FS25 REA COG w wersji 1.0.7.0


FS25 REA COG w wersji 1.0.7.0
wersja 1.0.7.0:
Celem tego moda jest uczynienie gry bardziej realistyczną i
dostosowanie pojazdu do zadania jest bardziej satysfakcjonujące. Celem jest uczynienie
Mod uniwersalny. Ten mod obsługuje tryb wieloosobowy i serwery dedykowane.
Nie są wymagane żadne zmiany w XML. Niektóre dane z XML są nadpisywane! Środek
Siła ciężkości zmienia się w zależności od położenia osi i promienia koła: typowy środek masy znajduje się 25 cm nad osią tylnego koła. Szerokość kół i koła bliźniacze wpływają teraz na stabilność: – Szersze opony lub koła bliźniacze dla większej stabilności – Wąskie opony dla mniejszej stabilności.
1.0.1.0
Środek masy ulega zmianie, jeżeli pojazd zostanie załadowany:
Jeżeli występuje objętość wypełnienia, środek masy przesuwa się w kierunku środka objętości wypełnienia. – Jeżeli nie ma objętości wypełnienia, środek masy przesuwa się wyżej, w środku masy pojazdu.
1.0.1.1 Zmiany dotyczące środka masy dla objętości wypełnienia: Aktualizowane jest teraz rzadziej. Aktualizowane jest tylko z obciążeniem. Aktualizowane jest tylko dla aktywnych pojazdów.
Wersja 1.0.5.0
Prawidłowy środek ciężkości
Waga reaguje bardziej realistycznie
Silniejsze kołysanie/pchanie pod obciążeniem
Pomocnik przejmuje efekty wagi
Celem tego moda jest nadanie grze większego realizmu i sprawienie, aby dostosowywanie pojazdu do wykonywanego zadania było bardziej satysfakcjonujące.
Celem jest uczynienie moda uniwersalnym.
Ten mod obsługuje tryb wieloosobowy i dedykowane serwery.
Nie ma potrzeby wprowadzania zmian w pliku XML. Niektóre dane z pliku XML są nadpisywane!
Środek ciężkości zmienia się w zależności od położenia osi i promienia kół:
Typowy środek masy znajduje się 25 cm nad osią tylnego koła.
Szerokość kół i koła bliźniacze teraz wpływają na stabilność:
– Szersze opony lub koła bliźniacze dla większej stabilności
– Wąskie opony zapewniające mniejszą stabilność.
Papa_Matze
