Informacje o produkcji FS22 Hud v1.5.1.0
Informacje o produkcji FS22 Hud v1.5.1.0
Wyświetlacz HUD dla produkcji wymagających uwagi.
1.5.1.0 – Napraw Lua z GEA Automat z powodu brakującego Feedspot
Obecna wersja ma następujące możliwości:
– Wyświetlanie aktywnych produkcji i obór dla zwierząt z pozostałym czasem na zasób. W tym obór dla zwierząt na paszę, wodę i słomę. Revamp Mix jest również wyświetlany jako taki.
– Produkcja jest wyświetlana tylko wtedy, gdy…
— pozostało mniej niż 2 dni czasu działania (można konfigurować).
— ma poziom wypełnienia mniejszy niż 50%. (Poza wejściami Revamp Mix, gdzie ten parametr jest ignorowany).
— Linia produkcyjna została uruchomiona.
– Wyświetlane dane są sortowane według pozostałego czasu działania. Na górze znajduje się obszar, który jest pusty lub pierwszy się opróżni.
– Produkcje, które są pełne, są nadal powyżej. Są wyświetlane od poziomu wypełnienia 95%, aby można je było uruchomić, zanim produkcja się zatrzyma.
– Pełne domki dla zwierząt można wyłączyć w opcjach.
– Liczbę wyświetlanych produkcji można ustawić w opcjach.
– Rozmiar czcionki jest regulowany.
– Pozycję można ustawić na środku u góry, w menu F1 lub na wyświetlaczu modułu Vehicle Inspector Mod.
– Wprowadzane wypełnienia można dezaktywować do wyświetlania w produkcjach. Przydatne dla Revamp Boosterów, które nie mają być dostarczone.
– Wzmacniacze ulepszeń można również całkowicie wyłączyć w ustawieniach.
– Lista jest aktualizowana co 5 sekund.
Przegląd produkcji:
– Pokazuje wszystkie rodzaje wypełnień i ich potrzebną ilość.
– Przegląd można przełączać według roku, miesiąca lub godziny.
– Widok roczny przedstawia szacunkową powierzchnię potrzebną pod uprawy (bez PF i premii).
Pomoc w sprzedaży:
– Jeśli zainstalowany jest mod wyzwalacza ceny sprzedaży, jest on wyświetlany, gdy cena jest dobra i produkty są dostępne w sprzedaży.
W tym przypadku obowiązuje następująca zasada:
– W wyzwalaczu ceny sprzedaży musi zostać ustawiona cena sprzedaży i musi ona zostać przekroczona.
– Ilość wybrana w opcjach musi być dostępna w silosie lub produkcji (bez obór dla zwierząt).
– Na wyświetlaczu widać, co skąd można pobrać i gdzie sprzedać.
Pomoc MultiOverlayV4 HUD:
– Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na nazwie produkcji i/lub typie wypełnienia filtruje listę do klikniętego elementu
– kliknij prawym przyciskiem myszy na przełącznikach pozostałego czasu, aby wyświetlić wolne zasoby
– Kliknięcie lewym przyciskiem myszy na nazwie produkcji otwiera produkcję w menu (tylko dla produkcji)
Przesyłaj na inne strony tylko ja, łącząc się tylko z oryginalnym linkiem do pobierania. NIE MA linku zastępczego!
Modyfikowanie i ponowne przesyłanie całości lub fragmentów jest niedozwolone!
Dziennik zmian 1.5.0.0
– Dostosowania do Revamp 1.5
– Więcej grup miksów jest teraz wyświetlanych poprawnie
– Pozostały czas Feed Mixer nie jest możliwy z powodu stale przeliczanego składu. Dlatego jest wyświetlany tylko jako pusty lub (prawie) pełny.
– Różnorodny
– Obliczenia dla TerraLife+ dostosowane
– Liczbę wyświetlanych dni można teraz regulować
– Poprawiono błąd obliczeniowy na serwerze
– Poprawiono obliczenia dla podzielonych linii produkcyjnych
– Całkowicie zmieniono sposób obliczania czasu pozostałego do spożycia paszy dla zwierząt; teraz jest on sumowany, jeśli mieści się w granicach jednej godziny.
1.4.1.0
– Naprawiono błąd „próba indeksowania pola „spec_husbandryFood” (wartość zerowa)”
– MOH teraz pokazuje również pełny i prawie pełny stan, gdy są to produkty wejściowe i wyjściowe
– 0: 00 powinno być teraz zawsze wyświetlane jako puste
– Rozszerzenia są teraz wliczane do pozostałego czasu produkcji
– Naprawiono błąd Lua w DLC Farm Production
– Poprawiono wyświetlanie kolorów czerwonego/pomarańczowego/żółtego
1.4.0.0
– Ulepszona kompatybilność modów systemu zwierząt
– Przeludnienie jest teraz wyświetlane wraz z informacją o czasie pozostałym do zmniejszenia się poziomu zdrowia w szopie (wyświetlacz ilości w MultiOverlayV4 Hud pokazuje liczbę przeludnienia jako wartość ujemną)
– Informacja o pełnym stanie nie jest już wyświetlana, gdy w szopie dopuszcza się przepełnienie
– Zgodność z udoskonaleniem produkcji
– Całkowicie ukryte produkcje i ukryte linie produkcyjne nie są już wyświetlane w interfejsie użytkownika ani w przeglądzie produkcji
– Opcjonalne wyjścia są teraz wyświetlane również w przeglądzie produkcji, jeśli zostały wprowadzone poprawnie dla wzmacniaczy
– Opcjonalne wyjścia wzmacniaczy są teraz uwzględniane, jeśli są również wprowadzane do obliczeń pozostałego czasu
– Inny
– Ilość grupowanej żywności jest teraz również poprawnie sumowana
– Pozycja menu przeglądu produkcji powinna teraz zawsze znajdować się nad pozycją menu produkcji, zgodnie z pierwotnym planem, niezależnie od tego, czy inni moderatorzy dodają strony, czy nie.
– Obsługa moda VariableOpeningTime poprzez wyświetlanie następnego czasu otwarcia lub zamknięcia.
– Ulepszona ikona
– Własny wyświetlacz HUD z informacjami o produkcji jest teraz ukryty, gdy HUD jest ukryty
– Wejścia, które są również wyjściami, powinny być teraz poprawnie obliczane i wyświetlane w HUD
– Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie szop dla zwierząt na własnym wyświetlaczu, mimo że poziom wypełnienia nadal wynosił ponad 50%
– Produkcje, które są zawsze włączone zgodnie ze skryptem produkcyjnym GTX i dlatego nie można ich wyłączyć, nie są już wyświetlane, gdy są pełne
1.3.0.0
– Podawanie równoległe jest teraz wyświetlane indywidualnie, jeśli podawanie nie osiąga tej samej długości
– Więcej regulowanych linii
– Dodano tłumaczenia na język hiszpański i francuski
– Naprawiono wejścia, które są również wyjściami
– Niewidoczne produkcje ze skryptu produkcyjnego GTX nie są już wyświetlane
Achimobil