Przedłużenie wydechu FS22 v1.1.2.0





Przedłużenie wydechu FS22 v1.1.2.0
Dziennik zmian 1.1.2.0:
– Usunięto błąd pojawiający się podczas okrzesywania drzew kombajnem do drewna
Skrypt ten dodaje realistyczny efekt cząsteczek dymu do wszystkich pojazdów.
Intensywność zależy od obciążenia silnika i następujących sytuacji:
– Włączenie silnika
– Okrzesywanie lub wycinanie drzewa
– Wartość obrażeń jest wysoka
Modderzy mogą nadpisywać wartości dla swoich pojazdów, takie jak ogólna intensywność dymu lub poszczególne czynniki i progi.
Aby to zrobić, przeczytaj plik README.txt.
Dziennik zmian 1.0.0.1:
– Usunięto błąd, który występował głównie podczas korzystania z rozszerzenia Exhaust na serwerach dedykowanych
Dziennik zmian 1.1.0.0:
– Domyślny efekt wydechu można teraz aktywować i dezaktywować w ustawieniach gry dla wszystkich pojazdów. Pozwala to uniknąć niepożądanych efektów graficznych spowodowanych nakładaniem się.
– Nowość dla modderów: za pomocą atrybutu „NodeOffset” możesz zdefiniować przesunięcie systemu cząstek w stosunku do domyślnego efektu wydechu.
Lista zmian 1.1.0.1 (HOTFIX):
– Usunięto błąd pojawiający się przy wychodzeniu z gry
Dziennik zmian 1.1.1.0:
– Usunięto stos wywołań LUA, który pojawiał się, gdy skrypt nie mógł znaleźć domyślnego efektu wydechu w niektórych pojazdach
– Poprawiono błąd składniowy w części XML pliku README.txt
Vector Man