Obiektowa pamięć masowa FS22 v1.0.0.0
Obiektowa pamięć masowa FS22 v1.0.0.0
Oryginalne rozwiązanie do przechowywania bel i palet z FS17 i FS19 powraca! Teraz dzięki dostępowi do globalnego menu (GUI) jeszcze łatwiej jest sprawdzić, jakie bele lub palety masz w magazynie.
Zawiera konfigurację typu napełnienia i rozmiaru beli (jeśli jest dostępna), pozwalając użytkownikowi wybrać, co jest przechowywane w każdym budynku, i eliminując potrzebę umieszczania pojedynczych elementów składowych dla każdego typu napełnienia lub rozmiaru beli.
Wszystkie przedmioty przechowywane przy użyciu tego systemu zostaną zwrócone użytkownikowi w stanie, w jakim zostały dostarczone, w tym między innymi pojemność, poziom napełnienia i kolor owinięcia beli.
Bele, które fermentują po dostarczeniu, będą nadal fermentować w magazynie.
Ten globalny mod zawiera również 3 budynki do przechowywania bel i palet oraz obsługę zewnętrznych modów, aby korzystać z jego funkcji bez konieczności stosowania indywidualnych skryptów i menu dla każdego modu.
Dołączone obiekty do umieszczania
Zakryty stos bel:
– Cena: 1200 $
– Codzienne utrzymanie: 5 $
– Okrągłe bele: 125 cm > 180 cm
– Bele kwadratowe: 180 cm > 240 cm
– Typy napełniania bel: Można zapisać wszystkie typy napełniania bel zarejestrowane jako część mapy i mieszczące się w powyższych zakresach rozmiarów.
Mały stos krytych bel:
– Cena: 720 $
– Codzienne utrzymanie: 5 $
– Bele kwadratowe: 49 cm > 120 cm
– Typy napełniania bel: Można zapisać wszystkie typy napełniania bel zarejestrowane jako część mapy i mieszczące się w powyższych zakresach rozmiarów.
System półek:
– Cena: 4200 $
– Codzienne utrzymanie: 8 $
– Rodzaje wypełnienia palet: nasiona, karma dla świń, wapno, owies (pasza dla koni), pszenica (pasza dla kurczaków), sól drogowa, nawóz, nawóz płynny, herbicyd, pasza mineralna, wełna, ziemniaki, trzcina cukrowa, topola, dodatek do kiszonki, zaprawianie nasion Płyn i LumiGEN
Uwagi do umieszczania
– Znaczniki obszaru odrodzenia można wyłączyć dla każdego z powyższych budynków indywidualnie, stojąc w obszarze odradzania, jeśli nie jest to wymagane.
– Wyzwalacze wejściowe można wyłączyć za pomocą GUI, aby umożliwić łatwiejszy ruch bel po tarle lub w razie potrzeby.
– Wszystkie budynki mają możliwość wyboru koloru po umieszczeniu na ekranie budowy.
GtX