FS25 METools dla Giants Editor V27.11.2024
FS25 METools dla Giants Editor V27.11.2024
Wydanie 27.11.2024
Dodano METools – Umieść obiekty wzdłuż splajnu
Pierwsze wydanie Github
Dodano METools – eksporter spline
Dodano METools – Ustaw wysokość terenu interpolowaną
To jest kolekcja narzędzi (skryptów) dla Giants Editor, które napisałem z czasem. Są to skrypty przydatne do mapowania, ale także skrypty przydatne do integracji pojazdów. Tutaj mamy edycję FS25 / GE10, niektóre rzeczy zostały zmienione, niektóre zostały utracone lub nie są już potrzebne. Pracuję nad aktualizacją wszystkich starszych skryptów dla nowego środowiska, a także nad dodaniem interfejsu użytkownika do wszystkich moich skryptów.
Kolekcja będzie aktualizowana i uzupełniana z czasem, a skrypty mogą być zmieniane lub ulepszane. Jeśli szukasz starszej wersji konkretnego skryptu, możesz użyć commitów, aby znaleźć starszą wersję. Pierwsze wydanie na Github dla wersji FS25 to 24.11.2024.
Zgłoszenia błędów i opinie można przesyłać w sekcji Problemy.
Na chwilę obecną nie ma żadnych samouczków dotyczących skryptów, ale zadbałem o to, aby w interfejsie użytkownika każdego skryptu znalazło się krótkie wyjaśnienie.
Instalacja i użytkowanie
Aby zainstalować te skrypty w Giants Editor: W Giants Editor przejdź do Window -> Script Editor. Otworzy się Script Editor. Teraz po lewej stronie zobaczysz Listę folderów. Kliknij prawym przyciskiem myszy na „User Scripts” i wybierz „Explore Folder”. Teraz jesteś w folderze, w którym zapisane są skrypty. Po prostu skopiuj tam folder „METools” i uruchom ponownie GE. (Alternatywnie, folder „User Scripts” to AppData/Local/Giants Editor 64bit VERSION/scripts/ – skopiuj tam METools. W ten sposób możesz pominąć używanie GE do znalezienia folderu)
Autor:Modelleicher