Pottinger 10010 Cl v1.0 FS19
Pottinger 10010 Cl v1.0 FS19
Wyjątkowe przenoszenie mocy Konieczność wysokiej wydajności podczas pracy w górach iz mocnymi ciągnikami stawia wysokie wymagania elementom napędowym. W nowym centrum testowym TIZ firmy Pöttinger elementy napędowe są testowane w najtrudniejszych warunkach. Bezpiecznik o wysokim momencie obrotowym potwierdza zalety techniki napędowej firmy Pöttinger. WOM
Samochód napędzany jest dwustronnym szerokokątnym WOM z prędkością 1000 obr/min. i wydłużony interwał konserwacji Powerline. Krzywkowe sprzęgło przeciążeniowe o bezpiecznym momencie obrotowym do 2500 Nm umożliwia agregację z ciągnikami o wyższych klasach mocy, a tym samym płynny przepływ nawet dużego rzędu.
Przekładnia wejściowa Solidna przekładnia z przekładnią stożkową jest przeznaczona do ciągników o mocy do 330 kW. Przekładnia wejściowa dzieli przenoszenie mocy na dwie strony. Pierwsza gałąź do napędu rolki podającej i podbieracza oraz druga do napędu rolek sortujących. Przekładnia wirnika Odpowiednio zwymiarowane koła czołowe nie wymagają konserwacji. Przekładnia wirnika jest zamontowana na zewnątrz wału wirnika, co minimalizuje odległość między łożyskami, a tym samym obciążenie sworznia wirnika. Masywna żeliwna skrzynia biegów waży 160 kg.
Napęd rolki separatora Napęd rolki prowadzony jest za pomocą wałka (średnica 35 mm) pod osłoną wzdłuż prawej strony samochodu. Wolne koło jest również częścią napędu. Rolki są następnie napędzane przez 2 koła zębate stożkowe i łańcuch. Moment bezpieczeństwa napędu rolkowego wynosi 1500 Nm. Przenośnik podłogowy Przekładnia przenośnika podłogowego znajduje się pośrodku i napędza równomiernie obie strony przenośnika.
Autor:Lsjiracz,Lexik