Pakiet FS22 DT-75 v1.0.0.0







Pakiet FS22 DT-75 v1.0.0.0
Ciągnik produkowany jest przez Wołgogradskie Zakłady Ciągnikowe od 1963 r., a ściślej od 30 grudnia 1963 r. (według innych źródeł od 1962 r.), Pawłodarskie Zakłady Ciągnikowe produkowane były masowo w latach 1968–1992, w stosunkowo małych ilościach w lata 90-te. Liczba ciągników wyprodukowanych w VgTZ w latach 1962–1995 wynosiła 1 652 500 sztuk, w PTZ w latach 1968–1995 – 862 300 sztuk. Pierwsze dwa eksperymentalne DT-75 zmontowano w VgTZ 16 lipca 1956 roku. W maju 1960 roku podjęto decyzję o przebudowie zakładu i przejściu do produkcji ciągnika DT-75. 28 sierpnia 1967 r. w VgTZ rozpoczęto produkcję seryjną ciągnika DT-75M, w 1969 r. rozpoczęto produkcję ciągnika bagiennego DT-75B (według innych źródeł w 1968 r.). W PTZ pierwszy ciągnik został wyprodukowany 12 sierpnia 1968 roku (DT-75M). Różnica między ciągnikami Pawłodarskiej Fabryki Ciągników a ciągnikami Wołgogradzkiej Fabryki Ciągników polega na obecności napisu „Kazachstan” zamiast „DT-75” po bokach maski, kolor (niebieski z matowym białym dachem kabiny dla DT-75M, żółty dla DT-75ML, DT-75T w porównaniu z zwykle czerwonym kolorem dla ciągników VgTZ). Ciągniki ze zbiornikiem paliwa umieszczonym po lewej stronie kabiny (na przykład DT-75V, DT-75MV, DT-75N) były produkowane tylko w VgTZ. Żółte ciągniki z dużą kabiną (DT-75ML, DT-75T) były produkowane wyłącznie w PTZ.
Specyfikacja:
Cena: 15 000 dolarów
Moc: 90 KM
Maksymalna prędkość: 12 km godz
Konfiguracje:
Tarcze
Reflektory
Gąsienice: wąskie, szerokie
Ostrze: 1 cylinder, 2 cylindry
Osłony silnika
Przednia przeciwwaga
Skrzydełka
Błotniki
Przybornik
Filtr powietrza
Rura wydechowa
Zabezpieczenie miski olejowej
4 rodzaje punktów kontrolnych
Ochrona maski i dachu
Znak współpracy
Tablica rejestracyjna
Kolor:
Główny
Projekt
Piktogramy
Tarcze
Cylindry hydrauliczne
Ładowarki
Katkow
Dachy
Ochrona
Pakiet zawiera:
Ciągnik: DT-75
Ładowarki: PTS-77, PFP-1.2, TO-7, PND -250
Osprzęt: Przeciwwaga, Lemiesz krótkie i zwykłe, Łyżka, Widły do kłód, Widły do obornika
Obsługuje sterowanie interaktywne
Autor:UssrModdingTeam