Podążaj za mną V1.2.1.40 FS19

FS19 Inne

Podążaj za mną V1.2.1.40 FS19


V1.2.1.40
– Tłumaczenia aktualizowane przez współtwórców.
– Wsparcie dla kombinacji prasy i owijarki; FBP 3135 (DLC Kuhna).
– Zwiększono odległość startową do 20, z 10.
– Naprawiono odległość zapisywania/ładowania i przesunięcie między sesjami zapisu gry.

Czy kiedykolwiek chciałeś, aby jakieś pojazdy podążały za tobą po mapie?
Z „Follow Me” możesz (choć nie do tyłu).

Czy kiedykolwiek chciałeś zrobić konwój transportowy lub po prostu móc to zrobić; skosić trawę – wysuszyć – zgrabić – zbelować – owinąć – podnieść, korzystając z wielu ciągników za jednym razem?

Dzięki modowi FS22 Follow Me pojazd może podążać za innym pojazdem.

Jak tego użyć

Zanim opowiemy o elementach sterujących, oto lista [u]znanych problemów[/u], które mogą wystąpić podczas ich używania:

– Prędkość obserwujących może nie zawsze być w 100% dokładna, jeśli chodzi o to, jak szybko/wolno powinni jechać, gdy podążają „ścieżką”.

– Niektóre pojazdy mogą zacząć jechać zygzakiem, próbując podążać za „[i]szlakiem[/i]”, ze względu na próbę dotknięcia każdego „okruszka szlaku”. Jest to najbardziej oczywiste, gdy przy dużej prędkości dojeżdża się do zakrętu i próbuje „wrócić na tor”.

– Włączenie świateł nawigacyjnych po skonfigurowaniu kolistego konwoju – tj. pojazd-A podąża za pojazdem-B podąża za pojazdem-C podąża za pojazdem-A – spowoduje, że światła nawigacyjne będą się wielokrotnie włączać i wyłączać.

Domyślne klawisze sterujące:

Sterownica

Klawisze akcji, które można zmienić w Opcje – Sterowanie, są zdefiniowane w dwóch zestawach:

Ja – W przypadku pojazdu, którym kieruje się gracz:

PRAWY CTRL + F = Start/stop za pojazdem z przodu (jeśli to możliwe).
PRAWY CTRL + H = Wstrzymaj/wznów śledzenie.
PRAWY CTRL + W/S = Zmniejsz/zwiększ odległość, w krokach co 5 .
PRAWY CTRL + A/D = Dostosuj przesunięcie w lewo/w prawo podczas podążania, w krokach co 0,5.
RIGHT CTRL + X = Przełącz przesunięcie między zerem a ostatnią wartością.
naciśnij i przytrzymaj PRAWY CTRL + X = Odwróć przesunięcie (od lewej do prawej, od prawej do lewej).
naciśnij i przytrzymaj PRAWY CTRL + W/S, aby powtórzyć zmniejszanie/zwiększanie w krokach co 1 .

Z tyłu — aby sterować pojazdem, który jedzie za mną (jeśli występuje):

PRAWY SHIFT + F = Zatrzymanie popychacza.
PRAWY SHIFT + H = Wstrzymaj/wznów obserwującego.
PRAWY SHIFT + W/S = Zmniejsz/zwiększ odległość obserwatora do mnie w krokach co 5 .
PRAWY SHIFT + A/D = Regulacja przesunięcia popychacza w lewo/w prawo w krokach co 0,5.
PRAWY SHIFT + X = Przełącz przesunięcie popychacza między zerem a ostatnią wartością.
naciśnij i przytrzymaj PRAWY SHIFT + X = Odwróć przesunięcie popychacza (od lewej do prawej, od prawej do lewej).
naciśnij i przytrzymaj PRAWY SHIFT + W/S, aby powtórzyć zmniejszanie/zwiększanie w krokach co 1 .

Uwaga: Każdy zestaw klawiszy czynności musi używać tego samego klawisza modyfikującego!

Włączanie/wyłączanie

Aby podążać za jakimś pojazdem, skieruj swój pojazd w jego stronę i naciśnij przycisk start (PRAWY CTRL + F).

Jeśli nie można znaleźć żadnych „okruchów szlaku ” lub za pojazdem jedzie już inny, pojawi się ostrzeżenie i będziesz musiał przesunąć się nieco dalej w przód/w tył lub zmienić, aby podążać za innym pojazdem.

Można „wstrzymać” jazdę, a następnie „wznowić” podążanie śladem prowadzącego za pomocą akcji czekaj/wznawiaj (PRAWY CTRL+H).

Aby zatrzymać śledzenie, naciśnij ponownie tę samą czynność (PRAWY CTRL + F).

ZMIANY W STARSZEJ WERSJI:

1.2.0.39
– Wsparcie dla kombinacji prasy i owijarki; FBP 3135 (DLC Kuhna)

1.1.0.38
– Włoskie tłumaczenie opisu kluczy, autorstwa Paxly

1.1.0.37
– Aktualizacja francuskiego tłumaczenia przez Taco29

1.1.0.36
– Aktualizacja holenderskiego tłumaczenia przez pewemo

1.1.0.35
– Zmieniono prędkość i zachowanie podczas jazdy
– Ogranicz prędkość, gdy sprzęt jest aktywny
– Tłumaczenia wniesione/zaktualizowane;
– Rosyjski przez Gonimy-Vetrom
– polski wg Ziuta
– Włoski autorstwa xno i Paxly
– Hiszpański od Vanquish081
– Napraw problem z zatrzymaniem silnika
– Naprawiono resetowanie/usuwanie pojazdu
– Możliwe obejście problemu „currentHelper”

1.0.0.17
– Zaktualizowano do FS17
– Dodano wskazanie stanu włączenia świateł do „okruszków szlaku”
– Musiałem usunąć skrzynki wyzwalające kolizję ruchu, więc zderzy się z innymi pojazdami! Jedź ostrożnie.

Znane błędy/problemy:
– Obserwatorzy nie są w stanie wykryć pojazdów drogowych i dlatego będą się z nimi kolidować.
– Prędkość obserwujących nie zawsze jest dokładna w 100%.
– Zbyt duża prędkość w zakręcie lub powolne kierowanie sprawią, że podążający zawróci zygzakiem, próbując „wrócić na tor”.
– Pojazdy śledzące, które nie mają wbudowanej skrzynki kolizyjnej, mogą (oczywiście) nie wykryć, czy mają zderzyć się z czymś z przodu.

Autor:
Decker_MMIV (DCK)





Do czego służą te FS25 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS25 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.



Best FS19 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!