Informacje o produkcji FS22 Hud v1.4.0.3
Informacje o produkcji FS22 Hud v1.4.0.3
Oto wersja LS22 mojego hudu informacyjnego znanego z LS 19.
1.4.0.3 – 0:00 powinno teraz być zawsze wyświetlane jako puste
1.4.0.1 — Poprawka dotycząca „próby indeksowania pola „spec_husbandryFood” (wartość zerowa)”
1.4.0.2 — MOH wyświetla teraz także pełny i prawie pełny, jeśli są to produkty wejściowe i wyjściowe
Ponieważ wersja LS19 została zbudowana w oparciu o dialogi i metody Global Company, musiała zostać całkowicie przebudowana.
Obecna wersja ma następujące możliwości:
Wyświetlanie aktywnych produkcji i obór dla zwierząt wraz z pozostałym czasem na zasób. Łącznie z oborami dla zwierząt na paszę, wodę i słomę. Revamp Mix jest również wyświetlany jako taki.
Produkcja jest wyświetlana tylko wtedy, gdy…
pozostały mu mniej niż 2 miesiące czasu działania.
ma mniej niż 50% poziomu napełnienia. (Z wyjątkiem wejść Revamp Mix, gdzie jest to ignorowane).
Linia produkcyjna zostaje uruchomiona.
Wyświetlacz jest sortowany według pozostałego czasu działania, w zależności od tego, który z nich jest pusty lub jest pusty jako pierwszy, znajduje się na górze.
Pełne produkcje nadal znajdują się powyżej. Są one wyświetlane od poziomu napełnienia wynoszącego 95%, dzięki czemu można je opróżnić przed zatrzymaniem produkcji.
Pełne budynki dla zwierząt można wyłączyć w opcjach.
Ilość wyświetlanych produkcji można ustawić w opcjach.
Rozmiar czcionki jest regulowany.
Pozycję można ustawić na górze, na środku, w menu F1 lub na wyświetlaczu Vehicle Inspector Mod.
Typy wypełnień wejściowych można dezaktywować w celu wyświetlania w produkcjach. Przydatne w przypadku boosterów ulepszeń, które nie mają zostać dostarczone.
Boostery Revamp można również całkowicie dezaktywować w ustawieniach.
Lista jest aktualizowana co 5 sekund.
Przegląd produkcji:
Pokazuje wszystkie typy wypełnień i ich ilość potrzebną.
Przegląd można przełączyć na rok, miesiąc lub godzinę.
Widok roczny pokazuje szacunkowy areał potrzebny pod uprawy (bez PF i premii).
Pomoc sprzedażowa:
Jeśli zainstalowany jest mod wyzwalający cenę sprzedaży, zostanie on wyświetlony, jeśli cena jest dobra, a produkty są dostępne w sprzedaży.
Obowiązuje tutaj:
W wyzwalaczu ceny sprzedaży należy ustawić cenę sprzedaży i należy ją przekroczyć.
Wybrana w opcjach ilość musi być dostępna w silosie lub produkcji (bez obór).
Wyświetlacz pokazuje, co można skąd skąd pobrać i dokąd sprzedać.
Życzenia i sugestie dotyczące ulepszeń, a także komunikaty o błędach są zawsze mile widziane.
Najlepiej można je zrobić na moim Discordzie na kanale odpowiedniego moda.
Adres można znaleźć u użytkownika o tej samej nazwie na Forum Giants.
Script: Achimobil Idee / Konzept: Achimobil