WYSOKIE BRODNO 4X v2.0 FS19
WYSOKIE BRODNO 4X v2.0 FS19
Druga i ostatnia wersja Wysokiego Brodna w FS19.
Wiele rzeczy wyłapanych przez graczy można by poprawić, ale pewnie niektóre szczegóły gdzieś zostały.
UWAGA! ZALECA SIĘ UTWORZENIE NOWEGO ZAPISU!
Nie odpowiadam za nieudolne próby przeniesienia zapisu do nowej wersji mapy 😉
W wersji 2.0:
– Ulepszone oświetlenie mapy
– Nowy rozkład typów gleb (od zera)
– Siano z koniczyny
– Możliwość wykonania kiszonki z koniczyny i lucerny
– Standardowe silosy na dodatkowe uprawy
– Standardowe silosy na kiszonkę (mały), jeden na trawę, sieczkę, lucernę, koniczynę i ich siano (wytwarza się kiszonkę z koniczyny) i jeden tylko na lucernę i jej siano (wytwarza się kiszonkę z lucerny)
– Pszenżyto można teraz posypać na ziemi
– Zderzenia energetyczne Polaków już mają kolizję
– Nowe kolory podłoża trawiastego (takie same jak do malowania)
– Poprawiono teksturę bram w statycznych garażach
– Powiększony spust, aby wejść do sklepu
– Schron w zbiorach Agrii Polska
– Zmieniono teksturę trawy
Fikcyjna mapa „Wysokie Brodno” 4X w europejskim stylu. Nadaje się do małych, średnich i dużych maszyn.
– Trzy gospodarstwa;
– 248 różnych pól od 0,1 ha do ok. 18 hektarów;
– 251 gruntów rolnych;
– Gleba 360 stopni;
– Duże nowoczesne gospodarstwo do hodowli trzody chlewnej i krów;
– Niewielkie gospodarstwo nastawione na hodowlę koni i owiec, z niewielką liczbą budynków, aby maszyny można było trzymać na wolnym powietrzu, które do dziś można znaleźć w wielu polskich gospodarstwach;
– 5 płaskich łąk pod budowę gospodarstwa od podstaw (oznaczone na PDA PB1 – PB5) 3 duże i 2 mniejsze;
– Kompatybilny z Seasons, MaizePlus, DLC Precision Farming, Straw Harvest;
– Uprawy dodatkowe: proso, żyto, pszenżyto, lucerna, koniczyna;
– Bardzo urozmaicony teren (wysokie drogi dojazdowe, pola o określonych wysokościach, niektóre nawet przesadzone itp.);
– 13 punktów sprzedaży;
– Są lasy. Nie wszystkie można kupić, aby nie psuć zbytnio krajobrazu;
– Przygotowany do hodowli zwierząt;
– Czysty dziennik;
– Śmieszne pisanki;
– Ruch porusza się 50 km / h na wsi i 30 km / h na wsiach i na skrzyżowaniach;
– Dobra optymalizacja;
– Stajnia, chlew i BGA współdziałają z ManureSystem firmy Wopster w uproszczony sposób (bez animowanych zaworów i innych bzdur);
– Drzewa jak Alpine.
Szarpi, ThatReider