Konserwacja pojazdu v1.0.0.6 FS19
Konserwacja pojazdu v1.0.0.6 FS19
Ten mod znacznie bardziej realistycznie symuluje konserwację napędzanych maszyn. W oknie pomocy możesz zobaczyć, kiedy limit pojazdu jest prawie wyczerpany. Jeśli do tego czasu nie przeprowadzono konserwacji, silnik może przerwać zapłon i wyłączyć się, jeśli obciążenie silnika jest zbyt duże.
Aby serwisować pojazd (domyślnie: Ctrl+m) należy zakupić w sklepie paletę. Jeśli podjedziesz wystarczająco blisko, zajęty klucz pojawi się w oknie pomocy i można przeprowadzić konserwację. Po zakończeniu konserwacji do pojazdu zostaną dodane godziny pracy silnika i dni, co wydłuży czas do ponownego serwisowania pojazdu, w zależności od tego, co skonfigurowałeś na palecie. Jeśli czas konserwacji jest krótszy, zostanie dodanych mniej godzin pracy silnika/dni (prawdziwy przykład: jak mała wymiana oleju). Dzięki temu, w razie potrzeby, w sezonie żniwnym, możesz dokładnie zaplanować, kiedy oddać pojazd do konserwacji i kiedy tego potrzebujesz.
System uszkodzeń FS19 został przystosowany tak, aby pojazd był całkowicie uszkodzony, gdy osiągnie „wymaganą konserwację” i może być naprawiony tylko poprzez konserwację.
Kompatybilny z Seasons-Modem (zalecane): Dni do następnej konserwacji dostosowują się do długości sezonu.
– Funkcja naprawy w sklepie została całkowicie wyłączona z powodu błędów
– Można włączyć automatyczne uruchamianie silnika, ale funkcja gaśnięcia silnika zostanie wtedy dezaktywowana
NIE POTRZEBUJESZ WIĘCEJ NOWEGO SAVEGAME
Cena palety: 500,
Ceny konserwacji: Indywidualne dopasowanie do konkretnej maszyny i czasu trwania konserwacji.
Czas trwania konserwacji – dodatkowe motogodziny (dostosuj dni do modów pór roku): konserwacja 1h (+3 motogodziny, +1 dzień), konserwacja 4h (+9 motogodzin, +5 dni), konserwacja 8h (+18 motogodzin, +12 dni), przegląd 24h (+35 godzin pracy silnika, +36 dni), przegląd 48h (+48 godzin pracy silnika, +45 dni)
Pełne wsparcie dla wielu graczy
Dziennik zmian Wersja 1.0.0.1:
-Opis dostosowany
– Nowa ikona
– Limit dnia dostosowuje się do Seasons-Mod
– Silnik może się nie uruchomić podczas uruchamiania silnika po osiągnięciu limitu
– Silnik może zgasnąć, jeśli obciążenie silnika jest zbyt duże
– Błędy naprawione podczas kilkukrotnego serwisowania
– Nie odejmuje już godzin pracy silnika i wieku przy pierwszym załadowaniu
– Naprawiono błąd z "bulk buy mod" (nie można było kupić palety)
– Naprawiono problemy z trybem wieloosobowym
Dziennik zmian Wersja 1.0.0.2:
– Naprawiono problemy z FPS
– Naprawiono problemy z serwerem dedykowanym
– Usunięto światło lampy
-Opis nieznacznie dostosowany
– Naprawiono błąd, w którym przycisk się nie pojawiał
– Naprawiono błąd, w którym stary stan pojazdu nie był przywracany
Dziennik zmian Wersja 1.0.0.3:
-Opis dostosowany
– Naprawiono błąd, w którym przycisk nadal się nie pojawiał.
– Pozostały czas potrzebny na konserwację jest teraz zapisywany i kontynuowany po ponownym wejściu do zapisanej gry
– Konserwację można teraz wykonać w dowolnym momencie
– Konserwacja jest teraz konieczna tylko 1 raz w sezonie dzięki Seasons-Mod
– Na palecie można teraz skonfigurować czas potrzebny do zakończenia konserwacji. (Krótszy czas = wyższe koszty utrzymania)
– Konserwacja kosztuje teraz określoną kwotę
– System uszkodzeń z Fs19 dostosowuje się teraz do konserwacji
Dziennik zmian Wersja 1.0.0.4:
– Opis lekko dostosowany
– Naprawiono błąd w maszynach, które nie mają silnika (na przykład: przenośnik taśmowy)
– Dodano tłumaczenie do konfiguracji
Dziennik zmian Wersja 1.0.0.5:
– Nie trzeba już wybierać pojazdu, aby zobaczyć informacje o konserwacji i serwisować pojazd.
– Silnik wyłącza się ponownie prawidłowo, jeśli obciążenie silnika jest zbyt duże i wybrano inne narzędzie niż obecny pojazd
– Naprawiono problemy z synchronizacją w trybie wieloosobowym
– Naprawiono problemy z pieniędzmi w trybie wieloosobowym
– Naprawiono problemy z Dedi
– Cały sprzęt (oprócz nadającego się do jazdy) można teraz normalnie naprawiać.
– Pojazdy, którymi można jeździć, nie mogą być już normalnie naprawiane.
– Dodano migający tekst podczas serwisowania
– Obrażenia działają teraz poprawnie w połączeniu z modą Seasons
– Godziny pracy silnika liczą się teraz jako „konserwacja uszkodzeń”, a dni jako „konserwacja interwałowa” — (uszkodzenia dotyczą tylko godzin pracy silnika)
– Silnika nie można już w ogóle uruchomić podczas konserwacji
Dziennik zmian Wersja 1.0.0.6:
– Okno potwierdzenia konserwacji
– Uszkodzenia nie są już odejmowane bezpośrednio (z Seasons-Modem) w przypadku pojazdów, które mają już godziny pracy silnika (pojazdy pożyczone z umowy), ale zaczynają się od nowa zgodnie z przeznaczeniem bez uszkodzeń.
– Koniec z komunikatem o błędzie, który pojawiał się, gdy sprzedano coś, co nie było pojazdem
– Indywidualne dostosowanie ceny utrzymania dla każdego pojazdu
– Krótsza konserwacja kosztuje teraz mniej, a dłuższa konserwacja kosztuje więcej
– W zależności od długości przeglądu dodawana jest pewna liczba godzin pracy silnika/dni (pojazd nie zostanie całkowicie naprawiony)
– System konserwacji ogólnie poprawiony, aby był bardziej realistyczny
-Dostosowano opis
– Dostosowane teksty w grze
– Funkcja naprawy w sklepie została całkowicie dezaktywowana z powodu błędów (również w przypadku wyposażenia nienadającego się do jazdy)
– Automatyczne uruchamianie silnika można ponownie aktywować (jednak funkcja gaśnięcia silnika jest wtedy dezaktywowana)
Pomysły, które mogą zostać uwzględnione w następnej aktualizacji (nie jest pewne, jak lub czy zostaną uwzględnione):
– Inne małe sztuczki
Frvetz