Pakiet energetyczny FS22 v1.0.0.0





Pakiet energetyczny FS22 v1.0.0.0
Pakiet energetyczny do wytwarzania energii: duży WindRad, BGA500, duży panel słoneczny
Energia – Pakiet do wytwarzania energii, w szczególności do zasilania produkcji w energię
Pakiet ulepsza generatory energii w grze, umożliwiając im dostarczanie energii elektrycznej do własnych produkcji.
np. w marszu NF lub we własnej i innych MAP-ach z własnym centrum dystrybucyjnym !!
BGA500:
wytwarza energię elektryczną z kiszonki, obornika, gnojowicy na potrzeby produkcji
po prostu napełnij go obornikiem, gnojowicą i/lub kiszonką i w przeglądzie produkcji w „Produktach wychodzących” ustaw „Ładowanie elektryczne” na „Dystrybucja”, aby zasilać własne produkcje energią elektryczną
panel słoneczny:
duży panel słoneczny wytwarza energię elektryczną do zasilania produkcji, a nie do zarabiania pieniędzy
Po prostu aktywuj „Słońce” i w przeglądzie produkcji w „Produktach wychodzących” ustaw „Ładowanie elektryczne” na „Dystrybucja”, aby zasilać własne produkcje energią elektryczną
duże koło wiatrowe:
duży WindRad wytwarza prąd do zasilania produkcji, a nie do zarabiania pieniędzy
Po prostu aktywuj „Powietrze” iw przeglądzie produkcji w „Produktach wychodzących” ustaw „Ładunek elektryczny” na „dystrybucja”, aby zaopatrywać własne produkcje w energię elektryczną.
Wobby / Giants