FS25 Zaawansowany system uszkodzeń V0.8.4.4







FS25 Zaawansowany system uszkodzeń V0.8.4.4
Wersja 0.8.4.4
Zmieniono karę za zimny silnik tak, aby obowiązywała tylko powyżej 50% obrotów na minutę.
Ulepszona logika chłodzenia pojazdu podczas szybkiego przewijania czasu (podczas snu).
Dodano pełną konfigurację moda do pliku advancedDamageSystem.xml.
Dodano możliwość dostosowywania ustawień zużycia dla każdej marki i pojazdu za pośrednictwem XML.
WAŻNE: Wszystkie ustawienia modów zostaną przywrócone do wartości domyślnych po tej aktualizacji. Po zapisaniu gry zostanie wygenerowany nowy plik advancedDamageSystem.xml.
Wersja 0.8.4.2
Naprawiono błąd powodujący ignorowanie ustawienia czasu naprawy.
Naprawiono nieprawidłowe wyświetlanie czasu zakończenia naprawy.
Specjalizacja ADS nie będzie już stosowana do niektórych zmodyfikowanych narzędzi ręcznych.
Wersja 0.8.4.1
Zredukowano wpływ czynników dynamicznych (takich jak temperatura i poziom usług) na prawdopodobieństwo awarii. Awarie powinny teraz występować znacznie rzadziej.
Naprawiono błąd, przez który HUD znikał podczas transportu toreb za pomocą ładowarki czołowej.
Dodano tłumaczenie na język chiński (dzięki NongDeChuanRen)
Wersja 0.8.3
Dodano efekt „wahających się obrotów biegu jałowego” w przypadku awarii układu paliwowego.
Usterki ECU powodują teraz gęsty, ciemny dym spalin.
Dodano nowe efekty dźwiękowe awarii: pisk hamulców, zgrzyt turbosprężarki i dźwięk zmiany biegu na neutralny.
Dodano polskie tłumaczenie
Wersja 0.8.2.2
Dostosowano model cieplny silnika/przekładni.
Drobne usprawnienia interfejsu warsztatu.
Dodano tłumaczenie na język włoski i hiszpański (dzięki Salmone-hs, KCHARRO)
Wersja 0.8.2
Dodano opcję wyboru między oryginalnymi częściami a częściami zamiennymi na potrzeby napraw i konserwacji.
Dodano tymczasowe negatywne efekty stosowania wadliwych części zamiennych.
Prawdopodobieństwo awarii i częstotliwość przeglądów zależą teraz od marki i jakości pojazdu.
Wersja 0.8.1.2
Naprawiono problem, w wyniku którego wspomaganie kierowania GPS nie działało w przypadku niektórych awarii
Naprawiono efekt ENGINE_HESITATION_CHANCE, który nie działał, gdy aktywny był tempomat
Ten mod jest w trakcie realizacji (WIP). Funkcje mogą ulec zmianie, a błędy są prawdopodobne.
Używaj na własne ryzyko. Autor nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek potencjalne problemy z zapisanymi grami lub samą grą. Zdecydowanie zalecamy wykonanie kopii zapasowej zapisanych gier.
Tryb wieloosobowy (MP) nie jest obecnie obsługiwany. Wsparcie jest planowane w przyszłej wersji.
id577
