FS25 Typy domyślne v1.0.0.5

FS25 Inne

FS25 Typy domyślne v1.0.0.5


wersja 1.0.0.5:

  • Zaktualizowano sposób ładowania ustawień domyślnych, teraz powinno być bardziej wydajne
  • Dodano sprawdzanie podwójnie zarejestrowanych typów wypełnień
  • Drobne poprawki błędów

To mały dodatek, który zmienia sposób ładowania typów wypełnień i owoców. Zwykle najpierw ładują się pliki xml z folderów instalacyjnych gry, a następnie ładowane są informacje o mapie i dodawane do istniejących wpisów.

Umożliwia to twórcom map uczynienie konfiguracji map konfiguracją bazową, całkowicie omijając pliki instalacyjne gry. Pozwala to na większą elastyczność i kontrolę podczas konfigurowania typów map, a także rozwiązuje niektóre problemy, które mogą wynikać z dodawania do istniejących wpisów.

Aktywacja jest tak prosta, jak skopiowanie pliku(ów) xml, których chcesz użyć jako nowej bazy, do swojej mapy i użycie klucza thDefaultTypes w pliku map.xml. Przykłady są zawarte w folderze sdk tego moda.

Obecnie obsługiwane:

  • maps_fillTypes.xml (konfiguracja typu wypełnienia)
  • maps_fruitTypes.xml (konfiguracja typu owocu)

Aktywacja jest tak prosta, jak skopiowanie pliku(ów) konfiguracji xml z folderu instalacyjnego gry do mapy, a następnie użycie klucza thDefaultTypes w pliku map.xml. Przykłady znajdują się w folderze sdk tego moda.

Przykłady:
<nazwa pliku owocowego=”ścieżka/do/maps_fruitTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>
<fillTypes filename=”ścieżka/do/maps_fillTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>

Ponadto, a to jest tylko zwykły proces ładowania, gdy podasz zewnętrzną nazwę pliku (np. maps_fruitTypes.xml lub maps_fillTypes.xml”), musisz również skopiować wszystkie powiązane informacje z pliku map.xml do określonego pliku . Gra domyślnie ładuje się albo z określonego pliku -lub- z pliku map.xml, a nie z obu.

Na przykład wszystko w sekcji <fruitTypes> (oprócz wskaźnika nazwy pliku i klucza thDefaultTypes) musiałoby zostać skopiowane do osadzonego w mapie pliku maps_fruitTypes.xml. Ponadto rzeczy normalnie znajdujące się w maps_fruitTypes.xml, takie jak <fruitTypeCategories>, również musiałyby zostać skopiowane z pliku map.xml do pliku maps_fruitTypes.xml.

Na koniec, stała $data filename nadal działa, o ile wiem. Nie musisz kopiować wszystkich plików foliage i textures ani niczego takiego. Wystarczy główny plik xml konfiguracji i przejdź dalej.

Uwaga: To również rozwiązuje obecny problem podwójnej rejestracji typu owocu podczas próby zmiany wartości typu waniliowego owocu/wypełnienia. Podwójne rejestracje pokażą ostrzeżenie i spróbują dokonać samokorygowania, jeśli ten mod jest włączony. NIE musisz edytować mapy, aby uzyskać tę funkcjonalność. Jest ona włączana po prostu przez aktywację moda.

Autor:
ThundRFS





Do czego służą te FS25 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS25 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.



Best FS25 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!