniem (FS19_guidanceSteering):
– Wyłącz i ponownie włącz nawigację GPS
Dodatkowo dla istniejącego modułu SpeedControl (FS19_zzzSpeedControl):
– Regulacja prędkości możliwa również poprzez zmianę poziomu tempomatu
Pomysły na kolejne wersje:
– Regulowana kolejność kroków roboczych
– Możliwość wyboru odstępu czasu między poszczególnymi etapami pracy
Jason06 / Glowins Modschmiede