FS25 Wersja ReShade 6.3.3.0


FS25 Wersja ReShade 6.3.3.0
ReShade to uniwersalny program do przetwarzania końcowego gier i oprogramowania wideo opracowany przez Crosire.
Wyobraź sobie swoją ulubioną grę z okluzją otoczenia, efektami głębi ostrości, korekcją kolorów i wieloma innymi funkcjami… ReShade zapewnia zautomatyzowany i uniwersalny sposób dostępu do informacji o kolorze i głębi obrazu (ta ostatnia jest automatycznie wyłączana w trybie wieloosobowym w celu zapobiegania nadużyciom) oraz wszystkie narzędzia umożliwiające ten dostęp.
Możliwości są nieograniczone!
Dodaj zaawansowany antyaliasing SMAA z wykrywaniem krawędzi głębi, okluzję otoczenia przestrzeni ekranu, efekty głębi ostrości, aberrację chromatyczną, dynamiczne ziarno filmu, automatyczną korekcję nasycenia i kolorów, przetwarzanie krzyżowe, rozmycie wieloprzebiegowe… cokolwiek zechcesz.
ReShade ma własny język cieniowania i kompilator o nazwie ReShade FX.
Składnia oparta jest na HLSL i dodaje przydatne funkcje przeznaczone do tworzenia efektów postprocessingu: definiowanie i używanie tekstur bezpośrednio z kodu shaderów, renderowanie ich, zmiana stanów renderowania, pobieranie danych o kolorze i głębi, żądanie niestandardowych wartości, takich jak timery lub stany klawiszy.
I to nie wszystko.
Napisz swoje shadery tylko raz, a będą działać wszędzie, niezależnie od tego, czy Twoim celem jest Direct3D, OpenGL czy Vulkan: ReShade zajmie się ich kompilacją do odpowiedniego modelu i języka shaderów (HLSL, GLSL lub SPIR-V).
W ReShade 5.0 wprowadzono potężne API dodatków, które umożliwia pisanie dodatków zarówno do ReShade, jak i gier, w których jest używany (funkcja ta jest dostępna wyłącznie w kompilacji ReShade z pełną obsługą dodatków, która jest niepodpisana).
Więcej informacji znajdziesz w dokumentacji.
Reshade