FS25 Terrain Height Adjuster v1.0.0.6




FS25 Terrain Height Adjuster v1.0.0.6
Poprawka V1.0.0.5
– Mała aktualizacja: Dodano czas schnięcia gleby po deszczu, obecnie potrzeba 7-10 minut, aby gleba całkowicie wyschła
Aby mod działał poprawnie, musisz ustawić wartość maxheight = "0.7" w pliku "mape.i3D" znajdującym się w / Farming Simulator 25 / Data / Maps / Mapeu-Sas lub w pliku swojej karty mody. W pliku "Mapeu.i3d" potrzebujesz następującego wiersza:
<DisplacementLayer name="terrainDisplacement" size="16384" tileSize="16" numChannels="6" cellSize="8" viewDistance="25" blendOutDistance="5" maxHeight="0.7" densityMapShaderNames="terrainDisplacementMap"/>
Poślizgi w deszczu – pojazdy tracą przyczepność, a z ich powierzchni może spadać mokra trawa i brud.
Głębokie koleiny – widoczne są ciężkie liście maszyny, zwłaszcza na miękkiej glebie po deszczu.
Jazda w błocie – jazda po wilgotnym podłożu na wąskich oponach zwiększa ryzyko utknięcia.
Dynamiczne ustawienia parametrów – mod automatycznie reaguje na zmiany pogody i nawierzchni.
Erata
