Mapa FS22 Fazenda Madureira v1.0.0.0





Mapa FS22 Fazenda Madureira v1.0.0.0
Gaj Bambu, stacja benzynowa Pote Velha, suszarka do kawy, Cafezal, Fish Splines, – wzięte z mapy „Fazenda Ponte Funda” (Twórcy: Du Gamer, Lost Gamer).
Mętna woda pobrana z mapy dzwonów (Creator- Clisman Hyper, Mineiros Modding)
Animal Trader, Couchete, Queijeira – wzięte z mapy "SIO MAPA (Mapa Santa Izabel do Oeste)" (Twórca: Luan Tavares).
Domy – pobrane z mapy "Mapa Kalinoski" (Twórca: Kahua Block Tercep).
Corral – wzięte z mapy "MPR Map" (Twórca: João Pedro Lima).
Baza map, sklep z pojazdami, zbiorniki i modyfikacje (zbiornik oleju napędowego, pastwisko dla owiec, krowy i opcjonalne szopy dla siedziby głównej), rynek, sprzedaż tekstyliów i piekarnia – pobrane z mapy „Estância São Carlos Alambrados” (Twórca: DH Modding).
Część warsztatu, mleczarni, bram i ścian – pobrana z mapy „Recanto da Alvorada” (Twórca: Connect Group Modding).
Częścią warsztatu i ciężarówek są pojazdy – pobrane z mapy „Sítio Santo Inácio e estnâcia Agricola” (twórcy: DÉEH GAMES i LUAN RAFAEL).
Ściana blokowa – wzięta z mapy „Fazenda Paulistinha” (Twórca: Andrade ML Modding).
Mata Burro – pobrana z mapy "Fazenda Ponte Nova" (Twórca: Sleutjes Modding).
Zbiornik na mleko i sofy zaczerpnięte z otwartego moda curra (Twórca: Modhub Brasil)
Corrego zaczerpnięte z farmy Tres lagoas (Twórca: Pedro Cavalet/konwersja Lost Gamer)
Woda z pola ryżowego, pobrana z mapy Ribeirão Jundiá (Criadores – Felipe P, Gian FS, Andrade ML, Cristian ML)
Specjalne podziękowania dla Cristiana z MLModding za konstruktywne wskazówki, które pomogły ulepszyć końcowy wynik mapy, Juliano (Lost Gamer) za wyjaśnienie niektórych wątpliwości dotyczących animacji i innych wątpliwości, Gianowi FS, który za pośrednictwem Cristiana pomógł w kwestii misję trawy, Andrade MLmoddingowi za pomoc w zakresie wiedzy, którą zdobyłem w tym czasie oraz Clismanowi (Hyper), Samuelowi (popcorn) i innym kolegom z Mineiros Modding, którzy mieli doświadczenie w tworzeniu mapy oraz pomoc w postaci wskazówek i testów To .
Estevão