Konwersja jednostek FS22 v0.0.0.3 BETA
Konwersja jednostek FS22 v0.0.0.3 BETA
Ten mod rozszerza możliwości konwersji jednostek FS22. Nie zmienia żadnych wewnętrznych wartości, a jedynie sposób ich wyświetlania w grze.
Jest to wersja BETA, którą zdecydowałem się wydać wcześnie, kiedy pracuję nad kilkoma projektami pobocznymi. Obecnie HUD pojazdu i menu cenowe powinny działać. Nie ma menu w grze, wszystko jest konfigurowane przez system xml. Biorąc to pod uwagę, zarówno zestaw imperialny, jak i metryczny został wstępnie skonfigurowany wewnętrznie.
Aby zmienić zestaw imperialny i metryczny, po prostu przejdź do waniliowego menu gry i wybierz „Mile” dla jednostek imperialnych lub „Kilometry” dla jednostek metrycznych.
Mod ma dwa skróty klawiszowe. Jedna przełącza między jednostkami objętości i wagi, a druga między jednostkami każdego typu.
Domyślne skróty klawiszowe są następujące (można je zmienić):
Ctrl w prawo + Shift w prawo + ? = Przełącz objętość/wagę
Shift + ? = Wybierz jednostkę
Jednostki można „dodawać” z dowolnego modu lub modSettings, ale istniejące jednostki można „dodawać” tylko z mapy, tego modu, modu addon lub z folderu modSettings. Folder modSettings jest używany TYLKO dla pojedynczego gracza. Został zaprojektowany w ten sposób, aby wszystkie informacje o jednostkach były takie same dla wszystkich w trybie wieloosobowym.
Przykłady konfiguracji można znaleźć w folderze sdk, a także w modDesc.xml tego moda.
Unit Convert został zaprojektowany tak, aby nie wymagał konfiguracji dla większości ludzi, jednocześnie umożliwiając bardziej zaawansowane opcje dla tych, którzy tego chcą.
Aktualizacja v0.0.0.3:
Wydałem tę wersję trochę za wcześnie, ponieważ pracuję nad ekranem produkcyjnym i polami informacyjnymi. Powód jest taki, że pojawiła się aktualizacja gry i wprowadziłem sporo wewnętrznych zmian w sposobie, w jaki wszystko działa. Jeśli któryś z was napotka jakieś problemy, gdy kończę kolejną wersję.
Nowość w tej wersji:
– Menu cen nie jest już ograniczone do określonego zestawu jednostek.
– Dodano jednostki uncji płynu, uncji i stu.
– Dodano grupy SolidProduct i LiquidProduct fillType.
– Dodano obsługę modów Addon.
Testowałem podstawy (single i multiplayer), ale sam testowanie wszystkich możliwości zajęłoby wieczność. Dlatego ważne jest, aby zgłaszać problemy, gdy się pojawią, abym mógł je rozwiązać.
Autor:ThundR