Informacje o produkcji FS22 Hud v1.4.1.11
Informacje o produkcji FS22 Hud v1.4.1.11
Oto wersja mojego interfejsu informacyjnego dla LS22, znanego z LS 19.
Ponieważ wersja LS19 opierała się na dialogach i metodach Global Company, musiała zostać całkowicie przebudowana.
Wersja 1.4.1.11
Jak zawsze, przed wysłaniem zgłoszenia do ModHub przedstawiamy wersję wstępną.
Wiem, że TL+ nie jest jeszcze dostępny, ale jeśli coś nie działa bez TL+, daj mi znać na GitHub
Oto co się zmieniło
1.4.1.11 – Wszystkie obliczenia dotyczące zwierząt i produkcji zostały zmienione dla wersji z TL+ i bez TL+. Obliczenia paszy są teraz podsumowywane, nawet jeśli występują nieznacznie większe odchylenia. 1.4.1.10 – Poprawiono obliczenia dotyczące TL+ żywności
1.4.1.9 – Naprawiono błąd z wersji 1.4.1.2, który powodował, że dane wejściowe miksera nie były już obliczane
1.4.1.8 – Skorygowano obliczenia dla podzielonych linii produkcyjnych
1.4.1.7 – Poprawiono obliczenia dla serwerów
1.4.1.6 – Teraz można ustawić liczbę dni dla własnego wyświetlania
1.4.1.5 – Dostosowania wszystkich obliczeń do 4 tygodni TL+
1.4.1.4 – Naprawiono błąd Lua
1.4.1.3 – Adaptacja do Revamp 1.5: Pozostały czas pracy mieszalnika paszowego nie jest możliwy ze względu na stale przeliczany skład. Dlatego jest on wyświetlany tylko jako pusty lub (prawie) pełny.
1.4.1.2 – Adaptacja do Revamp 1.5: Więcej grup mieszanych
1.4.1.1 – Wyświetlacz paszy dla zwierząt dostosowany do TL+
Obecna wersja ma następujące możliwości:
Wyświetlanie aktywnych produkcji i obór dla zwierząt z pozostałym czasem na zasób. W tym obór dla zwierząt na paszę, wodę i słomę. Revamp Mix jest również wyświetlany jako taki.
Produkcja jest wyświetlana tylko wtedy, gdy…
pozostało mniej niż 2 miesiące do końca okresu obowiązywania.
poziom wypełnienia jest mniejszy niż 50%. (Poza wejściami Revamp Mix, gdzie ten parametr jest ignorowany).
Linia produkcyjna została uruchomiona.
Informacje są sortowane według pozostałego czasu działania. Na górze znajduje się obszar, który jest pusty lub pierwszy się opróżni.
Pełne produkcje są nadal powyżej. Są wyświetlane od poziomu wypełnienia 95%, aby można je było uruchomić, zanim produkcja się zatrzyma.
Pełne domki dla zwierząt można wyłączyć w opcjach.
Liczbę wyświetlanych produkcji można ustawić w opcjach.
Rozmiar czcionki jest regulowany.
Pozycję można ustawić na środku u góry, w menu F1 lub na wyświetlaczu modułu Vehicle Inspector Mod.
Wprowadzane wypełnienia można dezaktywować do wyświetlania w produkcjach. Przydatne dla Revamp Boosterów, które nie mają być dostarczone.
Wzmacniacze ulepszeń można również całkowicie wyłączyć w ustawieniach.
Lista jest aktualizowana co 5 sekund.
Przegląd produkcji:
Pokazuje wszystkie rodzaje wypełnień i ich potrzebną ilość.
Można przełączać widok przeglądu na rok, miesiąc lub godzinę.
Roczny widok przedstawia szacunkową powierzchnię potrzebną pod uprawy (bez PF i premii).
Pomoc w sprzedaży:
Jeśli zainstalowany jest mod wyzwalacza ceny sprzedaży, jest on wyświetlany, jeśli cena jest dobra i produkty są dostępne w sprzedaży. Obowiązuje tutaj:
W wyzwalaczu ceny sprzedaży musi zostać ustawiona cena sprzedaży i musi ona zostać przekroczona.
Ilość wybrana w opcjach musi być dostępna w silosie lub produkcji (bez obór dla zwierząt).
Na wyświetlaczu widać, co skąd można pobrać i gdzie sprzedać.
Zawsze mile widziane są sugestie i życzenia dotyczące ulepszeń, a także komunikaty o błędach.
Najlepiej można je tworzyć na moim Discordzie, na kanale odpowiedniego moderatora.
Adres można znaleźć u użytkownika o tej samej nazwie na Forum Giants.
Przesyłaj na inne strony tylko ja, łącząc się tylko z oryginalnym linkiem do pobierania. NIE MA linków zastępczych!
Modyfikowanie i ponowne przesyłanie całości lub fragmentów jest niedozwolone!
Script: Achimobil Idee / Konzept: Achimobil