FS25 Trawa z mniszkami i stokrotkami V1.0.0.2





FS25 Trawa z mniszkami i stokrotkami V1.0.0.2
Die normale Grasstruktur mit einigen Löwenzahn, Gänseblümchen und Feldgras von FS22 vorbereitet.
Aktualizacja V1.0.0.2:
Nadal mogą występować spadki liczby klatek na sekundę, ale myślę, że teraz są one mniej znaczące.
Jeśli nadal jest źle, zmniejsz wartość numBlocksPerUnit w XML. Stan greenSmall jest, z jakiegoś powodu, najgorszy pod względem problemów z fps.
Myślę, że stworzę taką teksturę, używając tekstury łąki zamiast tekstury trawy, ponieważ tekstura trawy ogólnie wydaje się być dość wymagająca pod względem wydajności, gdy próbujesz uczynić ją bardziej gęstą.
PS. Jeśli grasz na mapie modowej i ta mapa ma własną teksturę trawy w folderze z liśćmi, być może będziesz musiał zastąpić zarówno trawę w folderze z liśćmi mapy modowej, jak i w grze podstawowej. Gra jest nadal małą diwą, jeśli chodzi o niestandardowe typy liści w mapach modowych i z jakiegoś powodu nalega na pobieranie wartości, takich jak „destructionState”, z folderu w grze.
Daj znać, czy wszystko w porządku.
Wersja 1.0.0.2
– usunięto niepotrzebne linie w pliku xml, które powodowały ostrzeżenie w logu
– umieść wszystkie tekstury w folderze tekstur
– zwiększono liczbę stokrotek na wcześniejszych etapach –> usunięto je w „harvestReady”, gdy przerosły
– próbowano poprawić wydajność tekstur
MrLackofSkill
