Mapa Somerset FS22 v1.0.0.0

FS22 Mapy

Mapa Somerset FS22 v1.0.0.0


Witamy w Somersecie,
Fikcyjna mapa zaprojektowana z myślą o większym sprzęcie. Wszystkie drogi są szerokie, a drogi drugorzędne są wolne od ruchu drogowego.
Czeka na Ciebie duża farma ze specjalistycznym silosem kolejowym, w którym możesz przechowywać i przenosić zbiory tam i z powrotem.
W głównym gospodarstwie znajduje się obora dla krów, chlewnia, zagroda dla kurczaków, stajnia dla koni i pszczół.
Na tyłach gospodarstwa ustawiono silos na siano, obok dwóch pryzm do kiszonki, jednej służącej do produkcji kompostu, drugiej standardowej pryzmy do kiszonki.

Somerset ma 2 systemy pociągów, jeden lokalny „pętla” i drugi do sprzedaży wychodzącej.
Możesz skorzystać z lokalnego pociągu, aby przewieźć drewno do tartaku lub sprzedać je bezpośrednio za pośrednictwem punktu sprzedaży z automatycznym rozładunkiem i/lub przewieźć zebrane plony, trawę, siano, słomę i kiszonkę do przechowywania w dowolnym silosie pociągu.
Kiedy będziesz gotowy do sprzedaży do sąsiedniego miasta, zabierz swoje plony do silosu przeładunkowego pociągiem lokalnym pociągiem lub pojazdem i załaduj do wyjeżdżającego pociągu sprzedażowego.

W trybie New Farmer będziesz właścicielem: głównej farmy, jednego dużego pola, przyzwoitej floty pojazdów wyposażonej w napowietrzany sprzęt rolniczy oraz szopy do przechowywania przedmiotów w pobliżu rafinerii ropy naftowej, w której znajdują się już zaopatrzone zapasy.
Produkcja jednego podnośnika pompy ropy naftowej. Wydobytą ropę naftową można od razu sprzedać lub przechowywać, a następnie rafinować do innych produktów ropopochodnych, takich jak olej napędowy, po zakupie wstępnie zlokalizowanej rafinerii.
Olej napędowy można przechowywać w dużym zbiorniku magazynowym, który posiadasz w pobliżu rafinerii, sprzedawać i/lub wykorzystywać we własnym sprzęcie.
Posiadasz także kilka „generatorów” z podnośnikiem pompowym (pola uprawne 59). Generatory te nie produkują ropy naftowej, ale generują niezły pasywny miesięczny dochód, podobnie jak wiatraki.

Szczegóły mapy:
– 59 pól uprawnych
– 27 pól
– 6 łąk
– 4 obszary leśne podzielone na 12 pól uprawnych
– 5 płaskich działek do zabudowy
– 2 gotowe farmy
– Niestandardowa mapa gleby dla rolnictwa precyzyjnego
– Kontrakty obejmujące 2 pola z misjami prasowania
– Ponad 20 gotowych produkcji, w tym cała amerykańska gra podstawowa, 1 mw BGA, tartak, 3 niestandardowe szklarnie, puste palety, rozlewnia mleka smakowego, kompost i ropa naftowa wraz z powiązanymi dodatkowymi produkcjami.
– 1 wstępnie umieszczona produkcja produktów rolnych. Będzie produkować nasiona, wapno, nawozy i inne niezbędne artykuły rolnicze, takie jak kiszonka i siano.
– 2 wstępnie umieszczone zaciski do produkcji kompostu, po jednym w każdym gospodarstwie.
– Przygotowane miejsce do przechowywania gnojowicy i hałd w pobliżu handlarza zwierzętami
– 20 wstępnie umieszczonych punktów sprzedaży
– 2 stacje benzynowe do kupna i sprzedaży pojazdów z silnikiem diesla
– 2 systemy pociągów, jeden lokalny i jeden wychodzący
– 3 oddalone, wstępnie rozmieszczone szopy do przechowywania przedmiotów
– 2 gotowe stacje skupu wapna luzem
– 1 wstępnie umieszczona niestandardowa szklarnia „drzewo” i 2 duże niestandardowe sałaty, pomidory i truskawki
– 100 przedmiotów kolekcjonerskich ElmCreek. Po znalezieniu wszystkich 10 przedmiotów z grupy, w sklepie z zabawkami pojawią się odpowiadające im grupy „Trofeum”.
– Ruch AI na wszystkich głównych drogach, a także przed sklepem spożywczym i punktem handlowym Betty Joes. Wszystkie pozostałe drogi są wolne od ruchu AI.
– AI Piesi
– 2 niestandardowe, umieszczone na drugiej farmie/zagrodach dla zwierząt, jedno pastwisko dla krów i jedna owca. Obydwa są gotowe na mod do wypasu zwierząt.
– Zimowe opady śniegu… wszystkie utwardzone drogi, działki budowlane, punkty produkcyjne i sprzedażowe będą wolne od śniegu (z wyjątkiem obszaru szklarni)

Uwagi do mapy:
1. Ważne: 5 wstępnie rozmieszczonych zielonych szop ogrodowych…, te szopy w momencie sprzedaży usuwają wszystkie dekoracje z odpowiednich pól uprawnych, na których są umieszczone.
Obejmuje to drzewa na polach uprawnych 2 gospodarstw, zmielone naklejki z plamami oleju i wszystkie wstępnie umieszczone dekoracje.
Na BGA usunie wszystkie słupy oświetleniowe i dekoracje. W 2 obszarach produkcji ropy usuwa wszystkie dekoracje, w tym budynki „wózków widłowych”.
Wszystkie pozostałe aktywa produkcyjne mogą być sprzedawane pojedynczo.

2. Oprócz standardowej receptury, wszystkie podstawowe produkcje gry wymagają niewielkiej ilości pustych palet. Palety można wyprodukować lub kupić w sklepie.

3. Szklarnie oprócz wody wymagają palet, kompostu i nasion. Kompost może być produkowany w gospodarstwach za pomocą specjalistycznych „kompostowników”, kupowanych luzem w zakładzie Bio Energy lub w workach w sklepie.

4. Kompost można wykorzystać jako nawóz polowy.

5. Szklarnie, magazyny gnojowicy/odchodów w pobliżu handlarza zwierzętami oraz 2 oddalone od siebie szopy do przechowywania przedmiotów stają się funkcjonalne po zakupie odpowiednich gruntów rolnych.
Szklarnie i magazyny nawozów można sprzedawać (usuwać), natomiast odległe szopy do przechowywania obiektów nie.

6. Wraz z zakupem produkcji kupowane/własne są grunty rolne BGA i Sawmill. Wszystkie elementy BGA można sprzedać (usunąć) pojedynczo, z wyjątkiem stacji wagowych.
Tartak można również sprzedać (usunąć). Wszystkie inne produkcje są kupowane na miejscu i można je odsprzedać Somerset, ale nie można ich usunąć.

7. Systemy pociągów: Drzewo/drewno to jedyny produkt, który można sprzedać bezpośrednio z lokalnego pociągu „zapętlonego”.
Wszystkie inne uprawy pociągów nadające się do sprzedaży muszą zostać załadowane na pociąg wychodzący z silosu stacji przesiadkowej pociągu i mapy „poza” pociągiem.
Oprócz standardowych upraw pociągowych, trawa, siano, słoma, kiszonka i plewy (w formie luzem) mogą być ładowane do wagonów kolejowych i przechowywane w dowolnym silosie kolejowym.
Produkty te luzem można również sprzedawać z pociągu wyjeżdżającego. Główne gospodarstwo obejmuje „silos kolejowy” i działa jak każdy inny silos z dodatkiem załadunku/rozładunku pociągu.
Lokalny pociąg może być używany do dostarczania plonów do silosu przeładunkowego pociągu w celu przechowywania, a następnie ładowany do pociągu wyjeżdżającego w celu sprzedaży.
Uwaga: po załadowaniu produktu do „pociągu wychodzącego” należy go sprzedać. Z pociągu wychodzącego nie ma możliwości „rozładunku do silosu”.
Zboża przechowywane w silosie przeładunkowym pociągu, jeśli nie chcą zostać sprzedane, zawsze można załadować do pojazdu/przyczepy.

8. Produkcja Stolarska nie przyjmuje drzewek. Meble nie zawierają receptury „drzewnej”, meble produkowane są wyłącznie z desek tartacznych i pustych palet.

9. Szklarnie z sadzonkami drzew będą produkować jedną paletę o pojemności 50 litrów (50 sadzonek) w ciągu 12,5 godziny. To prawie 1200 drzew rocznie na szklarnię.
Palety z sadzonkami wyprodukowane w szklarni można wykorzystać do sadzenia lub sprzedać. Palety z sadzonkami zakupione w sklepie nie podlegają sprzedaży.
Możesz określić, ile masz na podstawie litrów na paletę, palety wyprodukowane w szklarni mają pojemność 50 litrów na paletę, a zakupione w sklepie mają pojemność 20 litrów.

10. W trybie Farm Manager, Zacznij od zera, posiadasz tylko Apache Pick-up, którym wjechałeś do Somerset. Na głównym gospodarstwie pozostały tylko pociąg i silosy na siano, a także zielona szopa ogrodowa „deco-delete”.
Jednakże wszystko na drugim gospodarstwie pozostaje z wyjątkiem zacisku kompostowego i wszystko staje się funkcjonalne po zakupie ziemi.

11. Poświęć chwilę na przeczytanie notatek dotyczących wszystkich wymaganych modów. Produkcja podnośników do pompowania ropy naftowej wymaga jako wsadu pustych beczek. Beczki te są kupowane w sklepie i można je ładować/przenosić ręcznie bez użycia superwytrzymałości.
Wszystkie mody produkcyjne mają co najmniej jeden ustawiony punkt sprzedaży, w którym można sprzedać wszystkie wyprodukowane przedmioty.

Autor:
MuddyDigs





Do czego służą te FS25 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS25 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.



Best FS22 Mapy mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!