FS25 Uniwersalny Autoload v0.3.2.3
FS25 Uniwersalny Autoload v0.3.2.3
Ta funkcja automatycznie aktualizuje domyślne zwiastuny gry podstawowej i stosuje zmiany do wszystkich nowych lub istniejących zwiastunów na farmie. Zapoznaj się z dołączonym plikiem read-me, aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące dostosowywania własnych zwiastunów modów lub palet. Ciesz się bezproblemową integracją i rozszerzoną funkcjonalnością. Oficjalny Github: https://github.com/loki79uk/FS25_UniversalAutoload
wersja 0.3.2.3
– Zmieniono domyślną wartość dla loadingFilter z true na false
– Teraz to ustawienie powinno być poprawnie zapisywane
UWAGI:
– Wyłączone przyczepy powinny działać tak samo, jak bez zainstalowanego UAL. Możesz je ponownie włączyć, przechodząc do sklepu lub warsztatu, tak jak zmieniając dowolną inną funkcję/ustawienie UAL. (Teraz czekam na wszystkie błędy, w których ludzie mówią mi, że autoload nie działa… lol)
– Użyj nowego polecenia konsoli z OSTROŻNOŚCIĄ – usunie ono wszystkie istniejące konfiguracje i zastąpi cały plik domyślnymi. Nie zachowa żadnych brakujących, zwłaszcza już skonfigurowanych modów, ponieważ oczywiście nie będą one w domyślnych. Zostało to dodane w celu rozwiązywania problemów, nie jest przeznaczone do użytku, gdy wszystko działa. Może być przydatne do resetowania uszkodzonych plików ustawień na serwerach (NIEPRZETESTOWANE).
– Wystąpił błąd podczas aktualizacji konfiguracji z mniejszą liczbą obszarów, stare obszary nadal istniały w konfiguracji. Teraz usuwamy wszystkie poprzednie obszary przed zapisaniem, ale wadą jest to, że istnieje teraz większe ryzyko uszkodzenia konfiguracji bez obszarów ładowania (tj. jeśli coś pójdzie nie tak podczas zapisywania).
STRESZCZENIE:
Tryb dla jednego gracza działa prawidłowo w przypadku BALE, PALET i BIG-BAGÓW
Tryb wieloosobowy ładuje się bez zawieszania, ALE przeprowadziłem tylko podstawowe testy. UŻYWAJ NA WŁASNE RYZYKO
Każdy nowy pojazd zostanie automatycznie załadowany po zakupie w sklepie (patrz poniżej)
Każdy prawidłowy pojazd w zapisie gry załaduje ustawienia, jeśli są dostępne
NOWE FUNKCJE:
Domyślnie obsługiwane są wszystkie palety, big-bagi i bele
Automatyczne wykrywanie stref załadunku przyczepy (w warsztacie)
Interfejs użytkownika umożliwiający dostosowanie rozmiaru strefy ładowania w sklepie przed zakupem
Nie są wymagane żadne zewnętrzne pliki konfiguracyjne!!
ABY SKONFIGUROWAĆ STREFY ŁADUNKU:
Aby aktywować edycję, kliknij środkowym przyciskiem myszy w sklepie
Kliknij prawym przyciskiem myszy i przeciągnij, aby przesunąć poszczególne ściany
ALT-prawy przycisk myszy i przeciągnij, aby przesunąć przeciwległe ściany (użyj tego do szerokości)
SHIFT-prawy przycisk myszy i przeciąganie, aby przesunąć całą strefę
Aby uzyskać precyzyjną kontrolę, naciśnij klawisz CTRL z dowolnym z powyższych przycisków
SHIFT-CTRL, środkowy przycisk myszy, aby automatycznie obliczyć strefę od podstaw (jeśli coś pomylisz)
Konfigurację można edytować w ustawieniach moda XML (jeśli wiesz, co robisz)
PLANOWANE FUNKCJE:
Menu ustawień globalnych (w sklepie)
Przed zakupem ustaw opcje pojazdu w sklepie
Rekonfiguruj pojazdy w warsztacie
Tryb zbierania bel
Przyczepy do przewozu drewna (można je skonfigurować, ale jeszcze niczego nie ładuj)
Synchronizacja ustawień dla wielu graczy
Pokaż wyświetlacz debugowania w trybie wieloosobowym
Niestandardowe powiązania klawiszy
ZNANE PROBLEMY:
Istniejące zwiastuny w zapisanej grze nie zostaną automatycznie wczytane (do czasu ponownego uruchomienia z prawidłowymi ustawieniami)
Edycja/dostosowywanie pojazdu w warsztacie nie ma wpływu na rzeczywisty pojazd
Pozycje obiektów aktualizują się powoli w trybie wieloosobowym
Wykrywanie obiektów w trybie wieloosobowym jest słabe (przydaje się ich przesuwanie)
Brak zapisywania konfiguracji pojazdu podczas zapisywania gier wieloosobowych
PRZECZYTAJ TO NAJPIERW
Wygląda na to, że istnieje sporo zamieszania wokół sposobu zapisywania i wczytywania ustawień:
Jeśli masz już pojazd w zapisie gry przed dodaniem UAL, musisz kupić inną kopię tego samego pojazdu, aby utworzyć ustawienie, a następnie ponownie uruchomić zapisaną grę, której chcesz użyć. Możesz kupić go w dowolnym zapisie gry, sam fakt zakupu utworzy globalną domyślną wartość dla tego pojazdu.
W tej chwili plik konfiguracyjny jest aktualizowany/zapisywany (w ustawieniach modów), gdy KUPUJESZ pojazd lub gdy wprowadzasz zmiany do pojazdu w warsztacie (np. po prostu zmieniasz tablicę rejestracyjną). Jest to tymczasowe obejście problemu, dopóki nie dodam odpowiedniego przycisku do „zastosowania” nowych ustawień.
W grach wieloosobowych wszyscy klienci mogą edytować pojazdy, gdy je kupią, ale konfiguracja jest zapisywana TYLKO NA SERWERZE. Tak więc domyślne ustawienia serwera zostaną ustawione przez ostatniego gracza, który je zmienił. Ustawienia pojazdu Invividual powinny być zachowane przez resztę gry, aż do ponownego uruchomienia serwera, po czym domyślne ustawienia zostaną zastosowane do wszystkich. Muszę zaprojektować lepszy system z uprawnieniami i odpowiednim menu GUI.
Jeśli masz problem z pojazdem, który w ogóle nie ładuje palet, jest kilka rzeczy, które należy sprawdzić
Jeśli nie widzisz strefy ładowania z wyświetlaczem debugowania (shift-ctrl-F12), to najprawdopodobniej wpis dla tego pojazdu jest uszkodzony w pliku ustawień moda. Spróbuj całkowicie usunąć plik lub poszukaj pojazdu, z którym masz problem i usuń wpis dla niego.
Istnieje problem z zapisywaniem konfiguracji, gdy ścieżka instalacji gry zawiera szerokie znaki (unicode/non-ascii), np. znaki rosyjskie lub chińskie. Gdy tak się stanie, pojawi się problem z woluminem ładowania, który w ogóle się nie pojawi. Nie do końca rozumiem przyczynę, ale znajdę rozwiązanie.
Możliwe jest również, że po prostu nie masz wybranej/aktywnej przyczepy w grze. Naciśnij „G”, aby przełączyć wybrany osprzęt z traktora/ciężarówki.
loki79uk