Ustalanie cen v1.1 FS19
Ustalanie cen v1.1 FS19
Zmień ceny przedmiotów w sklepie. Popraw równowagę gry.
Ten skrypt pozwoli Ci zmienić cenę przedmiotów w sklepie, konfiguracje czy typy wypełnień. Możesz także ukryć przedmiot w sklepie, używając pojedynczego pliku konfiguracyjnego. Jest przeznaczony dla tych, którzy chcą zmienić / ukryć przedmioty ze względu na równowagę, a jednocześnie mogą aktualizować mody. Ma również świetne zastosowanie dla twórców map.
Gdy mod zostanie uruchomiony po raz pierwszy, utworzy plik PriceFixing.xml w katalogu „modsSettings” znajdującym się w tym samym miejscu, co katalog „mods”.
Wszystkie zmiany są indeksowane przez plik definicji XML elementu. Aby pomóc Ci znaleźć poprawną nazwę pliku do wprowadzenia zmian, polecenie konsoli „priceList” wyświetli wszystkie ceny w pliku log.txt.
Dziennik zmian 1.1.0.0:
– Możesz teraz zmienić cenę konfiguracji (np. Koszt ulepszeń silnika) (patrz przykład # 5)
– Możesz teraz usuwać elementy mapy z mapy, jeśli znasz ścieżkę węzła (patrz przykład # 6)
– Możesz teraz zmienić pojemność przyczepy, silosów i innych obiektów (patrz przykład # 7)
Poniższe przykłady pokazują, jak różne XML można dodać do pliku, aby zmienić właściwości elementu:
Dodanie elementów <change> do pliku PriceFixing.xml może
PRZYKŁAD 1: Zmień cenę elementu innego moda (znak „~” jest zastępowany ścieżką do katalogu z modami)
<change file = "~ / FS19_NOVACAT_varia_pack / poettingerNovaCat301.xml" price = "12042" />
PRZYKŁAD 2: ukryj standardowy przedmiot w sklepie (przedmioty z gry podstawowej używają pełnej ścieżki do ich pliku XML)
<change hide = "true" file = "data / placeables / sheds / easyShed02.xml" />
PRZYKŁAD 3: Zmień cenę, dzienne koszty utrzymania i nazwę
<change file = "data / placeables / sheds / easyShed01.xml">
<price> 42042 </price>
<upkeep> 42 </upkeep>
<name> Petey Shed # 1 </name>
</change>
PRZYKŁAD 4: Zmień cenę bazową pszenicy (za litr)
<change_filltype id = "WHEAT" price = "0,347000" />
Przykład # 5: Zmień koszt elementu konfiguracji moda Kierowanie z nawigacją na 3500 $
(identyfikatory konfiguracji mają postać nazwa_konfiguracji + "-" + indeks i można je znaleźć w pliku XML moda lub w źródle moda)
<change_config id = "buyableGPS-2" price = "3500" />
Przykład # 6: Usuń obszar śmieci w początkowej farmie na mapie Ravenport
(Ścieżkę do węzła można znaleźć za pomocą Edytora gigantów)
<delete map = "data / maps / mapUS.i3d" node = "17 | 0 | 23 | 4 | 1" />
Przykład # 7: Zmień pojemność i cenę strychu na siano:
<change file = "data / placeables / hayLoft / hayLoft.xml" price = "50000" capacity = "1500000" />
ClubPetey