Mapa farm Evergreen FS22 v1.0.0.2
Mapa farm Evergreen FS22 v1.0.0.2
Jeśli pasjonujesz się brudem tak samo jak Mike Mitchell, ta mapa może być dla Ciebie. Witamy w Evergreen Acres, (fikcyjnej) „ekologicznej” farmie dotowanej przez rząd. Otrzymujesz zadanie zarządzania nowoczesną firmą zajmującą się uprawą zbóż z siedzibą w południowo-zachodnim Saskatchewan w Kanadzie. To był udany wiosenny siew, a plony wydają się być w świetnej formie i powinny dać świetne plony. Zatem usiądź wygodnie i ciesz się latem, podczas gdy Twoje plony rosną, ponieważ zbliżają się duże żniwa, ale czy uda Ci się zebrać plony na czas przed mroźną zimą? Upewnij się, że twój sprzęt jest gotowy i do cholery, dlaczego nie zawrzeć kilku kontraktów rządowych z ziemią na północy, oni zawsze szukają kogoś, kto się tym zajmie. Koszenie, zbieranie i zbieranie siana za pomocą tajemniczych, chemicznych upraw może być bardzo satysfakcjonujące. Te umowy zwykle zajmują Twój czas, więc bądź przygotowany i może przynieś pomoc. Aha, i nie zapominaj, że południowe pole też wymaga pielęgnacji, wszędzie są skały! Powodzenia z tym.
CECHY:
– Wbudowany kurs automatycznej jazdy (kliknij esc lub nie, gdy pojawi się monit o automatyczne utworzenie kursu podczas rozpoczynania nowej gry). Pamiętaj, że to tylko podstawowa konfiguracja punktów kupna i sprzedaży na mapie. Dostosuj dalej do swojego stylu rolnictwa.
– Teren i środowisko opierają się na niewielkich informacjach demograficznych, jakie udało mi się znaleźć na temat obszaru o wymiarach 2 na 2 km w południowo-zachodniej części Saskatchewan. Oczywiście zmieniłem, aby dostosować się do rozgrywki FS. Drzewa, które można znaleźć w tej okolicy, zostały najprawdopodobniej posadzone w celu ochrony przed śniegiem i wiatrem.
– W przypadku trybu „Nowy rolnik” sugeruję na początku posiadanie modów, które podałem poniżej, a także mojej osobistej kolekcji modów, które można pobrać tutaj, na stronie Northwest Mods & Edits Itch. Te modyfikacje są częścią domyślnych pojazdów i budynków farm początkowych. Dołączyłem także kilka pojazdów startowych z pakietów DLC, więc włącz je, jeśli je posiadasz. Zabierz je do sklepu, aby dostosować do własnych upodobań lub sprzedaj je i zastąp ulubionymi modami.
– Tryby „Menedżer farmy” i „Zacznij od zera” rozpoczną się od czystej mapy i usunięcia wszystkich głównych obiektów do umieszczania na farmie. W zestawie płoty i drzewa, idealne do zbudowania własnej farmy od podstaw
– Dołączyłem szczotkę do uprawy liści stworzoną przez moddera emproLoop. Dzięki temu możesz malować nowe pola i łatwo usuwać lub zmieniać układ pól. W sklepie znajdują się również szczotki do trawy łąkowej i polnej na zamówienie.
– Niestandardowe ikony
– Możesz znaleźć stos Kamienia Dynamicznego, który można umieścić w sklepie i jeden umieszczony wcześniej w pobliżu najbardziej wysuniętego na południe pola.
– Niestandardowe pojemniki i zbiorniki można znaleźć w sklepie, więc możesz dodać więcej, jeśli chcesz.
– Jeśli korzystasz z pakietu DLC Precision Farming, dołączam stworzoną przeze mnie regulowaną antenę, którą możesz zamontować na budynkach. Po umieszczeniu masz do wyboru 2 różne opcje wysokości. (Zbliż się do najbliższego obszaru anteny, aby zobaczyć opcję przełączania animacji) Należy pamiętać, że ten mod zostanie załadowany z nieuniknionym błędem wynikającym ze sposobu, w jaki gra ładuje DLC. Nie powinno mieć to wpływu na rozgrywkę.
Mam nadzieję, że niektórym z Was spodoba się ta mapa, pasuje ona do mojej podstawowej rozgrywki. Uwielbiam bawić się sprzętem rolniczym na dużą skalę i jak zapewne zauważyłeś, jestem fanem Mike'a Mitchella. Doceniam informacje, którymi dzieli się ze wszystkimi, to dość poważna operacja, którą tam prowadzi. Obejrzyjcie go na YouTube, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście.
Mody wymagane do trybu New Farmer pochodzą z oficjalnego centrum modów Giants.
Dziennik zmian 1.0.0.1
– zaktualizowano wersję modDesc
– naprawiono shader terenu dla aktualizacji 1.9.1
– dodano wsparcie dla Modu MudSystem (cieki wodne są teraz błotniste podczas korzystania z moda, wybieraj mądrze opony podczas "zaśmiecania" tych obszarów.
– drobne poprawki i dostosowania
Dziennik zmian 1.0.0.2
– zaktualizowano wersję modDesc.
– dodano tag baughtWithFarm na dołączonych przedmiotach umieszczalnych.
– dodano maskę śnieżną na terenach publicznych i drogach.
– dodano poważne mody i niszczenie zarostu.
– dostosowana prędkość napełniania płynami kurnikowymi.
– usunięto ogrodzenie z plików map i powiązano „FS22_meadowFence_placeables” z oficjalnym modem z centrum modów Giants.
– dodano mapę Soczewica, Groch i Len z South Sasks i Bcbuhlers Edgewater na oficjalnym centrum modów.
– dodano kalendarz sezonowy z mapy South Sasks i Bcbuhlers Edgewater na oficjalnym centrum modów. (Uważałem, że jest to trudniejsze niż to, co miałem wcześniej)
– mapa jest gotowa do gry (wymaga przystosowanych modów autorstwa BcBuhler)
– dodano niestandardowe tekstury gleby, wapna i chwastów z JMZ
North West Mods & Edits