Mapa FS22 4x – Loma, Montana v1.0.0.0
Mapa FS22 4x – Loma, Montana v1.0.0.0
Loma, Montana to mapa 4x dla FS22 stworzona przez No Creek Farms (mapa farm No Creek, mapa farm Medicine Creek). Mapa przedstawia odtworzenie małego miasteczka Loma i okolic. Zawiera dokładny teren, drogi, oznakowanie, niestandardowe budynki, a także wiele historycznych dodatków. Zachęcam do sprawdzenia okolicy na Mapach Google, aby przekonać się, jak bardzo mapa przypomina rzeczywistość. Prawie wszystko na mapie jest w jakiś sposób niestandardowe.
**Proszę rozważyć przekazanie 5 dolarów na pobranie mapy. Myślę, że przekonasz się, że będzie warto. Tylko w ten sposób mogę w dalszym ciągu tworzyć treści, z których będzie mogła cieszyć się społeczność**, zarobienie na tym projekcie trochę pieniędzy**
Link PayPal – Żadnych farm Creek
Link do Patreona – Żadnych farm Creek
Facebook – Żadnych farm Creek
MAPA NIE JEST KOMPATYBILNA Z DLC PREMIUM!!!
MAPA NIE POTRZEBUJE ŻADNYCH MODÓW ZEWNĘTRZNYCH DO PEŁNEGO DZIAŁANIA!!!
Mapa zawiera następujące informacje:
– Niestandardowy teren, który został w 100% ukształtowany ręcznie
– Dokładny teren graniczny z rzeczywistym obrazem Google okolicy
– Niestandardowe tekstury podłoża pasujące do gleby z danego obszaru
– Niestandardowe tekstury liści na wszystkich liściach
– Drzewa zmienią się same i zostały mocno zmodyfikowane
– Liście naziemne mogą być zmieniane przez gracza – obejrzyj ten film instruktażowy, jak to zrobić. Zrobiłem to w ten sposób, aby dać graczowi większą kontrolę, a także uciec od tych samych starych sezonowych liści z pękniętego DLC. Nie musisz ich zmieniać, jeśli nie chcesz, ale możesz je również zmienić, kiedy tylko chcesz.
– Niestandardowe tekstury upraw – zasługa BulletBill i AW Modding
– Dodano uprawy – lucernę, koniczynę, groszek, soczewicę i len
– Uprawy uprawne – pszenica, jęczmień, rzepak i len
– Realistyczne drogi szutrowe wykorzystujące żwir „3D”.
– Dokładne niestandardowe budynki z okolicy
– Dokładne niestandardowe oznakowanie w każdym miejscu na mapie
– Miejsca zgodne z historią i oznakowania interpretacyjne
– Pociąg niestandardowy, który można wypożyczyć – kredyt dla BcBuhler
– Kąt wieloterenowy
– Artykuły sezonowe
– Zaparkowane samochody pojawiają się i znikają o różnych porach dnia w różnych lokalizacjach
– Dokładne ceny gruntów dla realistycznej rozgrywki
– Plony, dawki nasion i ceny zbóż zostały dokładnie dostosowane, aby zapewnić realistyczną rozgrywkę
– Dodatkowe dostosowania kosztów i stawek w celu uzyskania realistycznej rozgrywki
– Dwa niestandardowe pastwiska dla bydła – jeden mały i jeden ogromny otwarty wybieg
– Niestandardowa pasza z 28 partiami mieszczącymi 600 krów (widocznie pojawia się 600 zwierząt) (nie są potrzebne żadne mody)
– Żywienie na zamówienie – zboża, lucerna, koniczyna
– Dodano cielęta, jałówki, byki i krowy
– Niestandardowa sterta obornika, która gromadzi się w każdym kojcu (gracz może skorzystać lub nie)
– Film pokazujący działanie parkingu
– Trzy niestandardowe farmy na całej mapie
– Trzy punkty sprzedaży zboża i bel (słoma lniana nie może być sprzedawana i może być wykorzystana jedynie do ściółki paszowej)
– Ziarno Black Bluffs zlokalizowane w południowo-wschodniej części mapy
– Loma Grain to najbardziej wysunięty na zachód elewator zbożowy na południowym krańcu miasta
– General Mills Grain to najbardziej wysunięty na wschód elewator zbożowy na południowym krańcu miasta
– Możliwość zakupu elewatorów zbożowych (dwa elewatory średnie na południowym krańcu miasta), które służą do przechowywania zboża. Ziarno można usunąć i przenieść lub sprzedać koleją do Big Sandy, MT.
– Niestandardowa mapa gleby skonfigurowana jak Medicine Creek – każde pole ma zasadniczo własną mapę. Krawędzie pól dadzą najbiedniejsze i najniższe miejsca itp. Ziemia w dolinie przyniesie więcej plonów niż średnio ziemia na ławkach.
– Wszystkie farmy można umieszczać – wszystko na każdej farmie można sprzedać, aby oczyścić obszar.
– Kurs jazdy automatycznej dostępny do pobrania na dobry początek – zasługa Joe O.
– Do menu budowy dodano trawę, którą można malować.
– Wszystkie tekstury i rośliny, które widzisz na mapie, znajdują się w menu budowy, z którego możesz skorzystać.
– Działający prom do przeprawy przez rzekę Missouri. Prom jest dokładny dla tego obszaru.
– Mnóstwo historii Lewisa i Clarka do sprawdzenia.
WAŻNE:
– Wszystko, co zostało dostosowane, opierało się na graniu w grę na najtrudniejszych ustawieniach.
– Bydło na dużych, otwartych pastwiskach nie produkuje obornika. Jest to zamierzone, ponieważ w prawdziwym życiu z takiego otwartego wypasu nie uzyskanoby obornika.
– Bydło na opasce będzie produkować obornik.
– Drastycznie zmniejszono dawki paszy dla bydła.
– Bydło nie daje mleka.
– Jeśli chcesz umieścić dodatkowe zagrody dla bydła, będziesz musiał użyć Ulepszonego Modu Zwierząt, w przeciwnym razie nie będziesz mógł zobaczyć zakupionego bydła. Pamiętaj, że spowoduje to zastąpienie zmniejszonych szybkości podawania, które ustawiłem za pomocą tego moda. Jeśli chcesz umieścić dodatkowe kojce i chcesz zmniejszyć prędkość podawania, będziesz musiał rozpakować i edytować mod Enhanced Animal.
– Kiedy bydło porusza się po największych pastwiskach, będzie się jąkać. Nic nie można w tej sprawie zrobić. Jest to problem firmy Giants i nie możemy go rozwiązać po naszej stronie.
– O trawie wokół mapy nie można mówić, ponieważ w prawdziwym życiu na tym obszarze się tak nie dzieje. Jeśli chcesz kosić obszary, które nie są polami, możesz zamalować trawę, którą zamieściłem.
– Sprawdź plik moddesc.xml, aby uzyskać informacje o kredytach. Przepraszam, jeśli przez przypadek niektóre napisy zostały pominięte. Ogromne podziękowania dla tych, którzy pomogli mi w projekcie i tym, którzy subskrybowali mojego Patreona, aby testować i mieć swój wkład w projekt!
No Creek Farms