RealLifeNumbers v1.2.3.9 FS19
RealLifeNumbers v1.2.3.9 FS19
Ten mod ma trzy główne cele:
1. Zdefiniować środowisko gry naśladujące rzeczywiste rolnictwo na dobrze określonym obszarze.
2. Umożliwienie graczom zindywidualizowania gry za pomocą prostego edytora.
3. Zapewnienie narzędzia planowania gry dla gracza, który chce przeprowadzić przygotowania do gry.
Instrukcja obsługi w pliku zip.
Potrzebne mody: sezony
Wersja 1.2.3.9
Dodano gospodarkę polową i naprawiono kilka błędów.
Przystosowania do współpracy z Precision Farming
Dodano kilka typów filltypów i fruittypów, dzięki czemu mod jest kompatybilny z większą liczbą map.
Ta wersja moda była odtwarzana bez problemów na mapach:
Chellington Valley 1.0
Hof Bergman 1.0.0.7
Rustic Acres 4.0
Griffin Indiana 19
Szczegółowy test nie został ukończony, ponieważ zajęłoby to miesiące.
Kilka poprawek tu i tam.
Wersja 1.2.3.8
Dostosowania do współpracy z realistycznym siewnikiem firmy Ifko [nator].
Przystosowania do współpracy z MaizePlus firmy The-Alien-Paul i Modelleicher.
Przystosowania do pracy z dodatkowymi zwierzętami (prosięta, kozy, kaczki).
Rozszerzenie skryptu do szacowania kosztów produkcji.
Lepsza akceptacja palet o nieokreślonej pojemności
Zaktualizowana instrukcja obsługi.
Wersja 1.2.3.7
Naprawiono problemy z typami owoców HOF Bergman.
Nowy skrypt Forestry umożliwia skalowanie ceny kłód dla 11 odmian drzew.
Obliczanie cen jaj jest teraz oparte na objętości netto jaj zamiast objętości pojemników na jajka.
Wersja 1.2.3.6
Jest to wersja pośrednia, w której naprawiono kolejny problem z belami bawełny.
Dodano ekonomiczne funkcje prognozowania kosztów sprzętu i kosztów produkcji roślinnej.
Instrukcja obsługi została zaktualizowana.
Wersja 1.2.3.5
Jest to wersja pośrednia, w której naprawiono problem z belami bawełny.
Uwzględniono również inne funkcje będące w trakcie opracowywania, ale chociaż działają, nadal trwają prace nad rozwojem.
Instrukcja obsługi nie została jeszcze zaktualizowana w tej wersji pośredniej.
Naciśnij lAlt-rh, aby uzyskać przegląd skrótów klawiaturowych.
Wersja 1.2.3.0
Dodano kontrakt śniegowy dla kompatybilności z sezonami 1.1.0.0.
Wersja 1.2.2.0
Przewidywanie wielkości plonów paszowych, liczby bel i hektarów paszy ponownie wprowadzone.
Usunięto skalowanie objętości beli, co pozwala na użycie wielu rozmiarów beli na mapie.
Koszty eksploatacji pojazdu kontrolowane przez użytkownika.
Utrzymanie zwierząt kontrolowane przez użytkownika.
Konserwacja nieruchomości kontrolowana przez użytkownika.
Dodano nową opcję dzierżawy na dzień po dniu, aby umożliwić rolnikom zatrudnienie wykonawcy (pomocnika + sprzęt) do wykonywania określonych prac, takich jak zbieranie roślin okopowych.
Wersja 1.2.1.0
Zmieniło się podejście do wynajmu pól. Obecnie wszystkie umowy najmu wygasają domyślnie pierwszego dnia w środku zimy. Od następnego dnia możesz odnowić umowę najmu lub wynająć inne pola. Koszt czynszu jest teraz proporcjonalny do czasu trwania umowy najmu.
Objętość beli zależy teraz od parametrów rozmiaru beli.
Naprawiono błąd związany z pługiem i kontraktami na uprawę.
Kontrakty nawozowe na polach już nawożonych mogą nie być możliwe. Pochodzenie tego problemu nie jest znane.
Wersja 1.2.0.0
Mod został zaktualizowany do pracy z modem Seasons przez Realimus Modding. Modele hodowli i wzrostu zwierząt oraz model wzrostu upraw zostały usunięte, aby nie kolidować z ulepszonymi modelami wprowadzonymi w Seasons.
Usunięto również skrypt dostosowujący okresy międzyobsługowe, aby uniknąć konfliktów z tą samą funkcją w modelu Seasons.
Obecna wersja jest wersją wstępną bez przewidywania informacji (cel 3) dla potrzeb pasz i bel. Mam nadzieję, że przywrócę tę funkcję w późniejszej wersji.
Mod występuje w różnych smakach, z których każdy reprezentuje rzeczywiste plony i poziomy cen w określonym obszarze geograficznym. Obecnie istnieją smaki dla Niemiec, Wielkiej Brytanii i USA Heartland.
W pliku zip znajduje się instrukcja obsługi (w języku angielskim).
Nie jest jasne, w jakim stopniu mod Seasons nadpisze parametry gry zdefiniowane w tym modzie. Prosimy o zgłaszanie wszelkich oznak możliwego konfliktu w tym zakresie.
Script: Kaj-Aage Henneberg/ArmChairFarming Idea / Concept: Kaj-Aage Henneberg/ArmChairFarming Testing: Kaj-Aage Henneberg/ArmChairFarming