Jesienne dęby: DFMEP v1.0.2 FS19
Jesienne dęby: DFMEP v1.0.2 FS19
Hej chłopaki, aktualizacja V1.0.2.0 dla Autumn Oaks jest zakończona. Naprawiłem opóźnienie podczas ładowania i wziąłem sugestie od ludzi dotyczące oznaczania obór. Jedną z głównych rzeczy, które naprawiłem, jest obornik w dwóch szopach dla jałówek na głównej farmie. Jeśli korzystasz z istniejącego zapisu, w opcjonalnym folderze znajduje się mapa wysokości, umieszczając ją w istniejącym zapisie gry, rozwiążesz problem, uniemożliwiając utworzenie nowego zapisu.
Będę kontynuował dodawanie plików kompatybilności z aktualizacjami stanu gry do moich wydań, poświęcacie mnóstwo godzin na tworzenie zapisanych stanów gry i nie powinniście zaczynać od nowa, pod warunkiem, że możecie postępować zgodnie z prostymi instrukcjami.
Dziennik zmian V1.0.2.0
Całkowicie przebudowany 1.0.1.5 z plików 1.0.0.0, niektóre wcześniej naprawione problemy mogą być ponownie zepsute, proszę je zgłosić, abym mógł je naprawić.
Zmieniono teren pod oborami dla jałówek, aby obornik nie pojawiał się pod nimi.
Zmieniono etykiety na kojcach/oborach dla krów, teraz są one bardziej opisowe z takimi rzeczami jak „150 Head Freestall Barn”.
Zmieniono etykiety na bydle mięsnym, aby nie było błędów l10n.
Naprawiono rękę na ranczu Wilsona
Naprawiono ekstremalny spadek FPS podczas ładowania
1.0.1.5 Dziennik zmian:
Dodatkowe zmiany w wersji 1.0.1.5:
Naprawiono wyzwalacz herbicydu
Naprawiono 4 błędy pominięte podczas testowania
Dodano woły do farmy wołowiny
Dodano edytowaną rękę Wilson Ranch Hand do trzymania bydła mięsnego
Dodano wyzwalacze uśpienia do każdej farmy (wymaga nowego zapisu stanu gry, to jedyna rzecz, która zmieni się po stworzeniu nowego zapisu, więc nie jest to naprawdę wymagane)
Dodano spust do wyłączania rozdrabniacza bel na strychach w bankach, podejdź do piły łańcuchowej i kliknij, aby ją wyłączyć, wróć i kliknij ponownie, aby ją włączyć.
Naprawiono edytowany aligator John Deere do trzymania bydła mięsnego
Naprawiono wyrównanie na różnych drzwiach
Naprawiono produkcję gnojowicy na wolnym stoisku
Naprawiono spust napełniania na umieszczanej beczce zamiennika mleka
Naprawiono problemy z brakiem kasy na polach 16 i 28 (zmieniono te pola na "atrapy pól" w lesie, ponieważ nikt inny nie mógł się zorientować, co się dzieje, tylko, że 16 i 28 wymiar pola był uszkodzony)
Naprawiono problemy z lokalizacją na pojemnikach na ziarno
Naprawiono węzeł napełniania w zasobnikach zbiorczych paszy
Zmieniono plon trawy, aby był nieco wyższy
Zmieniono wydajność rozdrabniacza bel, aby była mniejsza
Zmieniono żarówki, aby były bardziej pomarańczowe
Zmieniono kolizje na mieszalniku rozdrabniacza NH 353
Jesienne dęby: DFMEP
W końcu jest tutaj, po wielu tygodniach nieprzespania całej nocy, zmuszając siebie i grę do granic możliwości, aby stworzyć najbardziej realistyczną mapę hodowli bydła mlecznego, jaką kiedykolwiek stworzono dla Farming Simulator.
Gorąco polecam obejrzenie tutoriala tutaj:
Autumn Oaks został pierwotnie stworzony przez Cwj108, przekonwertowany do FS19 przez MB Farms FS, Brian Greenawalt przebudował stodoły, a projekt został mi przekazany przez JMF Modding, aby stworzyć działającą mapę z nowych stodół Briana. Wyszedłem poza granice i przekształciłem mapę w najbliższą codzienną symulację małej, średniej wielkości farmy mlecznej
możliwe w Farming Simulator 19, dzięki posiadanym przeze mnie umiejętnościom.
Mapa przedstawia realistyczną dawkę żywienia i system żywienia za pośrednictwem Maize Plus, wiele kojców dla zwierząt na trzech farmach, co pozwala oddzielić jałówki od cieląt oraz krowy zasuszone od krów mlecznych, aby utrzymać maksymalną produkcję mleka przez cały rok. Farma mięsna została przekształcona w zakład cieląt, w którym hodujesz samice bydła mięsnego w celu produkcji cieląt, aby albo powiększyć swoje stado, albo podnieść do dobrej wagi, aby uzyskać dobrą cenę na podwórzu. Do karmienia w oborach kramowych dołączone są dwa wózki paszowe. Ściółka bydła może być wykonana za pomocą słomy, bel łodyg kukurydzy LUB bel słomy sojowej (nie używaj więcej niż jednego rodzaju słomy na raz, poczekaj, aż słoma się skończy, zanim zmienisz rodzaj słomy).
Mapa zawiera również suszenie ziarna oraz możliwość fermentacji kiszonki kiszonki, sianokiszonki i kukurydzy oraz kukurydzy o wysokiej wilgotności w pionowych silosach, dzięki GlobalCompany. Pomieszczenia paszowe wyposażone są w przenośniki taśmowe, które umożliwiają rozładunek wielu silosów w jednym miejscu, a na farmie głównej można zainstalować stacjonarny mieszalnik TMR.
Pory roku przynoszą pokryte śniegiem szczyty dachów oraz zamarznięte strumienie i stawy. Dołączone Seasons GEO opiera się na rzeczywistej pogodzie na danym obszarze i pozostawia Cię w wąskich oknach sadzenia i zbioru, ale jeśli użyjesz Green Mowing, możesz skorzystać z możliwości zamiany zbóż ozimych w sianokiszonkę i sadzenia kukurydzy lub soi na kiszonkę na to samo pole, aby uzyskać dwa plony z tego pola w ciągu jednego roku. Zdolność do paszy zbożowej jest również ważna ze względu na fakt, że spożycie paszy dla zwierząt zostało podniesione do realistycznych poziomów. Plony są przyzwoite, zwłaszcza z dużą ilością dobrej gleby na mapie, gdy używasz precyzyjnego rolnictwa (edytowanego przez JS Mapping, które edytowałem, aby dostosować wartości obornika i premie do plonów, aby były trochę bardziej realistyczne, znajduje się w opcjonalnym folderze w archiwum ZIP), ale ceny są niskie, są to takie same ceny jak Medicine Creek, które, jak sądzę, są oparte na średnich cenach z lat 2018-2019.
Wszystkie farmy wyposażone są w automatycznie ładowane strychy siana, które zabierają małe bele kwadratowe i przechowują je, abyś mógł je odzyskać w oborze, oszczędzając czas podczas karmienia lub ściółki. Mleczarnia krawatowa i obora wołowa mają miejsce w środku, które pozwoli ci rozdrobnić okrągłą belę i dozować ją również poniżej. Poddasze z automatycznym ładowaniem można wyłączyć w mleczarni kramowej i na farmie wołowiny, podchodząc do wideł i klikając, co pozwoli ci ręcznie układać duże bele kwadratowe.
Kilka innych funkcji, o których nie wspomniałem:
Dodatkowe uprawy: lucerna, pszenżyto, żyto, kukurydza na kiszonkę i wąska soja
Earlage: Używając zmodyfikowanych nagłówków, które udostępniłem po wydaniu Mercera, możesz zrobić earlage.
Kukurydza kłosa: Ta mapa jest w pełni kompatybilna z pakietem kukurydzy kłosa, który wydałem wraz z Mercer
Wiadra: Jeśli masz tylko kilka cieląt i nie chcesz inwestować w cysternę na preparat mlekozastępczy lub chcesz w łatwy sposób zabrać je z popękaną kukurydzą lub mączką fasolową, możesz użyć panelu GC, aby zaszczepić kilka wiader preparatu mlekozastępczego , pęknięta kukurydza lub mączka fasolowa.
Realistyczny plon siana: teraz ważne jest, aby skosić więcej niż jedno siano rocznie.
I wiele innych funkcji, o których tutaj nie wspomniałem.
Jeśli szukasz dodatkowych modów, które działają z mapą, sprawdź tutaj (zwróć uwagę, że pojemniki na ziarno i mikser do mielenia działają tylko z Mercerem):
Seasons, Global Company i Maize Plus (z rozszerzeniami Forage i CCM) są wymagane do gry na tej mapie.
Polecam Green Mowing, Precision Farming i mody do przedłużania zagrody dla zwierząt.
Pobrany plik zip musi zostać rozpakowany, w tym:
Mapa
Stodoły do bel
Dmuchawa do pasz
Mikser stacjonarny
Opakowanie preparatu mlekozastępczego
Mikser do mielenia New Holland specjalnie dla tej mapy
Dwa wózki paszowe do stodół tiestal
Aligator John Deere firmy Blacksheep Modding, zmodyfikowany do przewozu krów i cieląt na osprzęcie „pomiń”
Pakiet wyzwalaczy snu
Oraz opcjonalny folder z edytowanym dodatkiem do precyzyjnego rolnictwa
Arkusz kalkulacyjny karmienia
Original map: CWJ 108
FS19 Conversion: MB Farms FS
New barn interiors: Brian Greenawalt
Edits: Diniz Farms
21\' and 30\' grain bins: Western Iowa Modding and Edits
Various decorative objects: AWModding
New roads: Tired Iron Modding
Narrow Soybeans: MRM Farms
Thanks to JS Mapping and OS Farms for their help and advice with mapping.
Huge thank you to WadeMitch, and KederkFarms for their amazing YouTube videos of the map.
I\'d also like to thank Pleasant View Farms, and JMF Modding for their dairy farming advice.
And finally Anhak for the really in depth testing of yields, and map object misplacement.