Mapa Somerset FS22 v1.1.0.0
Mapa Somerset FS22 v1.1.0.0
Witamy w Somersecie,
Wersja 1.1.0.0 Lista zmian — wymagany jest nowy zapis
– usunięto 2 wymagane mody, kompost i bramę rancza. Mapa pozostaje kompatybilna z kompostem, na PC można używać moda, jednak szklarnie już go nie wymagają.
– przesunięto wyzwalacz rozładowania punktu sprzedaży BettyJoe dalej od budynku
– wymieniłem mały pryzm kiszonki w gospodarstwie głównym na średni
– wymieniłem główny silos na siano w gospodarstwie na Unia800
– remiza strażacka na terenie przemysłowym została przesunięta z drogi
– usunięto podnośnik do pompy ropy naftowej, który można kupić w pobliżu rafinerii
– skorygowano posiadane pojazdy w trybie menedżera farmy
– naprawiono teksturę do malowania – cegła gruntowa
– usunięto liście, które wrzucano do głównego domu wiejskiego
– zmieniono typ liści z łąki na trawę – pola uprawne 54, 55, 56, 57
– dostosowano północno-wschodnią mapę pól, w pobliżu drugiej farmy
– drobne korekty użytków rolnych
– dodano plewy w menu cenowym
– obniżony koszt wynajmu pociągu lokalnego na godzinę z 500 do 100 dolarów
– dodano 2 ścieżki dla małych traktorów, jedną tuż za BGA do pola trawiastego, drugą do pól uprawnych 54
– zaktualizowano PDA, poprawiono szczegółowość
Fikcyjna mapa inspirowana Stanami Zjednoczonymi, zaprojektowana z myślą o większym sprzęcie. Wszystkie drogi są szerokie, a drogi drugorzędne są wolne od ruchu drogowego.
Czeka na Ciebie duża farma ze specjalistycznym silosem kolejowym, w którym możesz przechowywać i transportować plony.
W głównym gospodarstwie znajduje się obora dla krów, obory dla świń, zagroda dla kurczaków, stajnia dla koni i pszczół.
Na tyłach gospodarstwa silos na siano i pryzma do kiszonki.
Somerset ma 2 systemy pociągów, jeden lokalny „pętla” i drugi do sprzedaży wychodzącej.
Możesz skorzystać z lokalnego pociągu, aby przewieźć drewno do tartaku lub sprzedać je bezpośrednio za pośrednictwem punktu sprzedaży z automatycznym rozładunkiem. Transportuj zebrane plony, trawę, siano, słomę i kiszonkę do przechowywania w dowolnym silosie pociągu.
Kiedy będziesz gotowy do sprzedaży do sąsiedniego miasta, zabierz swoje plony do silosu przeładunkowego pociągiem lokalnym pociągiem lub pojazdem i załaduj do wyjeżdżającego pociągu sprzedażowego.
W trybie New Farmer będziesz właścicielem: głównej farmy, jednego dużego pola, przyzwoitej floty pojazdów wyposażonej w napowietrzany sprzęt rolniczy oraz szopy do przechowywania przedmiotów w pobliżu rafinerii ropy naftowej, w której znajdują się już zaopatrzone zapasy.
Produkcja jednego podnośnika pompy ropy naftowej. Wydobytą ropę naftową można od razu sprzedać lub przechowywać, a następnie rafinować do innych produktów ropopochodnych, takich jak olej napędowy, po zakupie wstępnie zlokalizowanej rafinerii.
Olej napędowy można przechowywać w dużym zbiorniku magazynowym, który posiadasz w pobliżu rafinerii, sprzedawać i/lub wykorzystywać we własnym sprzęcie.
Posiadasz także kilka „generatorów” z podnośnikiem pompowym (pola uprawne 59). Generatory te nie produkują ropy naftowej, ale generują niezły pasywny miesięczny dochód, podobnie jak wiatraki.
…Dobre wibracje – Wesołych upraw…
Szczegóły mapy:
– 59 pól uprawnych
– 27 pól
– 6 łąk
– 4 obszary leśne podzielone na 12 pól uprawnych
– 5 płaskich działek do zabudowy
– 2 gotowe farmy
– Niestandardowa mapa gleby dla rolnictwa precyzyjnego
– Kontrakty obejmujące 2 pola z misjami prasowania
– Ponad 20 gotowych produkcji, w tym cała amerykańska gra podstawowa, 1 mw BGA, tartak, 3 niestandardowe szklarnie, puste palety, rozlewnia mleka smakowego i ropa naftowa z powiązanymi dodatkowymi produkcjami.
– 5 produkcji z alternatywną recepturą na „pustą paletę” zapewniającą 20% wzrost liczby cykli na godzinę przy 20% obniżonych kosztach.
– 1 wstępnie umieszczona produkcja produktów rolnych. Będzie produkować nasiona, wapno, nawozy i inne niezbędne artykuły rolnicze, takie jak kiszonka i siano.
– 2 wstępnie umieszczone zaciski do kiszonki, po jednym na każdym gospodarstwie.
– Przygotowane miejsce do przechowywania gnojowicy i hałd w pobliżu handlarza zwierzętami
– 20 wstępnie umieszczonych punktów sprzedaży
– 2 stacje benzynowe do kupna i sprzedaży pojazdów z silnikiem diesla
– 2 systemy pociągów, jeden lokalny i jeden wychodzący
– 3 oddalone, wstępnie rozmieszczone szopy do przechowywania przedmiotów
– 2 gotowe stacje skupu wapna luzem
– 1 wstępnie umieszczona niestandardowa szklarnia „drzewo” i 2 duże niestandardowe sałaty, pomidory i truskawki
– 100 przedmiotów kolekcjonerskich ElmCreek. Po znalezieniu wszystkich 10 przedmiotów z grupy, w sklepie z zabawkami pojawią się odpowiadające im grupy „Trofeum”.
– Ruch AI na wszystkich głównych drogach, a także przed sklepem spożywczym i punktem handlowym Betty Joes. Wszystkie pozostałe drogi są wolne od ruchu AI.
– AI Piesi
– 2 niestandardowe, umieszczone na drugiej farmie/zagrodach dla zwierząt, jedno pastwisko dla krów i jedna owca. Dla graczy na PC oba są gotowe do modowania wypasu zwierząt.
– Zimowe opady śniegu… wszystkie utwardzone drogi, działki budowlane, punkty produkcyjne i sprzedażowe będą wolne od śniegu (z wyjątkiem obszaru szklarni)
Uwagi do mapy:
1. Ważne: 5 wstępnie rozmieszczonych zielonych szop ogrodowych…, te szopy w momencie sprzedaży usuwają wszystkie dekoracje z odpowiednich pól uprawnych, na których są umieszczone.
Dotyczy to drzew na polach uprawnych w 2 gospodarstwach oraz przyziemnych naklejek plam olejowych.
Na BGA usunie wszystkie słupy oświetleniowe i dekoracje. W 2 obszarach produkcji ropy usuwa wszystkie dekoracje, w tym budynki „wózków widłowych”.
Wszystkie pozostałe aktywa produkcyjne mogą być sprzedawane pojedynczo.
2. Szklarnie oprócz wody wymagają nasion.
3. Szklarnie, magazyny gnojowicy / hałd nawozów w pobliżu handlarza zwierzętami oraz 2 oddalone, wcześniej umieszczone szopy do przechowywania obiektów stają się funkcjonalne po zakupie odpowiedniego pola uprawnego.
Szklarnie i magazyny nawozów można sprzedawać (usuwać), natomiast odległe szopy do przechowywania obiektów nie.
4. Wraz z zakupem produkcji kupowane/własne są grunty rolne BGA i Sawmill. Wszystkie elementy BGA można sprzedać (usunąć) pojedynczo, z wyjątkiem stacji wagowych.
Tartak można również sprzedać (usunąć). Wszystkie inne produkcje są kupowane na miejscu i można je odsprzedać Somerset, ale nie można ich usunąć.
5. Systemy pociągów: Drzewo/drewno to jedyny produkt, który można sprzedać bezpośrednio z lokalnego pociągu „zapętlonego”.
Wszystkie inne uprawy pociągów nadające się do sprzedaży muszą zostać załadowane na pociąg wychodzący z silosu stacji przesiadkowej pociągu i mapy „poza” pociągiem.
Oprócz standardowych upraw pociągowych, trawa, siano, słoma, kiszonka i plewy (w formie luzem) mogą być ładowane na wagony kolejowe i przechowywane w dowolnym silosie kolejowym.
Produkty te luzem można również sprzedawać z pociągu wyjeżdżającego. Główne gospodarstwo obejmuje „silos kolejowy” i działa jak każdy inny silos z dodatkiem załadunku/rozładunku pociągu.
Lokalny pociąg może być używany do dostarczania plonów do silosu przeładunkowego pociągu w celu przechowywania, a następnie ładowany do pociągu wyjeżdżającego w celu sprzedaży.
Uwaga: po załadowaniu produktu do „pociągu wychodzącego” należy go sprzedać. Z pociągu wychodzącego nie ma możliwości „rozładunku do silosu”.
Jeśli plony nie są przeznaczone do sprzedaży, można je zawsze załadować do pojazdu/przyczepy, jeśli nie są one przeznaczone do sprzedaży.
6. Produkcja Stolarska nie przyjmuje drzewek. Meble nie zawierają receptury „drzewnej”, meble produkowane są wyłącznie z desek tartacznych.
7. Szklarnie sadzonek drzew będą produkować jedną paletę o pojemności 50 litrów (50 sadzonek) w ciągu 12,5 godziny. To prawie 1200 drzew rocznie na szklarnię.
Palety z sadzonkami wyprodukowane w szklarni można wykorzystać do sadzenia lub sprzedać. Palety z sadzonkami zakupione w sklepie nie podlegają sprzedaży.
Możesz określić, ile masz na podstawie litrów na paletę, palety wyprodukowane w szklarni mają pojemność 50 litrów na paletę, a zakupione w sklepie mają pojemność 20 litrów.
8. W Farm Manager, Start from Scratch Modes, jesteś właścicielem Apache Pick-up, którym wjechałeś do Somerset. Na głównym gospodarstwie pozostały tylko pociąg i silosy na siano, a także zielona szopa ogrodowa „deco-delete”.
Jednakże wszystko na drugim gospodarstwie pozostaje i wszystko staje się funkcjonalne po zakupie ziemi.
9. Poświęć chwilę na przeczytanie notatek dotyczących wszystkich wymaganych modów. Produkcja podnośników do pomp ropy naftowej wymaga jako wsadu pustych beczek. Beczki te są kupowane w sklepie i można je ładować/przenosić ręcznie bez użycia superwytrzymałości.
Wszystkie mody produkcyjne mają co najmniej jeden ustawiony punkt sprzedaży, w którym można sprzedać wszystkie wyprodukowane przedmioty.
Puste palety używane w produkcjach zostały przerobione. Niektóre produkcje już ich nie wymagają, podczas gdy inne oferują je teraz jako alternatywny przepis z dodatkowym bonusem w postaci 20% większych cykli na godzinę i przy 20% obniżonych kosztach.
Następujące produkcje mają alternatywne przepisy, cukier, mąkę, płatki zbożowe, olej i przędzalnię. Dzięki tym zmianom palety nie będą już sprzedawane w sklepach i będą musiały zostać wyprodukowane w fabryce palet.
MuddyDigs