FS25 Typy domyślne v1.0.0.0
FS25 Typy domyślne v1.0.0.0
To mały dodatek, który zmienia sposób ładowania typów wypełnień i owoców. Zwykle najpierw ładują się pliki xml z folderów instalacyjnych gry, a następnie ładowane są informacje o mapie i dodawane do istniejących wpisów.
Umożliwia to twórcom map uczynienie konfiguracji map konfiguracją bazową, całkowicie omijając pliki instalacyjne gry. Pozwala to na większą elastyczność i kontrolę podczas konfigurowania typów map, a także rozwiązuje niektóre problemy, które mogą wynikać z dodawania do istniejących wpisów.
Aktywacja jest tak prosta, jak skopiowanie pliku(ów) xml, których chcesz użyć jako nowej bazy do swojej mapy i użycie klucza thDefaultTypes w pliku map.xml. Przykłady są zawarte w folderze sdk tego moda.
Przykłady:
<nazwa pliku owocowego=”ścieżka/do/maps_fruitTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>
<fillTypes filename=”ścieżka/do/maps_fillTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>
Podczas nadpisywania pliku(ów) xml gry bazowej wewnątrz mapy, upewnij się, że kopiujesz i edytujesz cały plik(i) xml, o który chodzi. Wszystko, co nie jest zawarte w mapie, nie zostanie wczytane w przeciwnym razie, ponieważ pomijana jest konfiguracja vanilla.
Uwaga: To również rozwiązuje problem podwójnej rejestracji typu owocu podczas próby zmiany wartości typu wanilia owoc/wypełnienie. Podwójne rejestracje pokażą ostrzeżenie i spróbują dokonać samokorygowania, jeśli ten mod jest włączony.
Autor:ThundRFS