Pakiet energetyczny FS22 v1.0.2.0
Pakiet energetyczny FS22 v1.0.2.0
Pakiet energetyczny do wytwarzania prądu: duży WindRad, BGA500, duży panel słoneczny, magazyn energii 400 mWh
Wersja 1.0.2
Bug Fix Energy Station, „za mało pieniędzy”
poprawka błędów, kopia i3d
Energia – Pakiet do wytwarzania energii w szczególności do zasilania produkcji YouTube w energię
Pakiet ulepsza generatory energii w grze, umożliwiając im dostarczanie energii elektrycznej do własnych produkcji.
np. w marszu NF lub we własnej i innych MAP-ach z własnym centrum dystrybucyjnym !!
!NOWY! Magazyn energii 400 mWh:
oszczędza energię z produkcji, takiej jak turbiny wiatrowe, panele słoneczne, BGA itp. do 400 mWh i przekazuje ją do produkcji, gdy jest to wymagane
W tym celu konieczne jest ustawienie „dystrybucji” energii wychodzącej
BGA500 :
wytwarza energię elektryczną z kiszonki, obornika, gnojowicy na potrzeby produkcji
Po prostu napełnij obornikiem, gnojowicą i/lub kiszonką i ustaw „Ładowanie elektryczne” na „dystrybucję” w przeglądzie produkcji w „Produktach wychodzących”, aby zasilić własną produkcję energią elektryczną
Panel słoneczny:
duży panel słoneczny wytwarza energię elektryczną do zasilania produkcji, a nie do zarabiania pieniędzy
Po prostu aktywuj „Słońce” i w przeglądzie produkcji w „Produktach wychodzących” ustaw „Ładowanie elektryczne” na „Dystrybucja”, aby zasilać własne produkcje energią elektryczną
Duże koło wiatrowe:
duży WindRad wytwarza prąd do zasilania produkcji, a nie do zarabiania pieniędzy
Po prostu aktywuj „Powietrze” i w przeglądzie produkcji w „Produktach wychodzących” ustaw „Ładunek elektryczny” na „Dystrybucja”, aby zasilać własne produkcje energią elektryczną
Wobby / Giants