Informacje o produkcji FS22 Hud v1.5.0.0

FS22 Inne

Informacje o produkcji FS22 Hud v1.5.0.0


Wyświetlacze HUD dla produkcji wymagających uwagi.

1.5.0.0
Zmiany w Revamp 1.5
– Więcej grup miksów jest teraz wyświetlanych poprawnie
– Pozostały czas Feed Mixer nie jest możliwy z powodu stale przeliczanego składu. Dlatego jest wyświetlany tylko jako pusty lub (prawie) pełny.

Różnorodny
– Obliczenia dla TerraLife+ dostosowane
– Liczbę wyświetlanych dni można teraz regulować
– Poprawiono błąd obliczeniowy na serwerze
– Poprawiono obliczenia dla podzielonych linii produkcyjnych
– Całkowicie zmieniono sposób obliczania czasu pozostałego do spożycia paszy dla zwierząt; teraz jest on sumowany, jeśli mieści się w granicach jednej godziny.

Obecna wersja ma następujące możliwości:
– Wyświetlanie aktywnych produkcji i obór dla zwierząt z pozostałym czasem na zasób. W tym obór dla zwierząt na paszę, wodę i słomę. Revamp Mix jest również wyświetlany jako taki.
– Produkcja jest wyświetlana tylko wtedy, gdy…
– pozostało mniej niż 2 dni czasu działania (konfigurowalne).
– poziom wypełnienia jest mniejszy niż 50%. (Poza wejściami Revamp Mix, gdzie jest to ignorowane).
– Linia produkcyjna została uruchomiona.
– Wyświetlane dane są sortowane według pozostałego czasu działania. Na górze znajduje się obszar, który jest pusty lub pierwszy, który się opróżni.
– Pełne produkcje są nadal powyżej. Są wyświetlane od poziomu wypełnienia 95%, aby można je było uruchomić, zanim produkcja się zatrzyma.
– Pełne domki dla zwierząt można wyłączyć w opcjach.
– Liczbę wyświetlanych produkcji można ustawić w opcjach.
– Rozmiar czcionki jest regulowany.
– Pozycję można ustawić na środku u góry, w menu F1 lub na wyświetlaczu modułu Vehicle Inspector Mod.
– Wprowadzane wypełnienia można dezaktywować do wyświetlania w produkcjach. Przydatne dla Revamp Boosterów, które nie mają być dostarczone.
– Wzmacniacze ulepszeń można również całkowicie wyłączyć w ustawieniach.
– Lista jest aktualizowana co 5 sekund.

Przegląd produkcji:
– Pokazuje wszystkie rodzaje wypełnień i ich potrzebną ilość.
– Przegląd można przełączać według roku, miesiąca lub godziny.
– Widok roczny przedstawia szacunkową powierzchnię potrzebną pod uprawy (bez PF i premii).

Pomoc w sprzedaży:
– Jeśli zainstalowany jest mod wyzwalacza ceny sprzedaży, jest on wyświetlany, gdy cena jest dobra i produkty są dostępne w sprzedaży.

W tym przypadku obowiązuje następująca zasada:
– W wyzwalaczu ceny sprzedaży musi zostać ustawiona cena sprzedaży i musi ona zostać przekroczona.
– Ilość wybrana w opcjach musi być dostępna w silosie lub produkcji (bez obór dla zwierząt).
– Na wyświetlaczu widać, co skąd można pobrać i gdzie sprzedać.

Pomoc MultiOverlayV4 HUD:
– Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na nazwę produkcji i/lub typ pliku filtruje listę do klikniętego pliku
– kliknij prawym przyciskiem myszy na przełącznikach pozostałego czasu, aby wyświetlić wolne zasoby
– Kliknięcie lewym przyciskiem myszy na nazwie produkcji otwiera produkcję w menu (tylko dla produkcji)

Dziennik zmian
1.4.1.0
– Naprawiono błąd „próba indeksowania pola „spec_husbandryFood” (wartość zerowa)”
– MOH teraz pokazuje również pełny i prawie pełny stan, gdy są to produkty wejściowe i wyjściowe
– 0: 00 powinno być teraz zawsze wyświetlane jako puste
– Rozszerzenia są teraz wliczane do pozostałego czasu produkcji
– Naprawiono błąd Lua w DLC Farm Production
– Poprawiono wyświetlanie kolorów czerwonego/pomarańczowego/żółtego

1.4.0.0
Ulepszona kompatybilność modów systemu zwierząt
– Przeludnienie jest teraz wyświetlane wraz z informacją o czasie pozostałym do zmniejszenia się zdrowia w szopie (wyświetlacz ilości w MultiOverlayV4 Hud pokazuje liczbę przeludnienia jako wartość ujemną)
– Informacja o pełnym stanie nie jest już wyświetlana, gdy w szopie dopuszcza się przepełnienie
Zgodność z modernizacją produkcji
– Całkowicie ukryte produkcje i ukryte linie produkcyjne nie są już wyświetlane w interfejsie użytkownika ani w przeglądzie produkcji
– Opcjonalne wyjścia są teraz wyświetlane również w przeglądzie produkcji, jeśli zostały wprowadzone poprawnie dla wzmacniaczy
– Opcjonalne wyjścia wzmacniaczy są teraz uwzględniane, jeśli są również wprowadzane do obliczeń pozostałego czasu
Inny
– Ilość grupowanej żywności jest teraz również poprawnie sumowana
– Pozycja menu przeglądu produkcji powinna teraz zawsze znajdować się nad pozycją menu produkcji, zgodnie z pierwotnym planem, niezależnie od tego, czy inni moderatorzy dodają strony, czy nie.
– Obsługa moda VariableOpeningTime poprzez wyświetlanie następnego czasu otwarcia lub zamknięcia.
– Ulepszona ikona
– Własny wyświetlacz HUD z informacjami o produkcji jest teraz ukryty, gdy HUD jest ukryty
– Wejścia, które są również wyjściami, powinny być teraz poprawnie obliczane i wyświetlane w HUD
– Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie szop dla zwierząt na własnym wyświetlaczu, mimo że poziom wypełnienia nadal wynosił ponad 50%
– Produkcje, które są zawsze włączone zgodnie ze skryptem produkcyjnym GTX i dlatego nie można ich wyłączyć, nie są już wyświetlane, gdy są pełne

1.3.0.0
– Podawanie równoległe jest teraz wyświetlane indywidualnie, jeśli podawanie nie osiąga tej samej długości
– Więcej regulowanych linii
– Dodano tłumaczenia w języku hiszpańskim i francuskim
– Naprawiono wejścia, które są również wyjściami
– Niewidoczne produkcje ze skryptu produkcyjnego GTX nie są już wyświetlane

Autor:
Achimobil





Do czego służą te FS25 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS25 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.



Best FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!