FS25 Pusta mapa standardowa (UE) TemplateMap v1.1.0.1




FS25 Pusta mapa standardowa (UE) TemplateMap v1.1.0.1
To pusta standardowa mapa dla LS25. Nie jest przeznaczona do grania, ale do tworzenia własnej mapy za pomocą Giants Editor.
Wersja 1.1.0.1
– Naprawiono błąd ModDesc mapID
Witam wszystkich,
Stworzyłem pustą mapę ze standardowej mapy Europy. Dzięki temu możesz stworzyć własną mapę bez większych objazdów. Wymagane jest doświadczenie z Giants Editor.
Mapa została oczyszczona z niemal wszystkiego, co nie jest potrzebne. Na początek zostawiłem następującą zawartość na mapie:
Sprzedawcy pojazdów i zwierząt
NPC-e
Przedmioty, które można zniszczyć
Przedmioty kolekcjonerskie (pochodzą z mapy USA)
Po 1 polu, 1 krzywa (zaparkowany pojazd), znaczniki końca mapy, bociany,
Z każdego rodzaju drzewa, każdej wielkości.
Od wersji 1.1.0.0:
– Mapa utworzona ponownie na podstawie mapy UE.
– Tekstury rozszerzono o asfalt i cement z mapy AS.
– Usunięto wszystkie niepotrzebne rzeczy.
– Wyzwalacz handlu pojazdami i wyzwalacz handlu zwierzętami
– 1 pole, 1 krzywa AI, 1 krzywa ruchu, 1 zaparkowany samochód w zestawie
– Wysokość początkowa terenu 50m
– Dostępne postacie niezależne
– Dostępne misje
– Uporządkowano strukturę folderów
– Tablica rejestracyjna DE (bez tekstury DE)
Większość obiektów została przeniesiona pod mapę. Umieściłem granice mapy na krawędzi mapy w każdym kierunku. Tło mapy UE nadal tam jest, ale oczywiście powinno zostać zastąpione, aby pasowało do Twojej mapy.
Jeśli znajdziesz jakieś błędy, daj mi znać.
Autor:Kaffeekirsche