Lepsze sorgo i grafika w FS22
Lepsze sorgo i grafika w FS22
Choo-choo – słyszysz to? O rany, to pociąg z dobrymi wiadomościami, który wjeżdża na stację kolejową, aby wyładować kilka ekscytujących ogłoszeń: Farming Simulator 22 jest na finiszu prac rozwojowych przed premierą w przyszłym miesiącu. Ale to nie jest główny ciężar dzisiejszych wiadomości.
Ponieważ w ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy przekazaliście nam opinie w odpowiedzi na nasze ogłoszenia i materiały filmowe, nasz uważny dział społeczności stale rozmawiał z naszymi zapracowanymi programistami, aby wprowadzić różne poprawki i ulepszenia do gry.
Oto kilka zmian, które wprowadziliśmy w ciągu ostatnich kilku tygodni. Dobrze, miesiąc składa się z co najmniej 28 dni, prawda? PRAWIDŁOWY? Tak…
Zmiany w długości sezonowej
Kiedy po raz pierwszy wprowadziliśmy do Farming Simulator 22 cykle sezonowe, wirtualny rok miał składać się z dwunastu dni. Oznacza to, że każdy dzień w grze byłby odpowiednikiem miesiąca. Naszym celem było i nadal jest znalezienie równowagi między wymagającą i relaksującą mechaniką rozgrywki, która działa dla jak największej liczby graczy, niezależnie od ich doświadczenia.
Dla wielu z was… doświadczonych farmerów, czas trwania roku nie był tak atrakcyjny, jak się spodziewaliśmy, mimo że gracze będą mogli zmniejszyć prędkość czasu w grze jeszcze bardziej niż wcześniej. Wyzwaniem, przed którym teraz staliśmy, było wprowadzenie opcji dostosowania długości pór roku. Dlaczego to wyzwanie?
W tworzeniu gier istnieje ogromna ilość zależności z nawet najmniejszą zmianą. To dosłownie ryzyko efektu motyla, który przykleja się do wszystkiego. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku sezonowej długości związanej z różnymi dotkniętymi mechanizmami rozgrywki, które mogą się zepsuć i muszą być kompatybilne – ponieważ nie możemy wydać gry z potencjalnymi błędami spowodowanymi przez naszą mechanikę, która w najgorszym przypadku powoduje uszkodzenie zapisanych stanów gry.
Krótko mówiąc: dłuższe sezony. Możesz zwiększyć długość miesiąca do 28 dni. Tak, każdy MIESIĄC może składać się z 28 dni. Zmiany zaczną obowiązywać po zakończeniu bieżącego sezonu.
Zmiany w grafice
Podczas gdy programiści rozgrywki skupiają się na mechanice rozgrywki i pracują nad samą rozgrywką przez cały czas tworzenia, nasi technicy robią to samo na końcu. Oznacza to, że grafika wciąż ewoluuje od pierwszego zrzutu ekranu lub zwiastuna do premiery gry. Oczywiście bierzemy również pod uwagę Twoją opinię, dopóki ostatni piksel nie zostanie uznany za ostateczny.
Między kompilacją gry sprzed miesięcy, którą pokazaliśmy na przykład na targach gamescom, a wersją, którą zamierzamy wydać za kilka tygodni, zmieniło się wiele aspektów graficznych, a tym samym wygląd. Otrzymaliśmy wiele opinii na temat estetyki Farming Simulator 22 i wprowadziliśmy pewne zmiany podczas pracy nad już zaplanowanymi ulepszeniami.
Poprawiliśmy poziom szczegółowości listowia, aby zagwarantować piękniejsze przejścia między kolorami. Dopracowaliśmy Okluzję otoczenia w przestrzeni ekranu (SSAO), aby uzyskać bardziej naturalne cienie, co skutkuje bardziej naturalnym wyglądem otoczenia. Zmodyfikowaliśmy też gradację kolorów, aby uzyskać ogólne, bardziej realistyczne i klimatyczne wrażenie.
Krótko mówiąc: Poprawiono różne aspekty graficzne, ładnie wygląda.
Lepsze sorgo
Sorgo lub milo to ważna roślina uprawna, która w ostatnich latach stała się jeszcze ważniejsza w ciepłym klimacie. Dlatego jest uważany za mile widziany dodatek przez naszych amerykańskich graczy i predestynowany plon do zasiania na naszej mapie USA i Środkowego Zachodu, Elmcreek. Oczywiście nasza bardziej śródziemnomorska mapa Haut-Beyleron również korzysta z możliwości uprawy sorgo. Jak zauważyli nasi hodowcy sorgo na całym świecie, proces zbierania sorgo nie był całkiem dokładny we wczesnej wersji Farming Simulator 22.
Długa słoma przycięta na krótko: Teraz podczas zbioru odcinana jest tylko górna część owocu.
Mamy nadzieję, że nasze ostatnie zmiany w Farming Simulator 22 przypadły Wam do gustu. Dziękujemy za Wasze opinie! Mamy również nadzieję, że jesteście tak samo podekscytowani premierą za kilka tygodni jak my. Ponadto pojawi się więcej wiadomości. Czekać na dalsze informacje!
Autor:Farming Simulator 22