FS25 Seria Fendt Favorit SA wersja 0.9.1.0








FS25 Seria Fendt Favorit SA wersja 0.9.1.0
Wersja 0.9.1.0
– Dodano starą serię
– Wersja realistyczna z większą ilością sterowania IC // Wersja standardowa z jedynie składanym dachem i IC
– Dodano starą serię 4S (obie wersje), 10S, 11S, 12S + pierwszą wersję serii 610S, 611S i 612S
– Usunięto opony o zbyt dużym rozmiarze
– Seria „Facelift” ma teraz opcjonalną Rüfę
– Dodano konsolę ładowacza czołowego Baas. (Podziękowania dla ls_oldtimer za udostępnienie modelu)
– Dodano więcej wariantów dachów kabrioletów (w przyszłości zostaną zastąpione/uzupełnione wiernymi replikami)
Oto kolejny mod od FBM
Fendt Favorit seria SA
Fendt ustanowił kamień milowy serią Fendt Favorit. W tamtym czasie traktory 6-cylindrowe były czymś zupełnie nowym. Fendt chciał konkurować z Eicherem i Schlüterem i ostatecznie wypuścił Favorit 4S.
Favorit 4 S/SA był również pierwszym ciągnikiem Fendt z kwadratową maską, ponieważ prototypy Favorit 4 z okrągłą maską miały problemy z wlotem powietrza.
Okrągła maska, znana wówczas z serii Farmer, Favorit i Fix, nie była już stosowana w nowych seriach Farmer i Favorit.
Ponadto model Favorit 4 był już wyposażony w innowacyjną skrzynię biegów Turbomatik, dzięki której firma Fendt we współpracy z firmą Voith osiągnęła kolejny kamień milowy w budowie ciągników.
Zgodnie z typowymi dla marki Fendt oznaczeniami S/SA określają wyposażenie ciągnika:
S = Standard (nadbieg 30 km/h i Turbomatic)
SA = Standardowy napęd na wszystkie koła (nadbieg 30 km/h i Turbomatic, napęd na wszystkie koła)
Następcami modelu 4S/SA był nieco słabszy brat Favorit 10S/SA, który był dostępny jedynie z silnikiem o mocy 80 KM, a także jego więksi krewni: 11S/SA i 12S/SA, które również wizualnie i technicznie były podobne do 4S/SA.
Seria Favorit S/SA została rozszerzona w 1972 r. o serię 600, obejmującą 610 S/SA, 611 S/SA i 612 S/SA. Ta seria przeszła znaczące ulepszenia w ciągu następnych dwóch lat, a różnica w stosunku do pierwszej serii Favorit S/SA 6-cylindrowej stała się coraz bardziej znacząca.
Duże ciągniki Favorit miały moc od 80 do 120 KM i były wyposażone w bezstopniowy układ automatycznego rozruchu Turbomatik.
Schoffler
